Voor portretten raad ik haar zeker aan

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
meganproperx schreef:Hoe doen jullie het met ontwerpen?
Ik loop al een tijdje met een ontwerp in mijn hoofd rond, en ben nu zover dat ik wel zeker weet dat ik de tattoo wil, maar ik kan totaal niet tekenen. Stiekem wil ik toch eigenlijk een ontwerp ruim van te voren (half jaar?) zien zodat ik het zeker weet.
Wat ik uit dit topic begrijp is dat de meeste artiesten dat niet doen toch?
Tekenen jullie het dan zelf? Of laten jullie het door een vriend ofzo tekenen?
Lastig
Loolotte schreef:Ik had beide. Piercer kon geen Nederlands, was redelijk gehaast.. Ik wilde super graag een ringetje erin als 'ie geheeld was maar er is iets mis gegaan en nu zit ik met een redelijk groot litteken wat alleen een steentje verhuld.
Ik ga het even vragen als ze terug is
Tigress schreef:Hmmm, iemand een ideetje waarmee ik het volgende kan uitvoeren?
Ik wil eigenlijk de tattoo van laatst op mijn pols tekenen om zeker ervan te zijn dat ik hem daar wil hebben (en niet dat ik hem achteraf daar toch niet zo mooi vind)
Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Met een pen er op tekenen?
Ik heb ook aan henna gedacht, maar dat vind ik weer eng wegens de dingen die ik erover lees op internet
laughterline schreef:Loolotte schreef:Ik had beide. Piercer kon geen Nederlands, was redelijk gehaast.. Ik wilde super graag een ringetje erin als 'ie geheeld was maar er is iets mis gegaan en nu zit ik met een redelijk groot litteken wat alleen een steentje verhuld.
Ik ga het even vragen als ze terug is
Heb je d'r toevallig nog gesproken?