Ziet er heel mooi uit suus, wat kan jij die warme tinten goed hebben zeg!
Ik ben vanmiddag geopereerd aan mijn amandelen, geen pretje.. ik lig nog in het ziekenhuis en slikken doet erg zeer. Voorlopig wel even uit de running denk ik
Wauw Suus_! Wat kan jij dat toch gaaf.. Lippenstiften vind ik heel leuk en gebruik ik ook regelmatig maar sinds dit topic heb ik ook wat oogschaduwpaletten aangeschaft maar dat vind ik wel echt mega lastig haha. De kleuren blenden steeds teveel waardoor 3 verschillende kleuren uiteindelijk 1 worden haha. Maar stug door blijven oefenen.
Beterschap Eight! Heb ik ook zo'n 6 jaar terug gehad, echt geen prettige operatie.. Vooral de pijn daarna inderdaad! Zo min mogelijk zuivel eten en ik at vooral veel eten uit de blender. Vies maar niks kreeg ik binnen..
eenitraM
Geplaatst: 19-02-16 09:57
Ik zit straks met werk kort bij de Duitse grens. Op de terugweg ben ik van plan om door Duitsland te rijden en de DM te plunderen. Iemand nog echt musthaves die ik moet hebben?
Ik ga zeker de p2 gelpolish halen. Nog meer dingen die ik moet hebben?
Look van vandaag. Ik wil ook grote ronde ogen haha m'n ooglid begint te "hangen". Nieuwe liquid lipstick van de Hema, in het echt wat feller roze. Blij mee! Tartelette in Bloom palette gebruikt en Sephora liquid highlighter.
Ja vind ik jou ook wel een typje voor, drunksheep! Ik wil die al sinds mijn emo periode zo'n 10 jaar geleden, maar nooit het lef gehad ivm pijngrens die zeer laag is. Maar als ik tatt's en tragus kan hebben, moet een septum ook wel lukken.. Hoop ik..
Mooie look BellaTessa, heel natuurlijk
Drunksheep
Geplaatst: 19-02-16 11:49
Haha ja idk, heb altijd zo'n drempel gehad met piercings... Wel al jaren een neuspiercing en natuurlijk ook wat tattoos, maar sinds ik mijn medusa heb is het hek van de dam haha. Sinds mijn emoperiode wil ik ze al inderdaad
Septum schijnt echt heel erg mee te vallen! Al krijg je er wel traanoogjes van haha
Suus___
Geplaatst: 19-02-16 11:51
Mooi bt! Bij mij gaan ze ook wat hangen, balennnn
Heb de mug oogschaduws gebruikt in elk geval flamethrower de rest moet ik opzoeken maar hwb t blaadje npg niet hier haha
Ben erg benieuwd! Een medusa is ook erg mooi met volle lippen.
Niniane
Geplaatst: 19-02-16 13:55
http://www.beautylab.nl/giveaway-becca-champagne-pop/ Kan er niks aan doen maar aan zulke win acties heb ik zo'n hekel. Eerst je hoofd breken over een stomme woordspeling of foto's moeten delen via Instagram etc. Gewoon ouderwets een reactie en klaar.