Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Oscar schreef:Pepperrr schreef:Ik vraag me echt af wat mensen met zo veel wc papier moeten.. Eten ze het op ofzo?
Zou het niet zo zijn dat als ik 1 keer moet niezen dat er dan 10 mensen in mijn omgeving in hun broek dreigen te kakken?
Citaat:Pretpark de Efteling sluit de deuren van het park vanaf zaterdag in verband met het coronavirus. Dat meldt het pretpark. Eerder werden al andere maatregelen genomen, maar het park bleef tot en met donderdag gewoon open. De Efteling laat weten dat het een ‘moeilijk besluit is, maar de veiligheid van medewerkers en gasten staat vanzelfsprekend voorop'.
Citaat:Is het nieuwe coronavirus ernstiger dan een gebruikelijke griep?
Dat weten we nog niet goed. De officiële cijfers van dit moment lijken niet heel verontrustend. Maar we weten niet precies hoeveel vertraging er in de gegevens zit en of er sprake is van een onderrapportage en hoe groot die is.
Pipodipo schreef:Sunnda schreef:Zijn er eigenlijk cijfers bekend van (gezonde!!) Mensen tussen de 0-50 die daadwerkelijk doodziek worden en intensieve zorg nodig hebben in een ziekenhuis.
Nee, daar zijn nog geen gegevens over verschenen in de msm.
Pipodipo schreef:Sunnda schreef:Zijn er eigenlijk cijfers bekend van (gezonde!!) Mensen tussen de 0-50 die daadwerkelijk doodziek worden en intensieve zorg nodig hebben in een ziekenhuis.
Nee, daar zijn nog geen gegevens over verschenen in de msm.
DubbelDun schreef:Boris Johnson zei gisteren dat hij verwacht dat de komende maanden tot een jaar 80% van de UK-bevolking het virus gaat krijgen. Angela Merkle had het voor Duitsland over 70%.
De CFR (Case Fatality Rate) is gemiddeld 1% (veel hoger voor mensen in de risikogroep en lager voor kinderen).
Dus 'do the math' voor Nederland met zijn 17 miljoen mensen...
DubbelDun schreef:Boris Johnson zei gisteren dat hij verwacht dat de komende maanden tot een jaar 80% van de UK-bevolking het virus gaat krijgen. Angela Merkle had het voor Duitsland over 70%.
De CFR (Case Fatality Rate) is gemiddeld 1% (veel hoger voor mensen in de risikogroep en lager voor kinderen).
Dus 'do the math' voor Nederland met zijn 17 miljoen mensen...