Nagellaktopic deel 9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-17 20:19

chantalboes schreef:
Oei.. ik vind dit niet zo'n mooie kleur, lijkt een beetje of je schimmel nagels hebt :oo
Wel een mooie lengte!

De kleur komt op de foto ook niet zo duidelijk over, waardoor het inderdaad een beetje vreemd oogt.

Ben vanavond nog aan het tuttelen geweest met een parelmoer-kleurtje er overheen. Moet zeggen dat ik deze variant wel mooier vind dan de effen kleur.
Afbeelding

Cinnepin

Re: Nagellaktopic deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-17 20:25

oh dat is wel gaaf idd!

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-17 23:06

Ik kom me hier ook 's melden :) Heb inmiddels een aardige verzameling lak en probeer er ook altijd wel wat creatiefs mee te doen.. Mijn huidige lak is niet zo heel spannend, maar vorige week had ik dit:

Afbeelding
Streepjes! Heb dit wel vaker gedaan en ik was een beetje vergeten wat een pestwerk het was :')

Zit nu een beetje te bedenken wat ik er straks op ga gooien, want m'n huidige stipjeslak is echt flink mislukt omdat ik iets te snel was met topcoaten waardoor de boel een beetje uitgelopen is :+

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-17 23:08

Marble blijft leuk :j

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-17 23:09

Marble, dát krijg ik dus niet voor elkaar.. Of tenminste, dat wordt zo'n grote puinhoop dat ik er al heel snel klaar mee ben _O-

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-17 23:51

Neej leuk die streepjes!

Ik heb de afgelopen 3 keer acryl gehad, nagelstyliste heeft er diploma gehaald en morgen ga ik over naar gel ben erg benieuwd aangezien ik in het verleden heel snel stukken van mijn gelnagels eraf had liggen.

Mijn CND acryl met op dit moment zo'n 3,5 week uitgeroei :)

Afbeelding

_Mar3

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 07:41

Erg leuk met die streepjes Neej!

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 10:54

Neej schreef:
Ik kom me hier ook 's melden :) Heb inmiddels een aardige verzameling lak en probeer er ook altijd wel wat creatiefs mee te doen.. Mijn huidige lak is niet zo heel spannend, maar vorige week had ik dit:

[ Afbeelding ]
Streepjes! Heb dit wel vaker gedaan en ik was een beetje vergeten wat een pestwerk het was :')

Zit nu een beetje te bedenken wat ik er straks op ga gooien, want m'n huidige stipjeslak is echt flink mislukt omdat ik iets te snel was met topcoaten waardoor de boel een beetje uitgelopen is :+

Hier hou ik dus van! <3

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 11:34

Ik vind die streepjes ook leuk!!

Michje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 11:41

Wat leuk die streepjes Neej! Al kan ik me wel goed voorstellen dat je het na een paar nagels zat bent, wat een werk!

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 12:21

Thanks! Ik vind het resultaat ook echt heel leuk (heb 'm al in verschillende kleurstellingen gehad) maar doe het dus niet te vaak _O- Heb nog ff in m'n telefoon gezocht maar blijkbaar maak ik echt niet van al m'n creaties foto's :+

Afbeelding
Dit vond ik ook wel erg geslaagd (zat er toen al een paar dagen op en was al iets beschadigd..)

Afbeelding
Lente :D

Afbeelding
Met kerst afgelopen jaar

_Mar3

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 12:24

Zo he Neej, wat ben jij creatief met nagellak zeg! Erg mooi!

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 12:43

Super leuk Neej!!
Zo handig ben ik niet. Ja bij een ander lukt het dotten wel... maar bij mijzelf....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 13:38

Ik ben blij dat de doos die ik wegdeed vol lak goed terecht is gekomen bij Neej :))

Hier ook alleen gewone lak, ik gebruik als basecoat CND Sticky en als top de Seche Vite. Die is nu gewoon bij Etos te krijgen dus lekker makkelijk :D met deze combi blijft het wel goed zitten een paar dagen. Soms doe ik er nog een laagje No Chips Ahead topcoat van Essie op voor de SV eroverheen gaat.

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 13:48

Afbeelding

Net uitgeprobeerd :)
Eerste keer nog redelijk geslaagd nog! Laatste keer dotting is lange tijd geleden geweest.

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 14:53

Neej schreef:
Thanks! Ik vind het resultaat ook echt heel leuk (heb 'm al in verschillende kleurstellingen gehad) maar doe het dus niet te vaak _O- Heb nog ff in m'n telefoon gezocht maar blijkbaar maak ik echt niet van al m'n creaties foto's :+

[ Afbeelding ]
Dit vond ik ook wel erg geslaagd (zat er toen al een paar dagen op en was al iets beschadigd..)

[ Afbeelding ]
Lente :D

[ Afbeelding ]
Met kerst afgelopen jaar

Heel leuk zeg!! :j

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 14:57

Ben zo jaloers op die mensen die zo weinig uitgroei hebben :')
Toen ik nog acryl had moest ik echt elke 3 weken wNt anders brak t gewoon af... nagels groeien zo hard.... maar nu lak ik bijna niet meer want alles ligt er toch snel af. Ga binnenkort iig wat nagellak wegdoen

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 15:03

Bij mij groeit het ook snel uit, maar zodra ik begin te 'stoten' dan gaat de vijl erlangs. Anders redt ik die 3 weken ook niet. Van de week pas na 5 weken weer geweest en heb twee keer tussendoor moeten vijlen.

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 15:09

Jans schreef:
Ik ben blij dat de doos die ik wegdeed vol lak goed terecht is gekomen bij Neej :))

En daar ben ik ook erg blij mee *\o/*

Ik heb overigens 1 keer acrylnagels gehad, 2 jaar terug en ik vond het geen succes :') Ben ZO lang bezig geweest om het van m'n nagels af te krijgen en ik denk dat m'n nagels er zeker een half jaar over gedaan hebben om weer een beetje op sterkte te komen.. Doen we niet meer :P

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 18:02

Ik had dat in het verleden ook dat het er met 3,5 week echt belabberd slecht uit zag maar goed insmeren met olie en toch een goede styliste scheelt echt heel veel :j

Brisa gel zit erop voelt meteen een stuk flexibeler aan, best prettig. Ben heel benieuwd hoe dit zich gaat houden :) overigens ook weer langzaam terug naar vierkant vind ik zelf mooier
Afbeelding

Neej bij mij hebben ze het er zo af gevijld :) je creaties zijn echt gaaf!

Neej

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 20:00

Mooi zo je nagels Anouk! Fijn neutraal kleurtje ook :) En thanks!

Ja ik heb het er toen zélf afgevijld maar het was echt een pestwerk :') Manmanman ik denk dat ze er gewoon teveel op gezet heeft ofzo, ik ben er echt dágen mee bezig geweest en m'n nagels kwamen er heel beroerd onder vandaan :+

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 21:01

Heb eindelijk ondekt hoe je echte van neppe cnd kan onderscheiden bij de flesjes :P

zorroJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 21:25

Ik gebruik ook Brisa gel Anouk, vind het ook erg licht en fijn dragen. Ik ben allergisch voor acryl en begon ook een beetje op gewone gel te reageren. Niemand hier in de omgeving gebruikt of wil Brisa gebruiken dus ik heb het zelf besteld en ben zelf maar gaan zetten. Gaat me eigenlijk heel goed af, ik maak er al nette nagels van, al zeg ik het zelf :+

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 21:29

Het voel echt heel fijn idd die Brisa! Acryl voelt veel zwaarder en stugger en duidelijk als nep aan. Dit is echt lekker luchtig :)

Ben alleen een beetje bang dat ik ze om die reden misschien wel sneller af ga breken.

Neej lekker kleurtje, wel weer wat feller als de acryl die ik hiervoor had maar lekker degelijk :)

zorroJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-17 21:46

Ik krijg het zelf niet voor elkaar om ze te breken. Terwijl ik er wel alles mee doe, en ik zet ze vrij dun.