Helderder schreef:Resultaat van hartslagband gebruik was 6 slagen gemiddelde hartslag lager. Het is wat, maar alsnog 45 minuten in rood gelopen van het uur gisteren. Ga een voorbeeld aan je proberen te nemen BeFunny, tempo omlaag volgende loopjes en toch meer kijken naar de zones tijdens de training.
Het is even een omschakeling. Maar zoveel in rood lijkt me uiteindelijk alleen maar zorgen voor dat je conditie slechter wordt. Ik kwam uiteindelijk met kleine stapjes toch vooruit. En nu dan even minder maarja denk toch een soort restklacht van Corona ik zou er anders geen verklaring voor hebben. En langzamer lopen is echt geen schande hoor. Het is al een prestatie dat je loopt. Natuurlijk is het wel even niet leuk als je je eerder makkelijk te lopen tempo gewoon niet haalt. Maar dat komt vast wel weer.
Ik doe ook wel eens Hike en run. Maar dan ook niet gestructureerd ik probeer zelf altijd wel eerst een uur of en half uur aan één stuk en dan even een stukje wandelen maar let dan nooit echt op of dat 1 of 5 min is zeg maar. Maar misschien is dat wel fijn om gewoon zo toe te passen.