Ik had in Arnhem ook de hele ochtend zon. Net weer thuis in Almere aangekomen en wat bewolking. Nu even een middagdutje en hopelijk laat mijn energie het toe om vanavond nog een rondje te lopen
Zo ik moest even flink bij lezen, wat zijn jullie actief geweest en wat zijn er weer prachtige foto's gemaakt
Gaucho wat ziet dat er prachtig uit, gaaf hoor En Lizard heeft een spin prachtig vastgelegd op het water, wauw !
Wij zijn ondertussen in Noorwegen en net aangekomen in Geilo, waar we een tussenstop hebben, morgen gaan we nog door naar Stalheim, onze uitvalsbasis voor deze vakantie. Foto's volgen nog, het internet is te traag voor uploaden momenteel.
boedjang
Geplaatst: 18-08-25 21:09
Oh tezzy echt?? Die laatste foto met rups is bijzonder lizard Jeetje goof, wat laag inderdaad, zou niet graag daar met mn pony rijden . Shaddy fijne vakantie hoor.
Bootsiebob
Geplaatst: 18-08-25 21:30
Veel plezier Shaddy!! En gaucho ook genieten daar
Ik lees even mee en geniet van al jullie foto’s en verhalen. Heb wat weinig energie om te reageren momenteel maar dat komt wel weer.
En wil Goof even feliciteren met je hardloopafstand
Sinds donderdag was mijn oranje vriend er in elk geval, dat wandelen deed wel even goed
Wat gezellig bootsiebob je oranje vriend weer op bezoek. Erg mooie foto's ook! Hopelijk heb je snel weer wat meer energie.
SusanH
Lid Bezwaarcommissie
Geplaatst: 19-08-25 07:10
Ik lees ook even vooral mee de afgelopen en komende dagen. Vandaag wordt Whisky ingeslapen. Ben niet zo in de stemming om foto's te maken. Ga wel lekker wandelen vanmiddag om even de rust op te zoeken. Geniet wel van jullie foto's. Vooral paarse heide kan ik nooit genoeg van krijgen.
Bootsiebob geniet van je mooie loge En susanH ik denk aan jullie, veel sterkte
gaucho
Geplaatst: 19-08-25 08:10
Sterkte voor jullie Susan!
noordje
Geplaatst: 19-08-25 08:12
Heel veel sterkte SusanH
Athelas
Geplaatst: 19-08-25 08:15
Veel sterkte SusanH
Mooie foto's verder allemaal! Lekker aan het wandelen. En veel plezier in Noorwegen Shaddy
Hier was het erg warm de afgelopen dagen, dus niet echt veel gewandeld (en m'n vakantie is voorbij dus ook minder tijd haha). Gisteren wel een paar uur buiten rondgelopen voor werk, dus dat was wel fijn