Wat mooi, Emita!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marocje schreef:Balen zeg Valerie! Gaat het inmiddels wel de betere kant op?
Hier vanmiddag de piercing laten zetten, idd door Lina van Mastillo in Ede. Super goede ervaring, nam echt de tijd en het was gewoon supergezellig!
Emita schreef:De genezing van mijn linkeroor gaat inmiddels weer goed (anderhalve week terug na die botsing is het 3 dagen dik en pijnlijk geweest, maar nu is het weer zoals het was).
Ik ging met een vriendin mee die ook een daith wilde zetten, en toen begon het bij mij dus weer te kriebelendus je raadt het al.. heb mn oor nu echt af gemaakt. Nu ben ik ook echt klaar voor de komende tijd :’)
Tragus opnieuw doorgeprikt (die had ik al maar was dicht gegroeid), en een soort van flat helix, eigenlijk gewoon een helix maar net op het platte stuk van mn oor.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
TheNovelist schreef:Mooie combi Emita!
Hier sinds zaterdag een helix erbij. Laatste dagen gingen goed maar vandaag is die toch echt wel gezwollen en ook roder. Voel hem ook echt sinds vanavond. Heb gelukkig nog ruimte over maar hij moet echt niet dikker worden!
Hopelijk trekt die snel weer bij
_Friemel schreef:Tom in Utrecht maakt ook piercings en sieraden geloof ikheeft zijn atelier beneden
Tink89 schreef:Peelie schreef:Aan een goudsmid vragen het te maken?
Kunnen die dat? Onze trouwring en m'n oorbellen zijn gemaakt door een smid, maar ik had geen idee dat die ook piercings doen... Ik ga eens mailen.