Het corona vaccin

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Laat jij je vaccineren?

Ja, zo snel mogelijk
592 (45%)
Ja, maar pas over een tijdje
152 (11%)
Nee
353 (27%)
Ik twijfel nog
194 (15%)

Totaal aantal stemmen: 1291

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 18:53

Oscar schreef:
Wat ik vooral hoop is dat de PostNL-app weer gaat werken. Die doet het al 4 dagen niet meer. We hebben plannen om wat dagen weg te gaan en als ik de brief zou hebben dan zou ik meteen iets kunnen plannen als we weer terug zijn. Maar ja, dan moet die sch*t-app het wel doen :+

Snap ik! Is er niet iemand die dagelijks even in de brievenbus kan kijken?

Oscar
Forumcoördinator

Re: Het corona vaccin

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 18:55

Oh jawel, dat lukt wel.
Het probleem is vooral dat we hier nog max. 2 keer per week (maar vaak nog minder) post krijgen en dat ie echt heeeeeeeeeeeeeel laat komt. Schijnt aan gewerkt te worden, maar ja, daar koop je niks voor.
Normaal zou ik ook nog wel ietsje geduldiger zijn hoor. Maar ik sta op de wachtlijst om geopereerd te worden en het is al best wel passen en meten tussen alle geplande behandelingen/kuren door.
Word er gewoon een beetje onrustig van en zou heel graag zien dat het geregeld zou zijn. Nou ja, blijven ademen dan maar!

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 18:58

Jeetje vervelend zeg. 2x in de week post krijgen is ook echt heel weinig. Dan duim ik voor je dat de post nl app snel weer werkt!
Mijn adres bestaat nog steeds niet dus ik heb ook geen goede ervaringen haha (ik woon ook in huis uit 1900 dus het is niet dat het net is gebouwd )

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 19:13

:(:) Spannend Oscar en niet grappig die post problemen.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 19:19

Oh dat komt nu echt niet goed uit zo'n gehannes met de post ;(

Veldbloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 19:20

Jammer van die app, Oscar! Zou wel fijn zijn als je nog even weg kunt idd, ik duim dat de brief bij jou morgen al bezorgd wordt :j

raket

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 19:21

Oscar kun je je behandelaar niet vragen of je in het ziekenhuis mag? Wij doen als ziekenhuis ook kwetsbare patiënten.

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 19:31

Oscar schreef:
Wat ik vooral hoop is dat de PostNL-app weer gaat werken. Die doet het al 4 dagen niet meer. We hebben plannen om wat dagen weg te gaan en als ik de brief zou hebben dan zou ik meteen iets kunnen plannen als we weer terug zijn. Maar ja, dan moet die sch*t-app het wel doen :+

Ik heb donderdag 6 mei mijn afspraak ingepland voor 20 mei. Toen had ik de brief nog niet O:). Onder het mom van: “tussen 7 en 19 mei heb ik vast de brief wel in huis” heb ik de afspraak ingepland. Zaterdag 8 mei viel de brief ook al op de mat dus er was uiteindelijk geen man overboord. Als ik jouw posts zo lees zou ik het ook niet gek vinden dat je de afspraak alvast inplant hoor...

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 19:35

Noeps schreef:
Oscar schreef:

Ik heb donderdag 6 mei mijn afspraak ingepland voor 20 mei. Toen had ik de brief nog niet O:). Onder het mom van: “tussen 7 en 19 mei heb ik vast de brief wel in huis” heb ik de afspraak ingepland. Zaterdag 8 mei viel de brief ook al op de mat dus er was uiteindelijk geen man overboord. Als ik jouw posts zo lees zou ik het ook niet gek vinden dat je de afspraak alvast inplant hoor...

Via je DigiD ?

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 19:37

Volgende week krijgen de mensen geboren in 1963 ook de brief!

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 19:39

bigone schreef:
Noeps schreef:
[quote="Oscar"
[/quote

Via je DigiD ?

Ja :j

paars

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 19:58

Bij mij zit de prik er ook in. Blij mee

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 20:02

paars schreef:

*\o/* *\o/* *\o/*

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 20:02

Oscar schreef:
Oh jawel, dat lukt wel.
Het probleem is vooral dat we hier nog max. 2 keer per week (maar vaak nog minder) post krijgen en dat ie echt heeeeeeeeeeeeeel laat komt. Schijnt aan gewerkt te worden, maar ja, daar koop je niks voor.
Normaal zou ik ook nog wel ietsje geduldiger zijn hoor. Maar ik sta op de wachtlijst om geopereerd te worden en het is al best wel passen en meten tussen alle geplande behandelingen/kuren door.
Word er gewoon een beetje onrustig van en zou heel graag zien dat het geregeld zou zijn. Nou ja, blijven ademen dan maar!

Bij mij deed de app het ook niet meer.
Ik heb hem verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en werkt nu weer prima.

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 20:24

paars schreef:

Trots op je

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 20:28

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 20:34

Maar dat gaat alleen om AZ toch? Die hoef ik niet.

Gnome

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 20:37

sureido schreef:

Klopt. Genoeg mensen die 'm wel willen. Zou mij 6 weken wachten schelen.

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 20:37

ingedebruijn schreef:
sureido schreef:

Klopt. Genoeg mensen die 'm wel willen. Zou mij 6 weken wachten schelen.

Mijn vriend wil ook heel graag gevaccineerd dus die zou de AZ ook gewoon gaan halen :j

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 20:38

Dan biedt het inderdaad uitkomst voor jullie!

friezenfan2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 20:46

Hey Lotus moest jij ook je mondkapje afzetten bij dat 15 minuten wachten?

orkaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 21:00

Hier wil partner ook gewoon AZ (ik zit in de medisch zeer hoog risico groep dus ben al gevaccineerd) alleen laten de eerste resultaten al zien dat het bij mijn groep patienten (getransplanteerden) dat er geen / zeer weinig immuniteit opgebouwd wordt.. (in die wetenschappelijke studie doe ik ook mee, dus om de zoveel maanden op meerdere momenten de antistoffen laten bepalen)

Maw als het idd zo blijkt te zijn...dan is het voor ons deste belangrijker dat onze omgeving wel gevaccineerd is zodat we ook beschermd zijn....(omdat het vaccin bij ons dus niet effectief is...).

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 21:07

Jeetje, wat heftig, Orkaan.
Lijkt me vreselijk om zo kwetsbaar te zijn en dat de vaccins dan ook nog niet doen waarop je gehoopt had.

Bedankt trouwens voor de tips nog. Ik geloof dat de app het weer doet. Opnieuw installeren hielp in eerste instantie niet (gooien ook niet trouwens ;) :D ), maar een uurtje later deed ie het wel.

Lotus83

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 21:38

friezenfan2 schreef:
Hey Lotus moest jij ook je mondkapje afzetten bij dat 15 minuten wachten?

Nee. Het was een zaaltje met allemaal hokjes met plastic wanden ertussen.

Rode kruis liep daar rond. Als je je niet oke voelde of iets wilde vragen kon je je hand opsteken..

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 21:44

orkaan schreef:
Hier wil partner ook gewoon AZ (ik zit in de medisch zeer hoog risico groep dus ben al gevaccineerd) alleen laten de eerste resultaten al zien dat het bij mijn groep patienten (getransplanteerden) dat er geen / zeer weinig immuniteit opgebouwd wordt.. (in die wetenschappelijke studie doe ik ook mee, dus om de zoveel maanden op meerdere momenten de antistoffen laten bepalen)

Maw als het idd zo blijkt te zijn...dan is het voor ons deste belangrijker dat onze omgeving wel gevaccineerd is zodat we ook beschermd zijn....(omdat het vaccin bij ons dus niet effectief is...).

Jeetje wat heftig. Sterkte!