Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Pallatin schreef:Welkom Vjestagirl!!! En wauw, wat een traject heb je al afgelegd. Inspirerend om te lezen en gezellig dat je hier ook komt posten. Knap dat je zo de knop om hebt kunnen zetten. Gewoon nieuwsgierig, maar waar is de 1600 kcal op gebaseerd (gezien het vele bewegen dat je doet; ik denk dat ik erbij neer zou vallen)
moi22 schreef:Hoi allemaal, mag ik hier mee kletsen?
Ik was op zoek naar ervaringen met Saxenda en kwam door de zoekmachine in bokt hier terecht.
Morgen ga ik beginnen met Saxenda omdat ik zo’n 40 kg kwijt wil/moet en alles behalve een maag verkleining al geprobeerd heb.
Hoewel ik tijdens m’n werk als dierenarts dagelijks tientallen keren een injectie geef zie ik er toch tegen op dit bij mezelf te doen
Butterfly schreef:moi22 schreef:Hoi allemaal, mag ik hier mee kletsen?
Ik was op zoek naar ervaringen met Saxenda en kwam door de zoekmachine in bokt hier terecht.
Morgen ga ik beginnen met Saxenda omdat ik zo’n 40 kg kwijt wil/moet en alles behalve een maag verkleining al geprobeerd heb.
Hoewel ik tijdens m’n werk als dierenarts dagelijks tientallen keren een injectie geef zie ik er toch tegen op dit bij mezelf te doen
Welkom! Ik heb nu 3 dagen gehad en je voelt echt helemaal niks. Of nou ja: ik dan haha. Het is een naaldje van 4mm, je moet de pen nog net niet tegen het licht houden om hem te kunnen zien![]()
Ben heel benieuwd wat je ervan gaat vinden!
moi22 schreef:Dat houdt ik me ook voor. En weet nu een beetje hoe die baasjes van die hondjes en katten met diabetes zich voelen als ze voor t eerst moeten prikken. Heb nu nog bedarrest ivm Moederdag en ontbijt dat ze aan het klaarmaken zijn. Zometeen maar prikken
Merk je al wat van bijwerkingen? Of dat je minder trek in eten hebt?
Mijn zusje gebruikt het nu sinds januari. Die had vooral “zwangerschapsmisselijkheid” op de dagen dat ze de dosis moest verhogen. Vandaar dat ik ook een paar dagen gewacht heb. Komende weken hebben we een paar zondagen niets dus nu maar even zo houden voor t geval dat.