Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ayasha schreef:elenaMM77 schreef:Maar de kans op zwangerschap met sterlisatie is ongeveer even hoog als zwangerschap met spiraaltje Palmera.. die kans is er, hoe klein ook in beide gevallen. geen cyclus of geen eierstokken/baarmoeder, is de enige 100% garantie.
lijkt mij in beide gevallen wel vreselijk, als je zwanger wordt ondanks een sterilisatie of met spiraal..
je bent dan in de veronderstelling dat je gewoon veilig bent en er geen omkijken naar hebt en dan kom je bedrogen uit.. kan mij dan goed voorstellen dat je met regelmaat in de paniek modes schiet palmera
Daarom gewoon de hele boel er uit (baarmoeder dus, niet de eierstokken.)
Maar ook als je medische redenen hebt doen ze dat gewoon niet. En dat is belachelijk.
xLes schreef:Mijn menstruatiepijn is dubbel zo erg als ik mijn pil slik, elena. Daarom nam ik die ook nooit maar als je een vriend hebt, moet je wel. Condoom alleen vertrouw ik echt niet.
Vannacht elke 3u wakker geworden van de buikkramp, bah. Wriemelen en wroeten om toch de pijn te minderen. Ik denk dat ik mezelf een lekker warmwaterkruikje ga maken.
Ayasha schreef:elenaMM77 schreef:Maar de kans op zwangerschap met sterlisatie is ongeveer even hoog als zwangerschap met spiraaltje Palmera.. die kans is er, hoe klein ook in beide gevallen. geen cyclus of geen eierstokken/baarmoeder, is de enige 100% garantie.
lijkt mij in beide gevallen wel vreselijk, als je zwanger wordt ondanks een sterilisatie of met spiraal..
je bent dan in de veronderstelling dat je gewoon veilig bent en er geen omkijken naar hebt en dan kom je bedrogen uit.. kan mij dan goed voorstellen dat je met regelmaat in de paniek modes schiet palmera
Daarom gewoon de hele boel er uit (baarmoeder dus, niet de eierstokken.)
Maar ook als je medische redenen hebt doen ze dat gewoon niet. En dat is belachelijk.
Amanda schreef:Ik ook
Ik ben vandaag klaar met de pil, dus ben benieuwd wat het bij mij gaat doen.
Overigens is mijn arm nog steeds blauw
elenaMM77 schreef:och, een controle of ie helemaal goed zit kan nooit kwaad toch lelberse, ik hoop dat hij goed zit voor je en nog jaren mag blijven zitten