Ja de oogschaduws en gezichtspalettes zagen er ook goed uit. Ben erg benieuwd!
Ha Elke

Je had een mooie ooglook ook weer gedaan vandaag zag ik in je Instastorie. Halo look.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Djilna schreef:Het is een limited edition. Als ze uitverkocht zijn, zijn ze opMisschien kwamen ze volgend jaar dan weer. Maar vandaar de verleiding
Edit: ze vullen ze nu blijkbaar nog een keer aan (alles staat al op uitverkocht) maar blijkbaar wel beperkt.
Ja ik snap je hoor! En dat blauw staat je ook super!
Ik haat limited editions, dat geeft me altijd zo'n angstig gevoel. Nog nooit een product opgemaakt op mijn foundation na maar die 2 woorden geven me het gevoel dat ik 5 backups nodig heb.
Berdien schreef:Die Jelly's ben ik ook nog niet van overtuigd. Ben wel zoooo benieuwd naar mijn Disney Princess kleurtjes! En mijn drie nieuwe Lux'en. Beide pakketten zijn ondertussen onderweg naar NL![]()
Als het goed is bezorgd de man van de pakketten morgen mijn MAC'jes. Zalando zit inderdaad flinke vertraging op. Moet nog 3 paar zwarte overknee laarzen binnen komen (ik mag één paar houden) en dat lijkt ook nog wel even te duren.
Ik had ze (bijna) allemaal. Heb Tiana laten gaan want draag die kleur niet echt, en had Jasmine gemist. De laatste restock wel kunnen bemachtigen.
De andere (Belle, Snow White, Cinderella) liggen al heerlijk in m'n collectie. 
chimello schreef:Ik ook niet meer!!! Ik sta op een no-buy. Wie heeft tips?![]()
Want trendmood staat echt op mijn radar. In een maand 3 makeup bestellingen kan echt niet.
En sterker nog, mijn nieuwste palette is niet eens aangeraakt. Daar kijk ik momenteel alleen naar.
En ik zit nu op mijn werk me stierlijk te vervelen dus raad eens waar ik weer zit te browsen.
Begint met D en eindigt op ouglas. (en bokt, heel veel bokt)

Kwijl me altijd weg bij jouw looks.
Ben half merkvast en half niet-merkvast. Kunnen jullie m'n favoriet raden? 
Ik was net nog aan het kijken Boozyshop, daar hebben ze nog veel kortingen zie ik! eenitraM schreef:Kelly_J schreef:O M G... wie heeft ook onlangs bij Colourpop besteld? Bij mij staat er dat het pakketje op 30 november al in NL was maar het is nog niet bij mij thuis.. is dat normaal? Het is namelijk bedoeld voor 5 december!! Shiiittt....
Post NL staakt. Die krijg je niet op tijd.
Het is wel ongelofelijk druk door een combinatie van sinterklaaspakketjes en wat er nog ligt van Black Friday. Het is echt rammend druk, wij kunnen de pakketten die we geleverd krijgen niet eens meer kwijt in de winkel zo'n drama is het. Daarom worden pakketjes uit het buitenland ook vertraagd, het sorteercentrum kan het gewoon niet bijhouden. Kelly_J schreef:Dit zie je dan dus..
[ [url=m/uVszIS.png]Afbeelding[/url] ]
Kelly_J schreef:Dit zie je dan dus..
[ [url=m/uVszIS.png]Afbeelding[/url] ]
Tytonidae schreef:@[naam], een pakketje van me is vrijdag ingeklaard en ik wacht nu op levering bij een afhaalpunt, denk je dat ik hem deze week nog zal kunnen gaan afhalen?
Emmaa_ schreef:Tytonidae schreef:@Emma, een pakketje van me is vrijdag ingeklaard en ik wacht nu op levering bij een afhaalpunt, denk je dat ik hem deze week nog zal kunnen gaan afhalen?
Pin me er niet op vast maar ik denk het wel. De chaos in het sorteercentrum zorgt voor hooguit 2 dagen vertraging, niet voor weken. Als hij door de douane is en aangemeld bij PostNL/in het sorteercentrum schiet het nu weer redelijk op.