Je kan uiteraard wel in een bepaalde mate voorzorgmaatregelen treffen (wij hebben bv een buitenkennel onderkapt, overkapt en met stroom op zodat ze er never nooit niet kan uitraken (of iemand anders erin
), hebben wolfhondproove kamerkennels en altijd een muilkorf bij om in té drukke situaties om te doen, de onze heeft echter nog nooit gebeten, enkel uitgevallen.)Vrienden van ons hebben een mechelaartje met een hoge intolerantie voor andere honden, die zou ze dus wel écht grijpen, dat die komt simpelweg niet buiten de deur zonder korf).
Maar er zijn natuurlijk wel grenzen aan hetgene wat je kán doen, en een ongeluk is snel gebeurt.
Ik deel je mening in deze betreft inslapen, jammer dat de DA niet wil meewerken, dan neem er iemand eens zijn verantwoordelijkheid ...
).
. Gelukkig waren we bijna bij huis en had ze een korf om, maar het idee dat ze die misschien af had kunnen werken en mensen had kunnen pakken pffff.

, je hebt het altijd gedaan...

Maatschappij blijft daarin gewoon behoorlijk achterlopen ondanks emancipatie van tegenwoordig. Kinderen hebben heeft gewoon een enorme impact op je leven, heb dat er ook absoluut niet voor over en wil gewoon mijn eigen leven leven zonder een sloof voor kids te moeten zijn. Want zo zie ik dat,
O o wat zijn we toch tolerant in deze maatschappij
En daar moet dan een omloop ( = iemand die met kleine dingen helpt maar niet aan de patient zit) van een andere OK bij komen, ontzettend onhandig natuurlijk... Of als degene die weg moet aan de tafel staat ( = steriel) dan mag er even iemand anders gaan wassen, kost ook weer tijd, chaos in de OK. Maar hè, die vader zit in een belangrijke vergadering.