[Info] Piercings, deel 18!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-24 12:59

Ik denk dat het met mijn slaapoordopjes ook wel zou lukken, maar ik vind het het risico nu even niet waard nu de piercing nog zo vers is. Ben er echt extreem voorzichtig mee :+

Wat mooi, Emita! <3

Peelie

Re: [Info] Piercings, deel 18!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-24 15:26

Heeeel mooi!

ValerieM

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-24 19:26

Marocje schreef:
Balen zeg Valerie! Gaat het inmiddels wel de betere kant op?

Hier vanmiddag de piercing laten zetten, idd door Lina van Mastillo in Ede. Super goede ervaring, nam echt de tijd en het was gewoon supergezellig!

gelukkig wel *\o/*
Ik heb dus met een wattenstaafje voorzichtig op het kraakbeen geduwd, waardoor de pus eruit kwam. Daarna de douchekop erop en door gegaan met die spray.
Donderdag was hij dus echt boos.
Zaterdag voelde hij niet fijn, maar zag er wel rustig uit
Nu ziet hij er al weer uit alsof er niks gebeurd is
het bultje is ook weer een stuk kleiner, hopelijk blijft deze slinken

denk echt dat ik afgelopen week in mn slaap iets raars gedaan heb
Of onbewust toch er teveel aan gezeten

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-24 20:58

Mooie combi Emita!

Hier sinds zaterdag een helix erbij. Laatste dagen gingen goed maar vandaag is die toch echt wel gezwollen en ook roder. Voel hem ook echt sinds vanavond. Heb gelukkig nog ruimte over maar hij moet echt niet dikker worden!
Hopelijk trekt die snel weer bij :=

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-24 21:30

Emita schreef:
De genezing van mijn linkeroor gaat inmiddels weer goed (anderhalve week terug na die botsing is het 3 dagen dik en pijnlijk geweest, maar nu is het weer zoals het was).

Ik ging met een vriendin mee die ook een daith wilde zetten, en toen begon het bij mij dus weer te kriebelen :+ dus je raadt het al.. heb mn oor nu echt af gemaakt. Nu ben ik ook echt klaar voor de komende tijd :’)

Tragus opnieuw doorgeprikt (die had ik al maar was dicht gegroeid), en een soort van flat helix, eigenlijk gewoon een helix maar net op het platte stuk van mn oor.

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Wauw!!

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-24 22:16

Voor degenen die een intiem piercing (VCH) hebben: heb je echt minimaal 4 weken gewacht met seks? Ik heb er echt totaal geen last van oid, maak netjes 2 keer per dag schoon. Dat ik er niet (met mijn vingers) aan mag komen nog snap ik, maar heb echt het idee dat penetratie prima kan..

Maarja, ik wil ook niks forceren of in gevaar brengen, maar dit voelt echt onwijs vreemd. (Dat ik er echt totaal geen last van heb oid dus)

Mag ook per pb trouwens, ben echt benieuwd en anders ga ik mijn piercer het gewoon vragen. :j

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-24 23:27

TheNovelist schreef:
Mooie combi Emita!

Hier sinds zaterdag een helix erbij. Laatste dagen gingen goed maar vandaag is die toch echt wel gezwollen en ook roder. Voel hem ook echt sinds vanavond. Heb gelukkig nog ruimte over maar hij moet echt niet dikker worden!
Hopelijk trekt die snel weer bij :=

Hoe is het nu?

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-24 07:24

Nog een beetje hetzelfde :+ Hij is nogsteeds flink gezwollen (rest van m'n oor word gelukkig wel wat minder) maar de pijn en het kloppen is gelukkig wel minder aanwezig.
Heb nog wel echt minimale ruimte over met het sierraad waardoor het lastig is met schoonmaken want je kan bijna niks zien.
Vorige keer met mijn conch had ik ook zo'n heftige reactie dus zal.er in de toekomst rekening mee moeten houden dat ze er echt een extra lang staafje in moeten zetten met plaatsen

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-24 08:13

Voor het idee:
Afbeelding

Hier zie je dat die nog wel iets ruimte heeft maar weet niet of het genoeg is:
Afbeelding

Weet alleen niet of dit voldoende is, of dat ik toch een langer sierraad nodig heb...

Goldwynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-24 09:07

Kan je een foto sturen naar je piercer? Dat heb ik destijds gedaan, die kan het het beste inschatten.

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-24 09:47

Heb zojuist een mail gestuurd naar de studio, ik gok dat ik langs moet komen maar dan weet ik het in ieder geval zeker!

PepperrrJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-24 19:58

Hier vandaag 3 piercings laten zetten! Smiley, neusvleugel (1, de andere stond al) en een conch! Ben er zo blij mee!

Laten zetten bij Next Level Piercings in Utrecht. Merk alleen dat mijn smiley gelijk scheef gaat zitten maar misschien trekt dat nog bij als ie genezen is.
Afbeelding
Afbeelding

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-24 20:07

Ja, een smiley zal zich vanzelf voegen. Vond het zo'n toffe piercing maar mijn tanden raakten beschadigd.

Emita

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-24 22:18

Gaaf Pepperr!

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-24 08:54

Ik zoek iets heel specifieks...of iemand die het kan maken. Een muzieknootje of g-sleutel in roségoud voor in m'n tragus. Dwz: 1,2 doorsnede, 6 mm lang. M'n piercing zit ver aan de buitenkant, dus hij moet echt heel klein zijn.

Iemand ideeën?

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-24 09:03

Aan een goudsmid vragen het te maken?

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-24 12:13

Vanochtend piercing toch laten verwisselen. Hij had nog wat ruimte maar hij begreep het dat ik het fijner vond om er toch een langer sierraad in te hebben (zat 7mm in, nu 9mm) Stelt me gelijk weer gerust, nu hopen op een goede genezing :Y)

Tink89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-24 16:44

Peelie schreef:

Kunnen die dat? Onze trouwring en m'n oorbellen zijn gemaakt door een smid, maar ik had geen idee dat die ook piercings doen... Ik ga eens mailen.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-24 21:06

Ja, waarom ook niet.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-24 22:41

Tom in Utrecht maakt ook piercings en sieraden geloof ik :-) heeft zijn atelier beneden

Sweetgirl1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-24 09:10

_Friemel schreef:
Tom in Utrecht maakt ook piercings en sieraden geloof ik :-) heeft zijn atelier beneden

En hoe gek het ook klinkt. Hoop dat ie het nu beter doet vertrouw ik hem niet.
Had ooit mn tongpiercing bij m gezet. En na een week verwisselde hij het staafje al. Met als gevolg mijn hele mond en tong ontstoken en dik. Kon niks meer. Dus er uit gehaald. Erna bij skin art in utrecht laten zetten door Ray toen der tijd nog en heb hem nu nog steeds en nergens last van

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-24 09:55

Inmiddels bijna 2 weken verder met mijn rook en conch en het gaat volgens mij best goed. Het is geen moment gezwollen geweest (waar ik wel van uitging want ik zwel altijd behoorlijk op met iedere ingreep die ik moet ondergaan :=). Ik raak ze echt nog niet aan en ik slaap er uiteraard ook niet op, maar ze zien er goed uit. Geen korstjes aan de staafjes enzo. Ik begin al te denken aan meer.... :')

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-24 21:22

Tink89 schreef:
Peelie schreef:

Kunnen die dat? Onze trouwring en m'n oorbellen zijn gemaakt door een smid, maar ik had geen idee dat die ook piercings doen... Ik ga eens mailen.

Op bokt zit iemand die edelsmid in opleiding is en al diverse dingen gemaakt heeft, wellicht kan ze dit ook wel?
[UK] [ART] Goudsmid in opleiding

mirtedl

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-24 20:24

Ik heb zondag een hidden helix laten zetten!

Afbeelding

Ook nog een nieuw sieraad in mn daith en tragus

Emita

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-24 09:24

Wauw gaaf zeg <3