Lisitano schreef:Lekker bezig Leonie!
Heel herkenbaar van de slapeloze nachten, kan zo frustrerend zijn. Was er echt iets aan de hand? Misschien toch de warmte? Goed dat je toch zo’n eind bent gaan lopen!
Ze heeft al 2 weken een oorontsteking en heeft daar veel last van gehad dus dat zit er nog beetje in. En het feit dat haar vader weg is, vind ze erg spannend. Maar echt iets aan de hand? Nee...
muppetmayo schreef:Leonie87 ik vind het gewoon heel knap dat jullie gewoon de knop omzetten. Ik ga gewoon "zielig" op de bank zitten, t is waaaaaarm, lopen is te warm, kan niet

En jullie persen er gewoon even mega afstanden met super snelheden uit hihi. Jullie loopjes zijn een goede schop onder mijn kont om toch nog even te gaan lopen

Voor mij is het niet eens echt een knop omzetten. Het lopen zit gewoon in mijn systeem, daar denk ik niet over na. Ik pas alleen nu de tijden een beetje aan waar mogelijk. Dit topic werkt super motiverend voor iedereen voor volgens mij. Heel erg leuk!
Fin dat het fietsen zo goed bevalt Tiggs. Volgens mij is dat echt een goede ondersteuning/onderhoud van je conditie en idd stuk minder impact nu.
Ja Namiro je kunt zoiets niet zeggen zonder foto he
Ah lekker Samantha. Hoe was het met de klachten? En vind dat hotel dat goed? Wel handig!
Die oudere mannen zijn toch altijd wat apart Lisitano... Wel jammer zoiets want dat kan echt je training maken of kraken. Deze training klinkt iig wel leuk!
Geen ervaring Goof maar misschien niet meteen voor Carbon gaan of is dat juist je intentie?
Ik ben vanmorgen even gaan bootcampen met mijn sportschoolclubje. Die waren meer van het klagen en rust houden dus het was geen hele zware training maar goed toch heel even eruit geweest met dank aan de oppas. Mijn benen voelde wel weer zwaar dus morgen rustdag (ik ga zwemmen met mijn dochter) kan denk ik geen kwaad.
En ik blijf wat last houden van de binnenkant van mijn scheenbeen (al sinds eind maart). Soms is het weg en dan komt het weer even terug. Nu heb ik er weer veel last van dus maar weer even langs de fysio aankomende week.