Potverdorie Shiz, wat ben je toch knap vind je lippen heel mooi zo! Ben ik niet van jou gewend meestal heb jij warmere kleuren op je lippen toch? Meer richting roze/rood?
Ik loop constant make-up loos met dit warme weer. Vind het verschrikkelijk make-up op te hebben dan Grappige is dat mijn gezicht door de zon en geen make-up wel lekker pukkelvrij aan het worden is haha.
Fijn is dat hé Eline ik merk ook als ik geen foundation draag dat mijn gezicht dan eindelijk ook eens wat meer kleur krijgt
ElineS
Geplaatst: 12-09-16 13:22
Ja, ik word ook al lekker bruin. Heb alleen een lichtverbrande neus haha. Ben net een clowntje
Vervelend Jans! Ik heb ook altijd snel een wond/korstje op mijn kin, omdat op 1 of andere manier op dezelfde plek altijd een supergrote pukkel terugkomt en ik kan er niet vanaf blijven.. En dan loop ik weer een week met een wond/korstje daar. Hoe heb jij je wond gekregen?
Anoniem
Geplaatst: 12-09-16 13:28
Ik heb echt geen idee hoe hij er is gekomen.. soms scheurt de huid spontaan op mijn benen heb ik dit ook vaak. makeup erop doet ook gewoon echt pijn en erom heen werken ziet er ook niet uit
Ik vind je ooglook mooi Shiz, maar ik vind je lippen niet zo... Ben niet weg van de metallic look en eerlijk gezegd vind ik het, in combinatie met je neutrale ooglook en neutrale shirtje, een beetje flets worden.
Wat mijn voorgangers zeggen. Vind die rustige ooglook erg leuk om te zien. Maar alles is nu zo vlak. Gelijk een heel ander gezicht dan ik van je gewend ben!
Mooie ooglook Shiz. Neutraal staat je ook heel goed.
Damn ik lees nu net dat Youtubers met heel veel volgers per review 300.000 dollar kunnen vragen.
Eight
Geplaatst: 12-09-16 16:06
Zo jeetje! Wel heel gaaf voor diegenen die zo zijn opgeklommen met vloggen die hebben er ook wel heel veel tijd in gestoken natuurlijk, zo iets krijg je niet kado
Mwoah weet niet. Leuk voor ze dat ze zoveel verdienen. Maar hoe meer geld, hoe meer invloed op de mening van de vlogger/blogger. Objectief zijn vloggers van dat kaliber niet echt meer te noemen.