[HK] Make-up topic: deel 7!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Djilna

Re: [HK] Make-up topic: deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 01:34

Ik heb idd ook nog een metallic lipstick meegenomen. Zag dat ik die er niet bij had gezet.
Ja de oogschaduws en gezichtspalettes zagen er ook goed uit. Ben erg benieuwd!

Ha Elke :D
Je had een mooie ooglook ook weer gedaan vandaag zag ik in je Instastorie. Halo look.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 06:32

Ik vind vooral die middelste foto erg gaaf, heel mooi gedaan die oogschaduw!

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 07:38

Hebben jullie aanraders voor een goede kwastenset?

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 10:45

Amandavd schreef:

High end of drugstore?

Real Techniques is prima om mee te beginnen. Nu rond deze tijd ook vaak wel in de aanbieding.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 10:55

Iris82 schreef:
Amandavd schreef:

High end of drugstore?

Real Techniques is prima om mee te beginnen. Nu rond deze tijd ook vaak wel in de aanbieding.

Mag high end zijn, wel een set waar alles in zit zodat je niet zelf nog dingen erbij hoeft te kopen.

Niniane

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 11:22

Lisa Eldridge lipsticks helemaal uitverkocht. Bespaart dat even mooi geld. :D

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 11:46

Niniane schreef:
Lisa Eldridge lipsticks helemaal uitverkocht. Bespaart dat even mooi geld. :D

Gefeliciteerd met je verjaardag, je had anders wel een mooi excuus gehad om iets te kopen voor jezelf! :D

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 15:09

Amandavd schreef:

Zoeva heeft mooie sets

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 21:17

Ze hadden gisteravond om 8 uur een restock op de site van Lisa en dat was binnen 10min zo'n beetje weer uitverkocht op de Velvet Morning en tasje na :')

En nog gefeliciteerd met je verjaardag!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-18 21:28

Djilna schreef:
Het is een limited edition. Als ze uitverkocht zijn, zijn ze op :+ Misschien kwamen ze volgend jaar dan weer. Maar vandaar de verleiding :')
Edit: ze vullen ze nu blijkbaar nog een keer aan (alles staat al op uitverkocht := ) maar blijkbaar wel beperkt.

Ja ik snap je hoor! En dat blauw staat je ook super!

Oh. :') _O- _O- Ik haat limited editions, dat geeft me altijd zo'n angstig gevoel. Nog nooit een product opgemaakt op mijn foundation na maar die 2 woorden geven me het gevoel dat ik 5 backups nodig heb. -O-

Berdien schreef:
Die Jelly's ben ik ook nog niet van overtuigd. Ben wel zoooo benieuwd naar mijn Disney Princess kleurtjes! En mijn drie nieuwe Lux'en. Beide pakketten zijn ondertussen onderweg naar NL :):)

Als het goed is bezorgd de man van de pakketten morgen mijn MAC'jes. Zalando zit inderdaad flinke vertraging op. Moet nog 3 paar zwarte overknee laarzen binnen komen (ik mag één paar houden :P ) en dat lijkt ook nog wel even te duren.

Heb je alle Disney Princess' besteld? Vind die lijn echt prachtig. <3 Ik had ze (bijna) allemaal. Heb Tiana laten gaan want draag die kleur niet echt, en had Jasmine gemist. De laatste restock wel kunnen bemachtigen. *\o/* De andere (Belle, Snow White, Cinderella) liggen al heerlijk in m'n collectie. <3

chimello schreef:
Ik ook niet meer!!! Ik sta op een no-buy. Wie heeft tips? :+
Want trendmood staat echt op mijn radar. In een maand 3 makeup bestellingen kan echt niet.
En sterker nog, mijn nieuwste palette is niet eens aangeraakt. Daar kijk ik momenteel alleen naar.

En ik zit nu op mijn werk me stierlijk te vervelen dus raad eens waar ik weer zit te browsen.
Begint met D en eindigt op ouglas. (en bokt, heel veel bokt)

Ik weet mezelf nog over te halen van m'n no buy af te komen dus euh. Succes. _O-

Gefeliciteerd Niniane!

Elke, lekker kind toch ook. <3 Kwijl me altijd weg bij jouw looks.

Zal zelf het vaste lijstje ook even overnemen. :j Ben half merkvast en half niet-merkvast. Kunnen jullie m'n favoriet raden? :+

Primer: Urban Decay
Foundation: Urban Decay
Concealer: Urban Decay
Poeder: Urban Decay
Highlighter: Urban Decay, Becca, Sleek, Smashbox, Fenty
Wenkbrauwen: Colourpop
Oogschaduw: Urban Decay, Violet Voss, ABH, Looxi Beauty, NYX, Sugarpill, Colourpop (veel meer maar dit zijn favorieten)
Eyeliner: Fenty
Wimperkruller: Catrice of Essence volgens mij
Mascara: Urban Decay Subversion/Perversion (vandaag maar weer gekocht want ben 2 mascara's kwijtgeraakt in 2 weken)
Lippotlood: áls ik het gebruik Urban Decay/NYX
Lipstick: Urban Decay, Colourpop, ABH, Sugarpill, Too Faced
Liquid lip: Urban Decay, ABH
Kwasten: Zoeva

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-18 15:37

Alhoewel ik het eng vind mijn hoofd hier zo neer te plakken, zou ik graag feedback van jullie krijgen. :D tips, tricks etc! Ik kijk niet vrolijk maar zo staat mijn gezicht nu eenmaal. :') Lipstift draag ik nu niet i.v.m. kapotte lippen.

Afbeelding

Afbeelding

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 17:36

Niemand durft zich aan mijn hoofd te wagen, heel begrijpelijk. :') Ik was net nog aan het kijken Boozyshop, daar hebben ze nog veel kortingen zie ik!

Kelly_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 20:56

O M G... wie heeft ook onlangs bij Colourpop besteld? Bij mij staat er dat het pakketje op 30 november al in NL was maar het is nog niet bij mij thuis.. is dat normaal? Het is namelijk bedoeld voor 5 december!! Shiiittt....

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 20:59

Kelly_J schreef:
O M G... wie heeft ook onlangs bij Colourpop besteld? Bij mij staat er dat het pakketje op 30 november al in NL was maar het is nog niet bij mij thuis.. is dat normaal? Het is namelijk bedoeld voor 5 december!! Shiiittt....

Post NL staakt. Die krijg je niet op tijd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 21:09

eenitraM schreef:
Kelly_J schreef:

Post NL staakt. Die krijg je niet op tijd.

Waar haal je dat vandaan? Ik werk bij een PostNL punt en zou het wel moeten weten als er een staking is, maar heb niks meegekregen :n Het is wel ongelofelijk druk door een combinatie van sinterklaaspakketjes en wat er nog ligt van Black Friday. Het is echt rammend druk, wij kunnen de pakketten die we geleverd krijgen niet eens meer kwijt in de winkel zo'n drama is het. Daarom worden pakketjes uit het buitenland ook vertraagd, het sorteercentrum kan het gewoon niet bijhouden.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 21:11

Kelly_J schreef:

Dat is enorm balen!!! Heb je geen track & trace?

Kelly_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 21:20

De track & trace van zowel Colourpop als Kylie Cosmetics gaat maar tot USPS de pakketjes onder zich heeft. Daarna worden ze volgens mij overgenomen door PostNL (toch?), maar daar krijg je dan geen track & trace van helaas..

Het is ook zo raar dat ik op dezelfde dag 2 pakketjes heb besteld bij Kylie. De ene heb ik al een week binnen en de andere is volgens USPS nog in LA..

Kelly_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 21:23

Dit zie je dan dus..

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 21:25

USPS gaat meestal over naar PostNL ja, alleen als je het express of extra verzekerd hebt laten versturen gaat hij volgens mij via UPS of soms DHL. Wat je kan proberen is de tracking code even naar PostNL sturen om te kijken of zij hem om kunnen zetten naar een 3S tracking code.

Wij kunnen nu op onze kassa internationale tracking codes pakken maar dan moet hij wel al aangemeld zijn bij PostNL, ik denk dat jij dat ook gewoon via internet kan.

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 21:26

Geen paniek, die van mij was 28ste al hier en vandaag voor het eerst aangeboden :D Komt vast goed..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 21:28

Kelly_J schreef:
Dit zie je dan dus..

[ [url=m/uVszIS.png]Afbeelding[/url] ]

Dit is 'pas' twee volle werkdagen natuurlijk. De douane zal het ook druk hebben met pakketjes uit het buitenland en dan is het nog druk in het sorteercentrum van PostNL ook. Het zou me niks verbazen als hij morgen of overmorgen aangeboden wordt, maar je kan voor de zekerheid even een berichtje naar PostNL sturen.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 21:35

Kelly_J schreef:
Dit zie je dan dus..

[ [url=m/uVszIS.png]Afbeelding[/url] ]

Zodra je pakketje door de douane is kun je hem met je USPS code traceren bij PostNL. Gewoon de code invoeren via https://www.internationalparceltracking.com/ of je PostNL app.

Een pakketje van mij is gisteren aangekomen, vandaag langs de douane gegaan en wordt morgen bij me aangeboden. De ander is sinds 30 november in Nederland en nog niet eens door de douane geweest. Dus je kunt er geen pijl op trekken. Kan (helemaal met deze drukte) wel een paar weken duren.

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 21:43

@Emma, een pakketje van me is vrijdag ingeklaard en ik wacht nu op levering bij een afhaalpunt, denk je dat ik hem deze week nog zal kunnen gaan afhalen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 21:45

Tytonidae schreef:
@[naam], een pakketje van me is vrijdag ingeklaard en ik wacht nu op levering bij een afhaalpunt, denk je dat ik hem deze week nog zal kunnen gaan afhalen?

Pin me er niet op vast maar ik denk het wel. De chaos in het sorteercentrum zorgt voor hooguit 2 dagen vertraging, niet voor weken. Als hij door de douane is en aangemeld bij PostNL/in het sorteercentrum schiet het nu weer redelijk op.

Tytonidae

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-18 21:49

Emmaa_ schreef:
Tytonidae schreef:
@Emma, een pakketje van me is vrijdag ingeklaard en ik wacht nu op levering bij een afhaalpunt, denk je dat ik hem deze week nog zal kunnen gaan afhalen?

Pin me er niet op vast maar ik denk het wel. De chaos in het sorteercentrum zorgt voor hooguit 2 dagen vertraging, niet voor weken. Als hij door de douane is en aangemeld bij PostNL/in het sorteercentrum schiet het nu weer redelijk op.

Goed om te horen, dankjewel +:)+