Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Supervixen schreef:Niet van die moeilijke vragen stellen![]()
Linksboven Leeuwarden, bijna tegen de zeedijk aan.
Wat knap dat je vriend meeloopt dan!
Lisitano schreef:Wat een heerlijke loopverhalen weer. Goed bezig zeg!
Katharina, mul zand is hier heel normaalMaar in die hitte moet je dat niet willen, nee. Het is even wennen want je moet je tempo echt wel loslaten wil je er een beetje doorheen komen. Althans, ik dan. Jij kan al beter vliegen.
Poes, beterschap met je knie. Hopelijk houd je er niet teveel last van en gaat het na een week fietsen beter.
Die wandelvakanties klinken heerlijk! Ik heb dat ook al jaren op mijn lijstje staan. Ik heb wel mini-versies gedaan in mijn eentje door NL. Met tent bij me en de twee honden. Er wil namelijk niemand mee met mij, iedereen verklaart me voor gekVolgend jaar wil ik dan toch echt, al is het maar een korte week.
Gisterochtend heb ik 10 km gelopen. Ik begin helaas toch wel wat achteruitgang te merken, maar qua conditie ging het top. Ik heb mezelf toch iets teveel gepusht want daarna kreeg ik echt een golf van vermoeidheid over me heen en mijn lijf vond me niet leuk. Misschien dat 10 km trailen dan toch nu te pittig wordt of dat ik volgende keer iets meer moet pauzeren. Lastig hoor! Ik heb de conditie en mijn benen en hoofd willen, maar ik moet dan toch een stapje terug bepalen en dat kan ik niet goed. Misschien maar even bij max 8 km blijven. Géén idee.
Dilan93 schreef:Lien, zijn er geen organisaties die wandelvakanties voor groepen organiseren? Dan ben je niet alleen en heb je toch een wandelvakantie