Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
dus verkijk je er niet helemaal op. Mijn zones zijn wel vastgelegd met sportmedisch onderzoek en kloppen wel aardig denk ik. Goof schreef:Nergens last vanBen ik de enige die echt heel moe wordt van dit herhalende gezever?
. Wilde niet weer midden op de dag gaan lopen en dit weekend kan ik dus niet weg omdat mijn man weg is. Wilde 2km om 2km doen. 2 rustig en 2 wat meer tempo. Redelijk gelukt alleen het het gas terugnemen is altijd een dingetje
. Daardoor zakte mijn hartslag ook niet zo mooi.
Goof schreef:Ben ik de enige die echt heel moe wordt van dit herhalende gezever?
En jullie persen er gewoon even mega afstanden met super snelheden uit hihi. Jullie loopjes zijn een goede schop onder mijn kont om toch nog even te gaan lopen
Wel weer een mooie loop, en heel fijn dat je benen weer beter voelde vandaag!
leonie87 schreef:Goof schreef:Nergens last vanBen ik de enige die echt heel moe wordt van dit herhalende gezever?![]()
Echt ontzettend mooi, zeker toen ik de betekenis ervan las. Prachtig.
Ik was toen al zeiknat van het zweet. Daarna fartlek gedaan over ruiterpaden, heuvels, in mul zand omhoog en daarna een trap op en nog krachtoefeningen. Mijn hemel, ik ging helemaal stuk en mijn benen wilden niks meer.
Dan lacht hij dus misschien mis ik de grap, maar dit is niet helemaal wat ik zoek in een trainer. Ik heb nog een proefweek, ik blijf wel even mee doen en dan ga ik maar eens bedenken wat ik wil.
Aan de ene kant denk ik: ik zal je wat laten zien. Aan de andere kant laat ik hem maar banketstaaf. Vorige keer liet hij doorschemeren dat ik een goede loper ben die in een snellere groep kan. Het irriteert me alleen toch een beetje.
Lisitano schreef:Lekker bezig Leonie!
Heel herkenbaar van de slapeloze nachten, kan zo frustrerend zijn. Was er echt iets aan de hand? Misschien toch de warmte? Goed dat je toch zo’n eind bent gaan lopen!
muppetmayo schreef:Leonie87 ik vind het gewoon heel knap dat jullie gewoon de knop omzetten. Ik ga gewoon "zielig" op de bank zitten, t is waaaaaarm, lopen is te warm, kan niet![]()
En jullie persen er gewoon even mega afstanden met super snelheden uit hihi. Jullie loopjes zijn een goede schop onder mijn kont om toch nog even te gaan lopen