Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 21:57

MissAnnemijn schreef:
Vakantie is geboekt voor half april, en dan moet er ook een bikini gekocht worden :oo Hopelijk lukt het om wat kwijt te raken voor die tijd :=

Dan moet je hard doorwerken haha!

Bonprix en Nelly heeft eeeerg leuke bikinis!

Ik denk dat ik dit een paar keer per week erbij ga doen :D

Denk dat ik dan hierna door ga met flexibeler worden, lekker zo nu en dan blijven hardlopen met paps, en 'random' 15 minute ab workouts ga doen, staan aantal leuke op, gewoon op de grond liggend.

Mistic

Re: Jillian Michaels work-outs - Shred/Ripped etc

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 22:10

Wat gaat het snel hier.

Vandaag dag 15 gehad. Ik zit nu op de helft *\o/* Level 2 gaat nu makkelijk. Doe bijna alle oefeningen de zwaardere manier en voel me super.

nairtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 22:28

Ik heb net dag 8 gedaan... Het ging wel aardig vandaag! Ben wel benieuwd naar level 2, maar ook wel wat angstig..

Als ik nou die dingen ga proberen van het filmpje hierboven. Komen jullie mij dan redden als ik per ongeluk iets scheur, whahahaha..... :+
Laatst bijgewerkt door nairtje op 22-02-13 22:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 22:32

Fijn om te lezen dat het zo goed gaat dames. :)
Ik heb net lekker een banaan en een gigantische appel gegeten en zit nu lekker aan de rijstzoutjes om de calorieën toch een beetje omhoog te krijgen.

nairtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 22:34

ooeeee, rijstzoutjes zijn echt heerlijk!!!

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 22:35

Aaargh ik wil level 2 overslaan ik vind hem vreselijk! Level 1 ben ik zo doorheen gegaan zonder een dag over te slaan en nu bij level 2 is mijn motivatie hélemaal verdwenen. Ik doe nu om de dag en heb gisteren stiekem weer een keer level 1 gedaan omdat ik dat gewoon veel leuker vind! Haal geen voldoening uit level 2 omdat ik geen spierpijn heb en de helft van de oefeningen als een walrus op het droge op de grond lig te spartelen. :') Twijfel nu echt of ik gewoon langer level 1 doe, eens level 3 probeer of gewoon level 2 toch af maak maar er dan wel heel lang over doe. Ben overigens bij dag 5 van level 2, heb het 4x gedaan.

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 22:39

Mijn workout-programma staat heeelemaal onderaan :D Maar voor hier: ik doe nu Ripped in 30. Daarnaast doe ik nog een workout van Jillian (30DS, yoga meltdown, killer buns & thighs en 6w6p afgewisseld) en/of ik pak nog een stuk cardio erbij. Zit toch maar de hele dag thuis (werkzoekende), dus nu kan dat prima.

Ik stretch na m'n laatste workout specifiek voor de split en spagaat. En af en toe een extra stuk yoga, daar wordt je ook lenig van. De lenigheid nodig voor yoga meltdown valt best mee, dat is vooral weer spierkracht en uithoudingsvermogen.

Jildau ~~}> Gewoon elke dag knallen, dan ben je er sneller vanaf!

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 22:42

Ja ik zal er toch aan moeten geloven maar ik heb gisteren level 1 gedaan en nu weer lekker pijn in mijn buikspieren en daar houd ik van. :P Maar ga nu level 2 doen! Kan alleen gewoon niet in die plank pose staan het is echt drama. Laat staan nog oefeningen met je benen erbij doen. :')

Edit: Zie dat dat bij level 3 net zo hard weer terug komt dus ik zal wel moeten haha.

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 23:30

Jildau schreef:
Aaargh ik wil level 2 overslaan ik vind hem vreselijk! Level 1 ben ik zo doorheen gegaan zonder een dag over te slaan en nu bij level 2 is mijn motivatie hélemaal verdwenen. Ik doe nu om de dag en heb gisteren stiekem weer een keer level 1 gedaan omdat ik dat gewoon veel leuker vind! Haal geen voldoening uit level 2 omdat ik geen spierpijn heb en de helft van de oefeningen als een walrus op het droge op de grond lig te spartelen. :') Twijfel nu echt of ik gewoon langer level 1 doe, eens level 3 probeer of gewoon level 2 toch af maak maar er dan wel heel lang over doe. Ben overigens bij dag 5 van level 2, heb het 4x gedaan.

Mijn motivatie is ook echt weg nu.. Hoef nog maar 2 dagen level 2 gelukkig maar vind hem echt super stom. Vooral alle planks en die dat je door je knieën moet en die gewichtjes voor je ogen, grrrr. Voor m'n knieën is he ook een snert level.

Connie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 23:32

Ouch, ik moet eigenlijk nu nog shredden. Ben heel de dag naar school en vriend geweest.

Ocean_Child

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 23:33

Heb net dag 1 van level 2 achter m'n kiezen en ik dacht dat ik dood ging :oo
Vond het echt veel zwaarder dan level 1. Maar ja, met level 1 had ik de eerste keren ook moeite en dit werd later makkelijker, dus hoop dat dat nu ook zo gaat.

Verheug me nu al op level 3 -O-

Oyeru

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 23:41

Jongens ik heb geen zin om het terug te zoeken dus ik vraag het gewoon nog eens. wat is een lekkere manier om havermout klaar te maken? Hoe maak je het uberhaupt klaar? Ziet er niet uit alsof je het zo kunt eten. Ben een havermout-noob. Hellup? :Y)

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 23:45

Marit schreef:
Mijn motivatie is ook echt weg nu.. Hoef nog maar 2 dagen level 2 gelukkig maar vind hem echt super stom. Vooral alle planks en die dat je door je knieën moet en die gewichtjes voor je ogen, grrrr. Voor m'n knieën is he ook een snert level.

Inderdaad superveel last van knieën vooral bij die lunges, bah! Maaaaar ik heb hem weer overleefd. Heb alleen die laatste buikspieroefening vervangen door de laatste van level 1. Ik kan hem gewoon echt niet!

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 23:50

Mag ik me ook melden??? Vandaag laatste dag level 2 van de 30 day shred gedaan........ morgen naar level 3....

Hoe sportief ben ik?
Ik rij 4-5 dagen in de week paard
Ik loop 2 x per week hard (klein rondje van 5km)
En ik hoepel! Iedere dag 20 minuten.

En ik shred....... maar moet zeggen dat ik blij ben het laatste level bereikt te hebben. In combinatie met hardlopen is het echt ff iets to much voor mijn benen. Dus op de hardloop dagen shred ik niet, aangezien dat pijn veroorzaakte. Nu gaat het goed maar ben benieuwd naar het laatste stukje.
Ik heb helaas niets opgemeten toen ik begon, ben duidelijk strakker geworden, maar het hoepelen helpt daar toch ook behoorlijk aan mee.

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 23:51

Ik maak havermout met kokend water, wat stevia, kaneel en rozijnen. En ik doe er ook nog wat chia, maca en hennepzaad bij.
Met melk of amandelmelk kan het ook, gewoon kijken wat je zelf lekker vindt. :)

Oyeru

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 00:01

Thanks Karin!

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 00:10

KarinvdM schreef:
Ik maak havermout met kokend water, wat stevia, kaneel en rozijnen. En ik doe er ook nog wat chia, maca en hennepzaad bij.
Met melk of amandelmelk kan het ook, gewoon kijken wat je zelf lekker vindt. :)

:oo lekker!

Ik heb nog havermout in een potje staat omdat ik daar mijn gezicht mee schoonmaak zo nu en dan. Maar dat staat er al een tijdje. :')
Ga het maar weer eens halen.

Het verbaasd me echt dat er weinig goede lenigheids workouts/trainingen op youtube staan, voor beginners.
Ik ben best lenig, maar de eene deed iets wat makkelijk leek maar voor mij dus écht onmogelijk was. (En dan doen of het heel normaal is)
En de ander gooide zijn benen wijd en legde zo zijn buik plat op de grond neer! :') Joh doe het even.

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 00:12

Hoooooii Lilly!
Uhm gewicht... 74 kg bij 1.68, gemiddelde is 67 kilo normaal gesproken en ik wil net als met de bruiloft naar 62 kg. Ben me er erg bewust an dat af waarschijnlijk niet haalbaar is als er spieren komen. Vandaag dagje gewinkeld, lunch bestond uit een vers gemaakte pizza Margaritha bij la plaz (ga van slecht uit :')) en avondeten jammer genoeg kip madras...
Kom vandaag op zon 1500 kcal denk ik...

Nog niet gewogen, morgen ochtend maar eens doen

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 00:26

Je kan de havermout ook koken in een pan met water/melk oid, ik vind dat minder geschikt, maar er zijn genoeg mogelijkheden. Er zijn ook mensen die het een nacht in de week zetten voordat ze het koken.

Je moet als je het gaat koken in een pannetje wel veel roeren omdat het anders al snel gaat aanbranden.

lillytjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 00:29

Haaaa meer bekenden hier!! Gezellig!
Morgen ochtend weer sporten! Daarna 2 verjaardagen.....

_JY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 00:30

Woensdag en donderdag niet kunnen shredden. Vond ik stiekem ook niet zo erg, had er totaaaaaaal geen zin in gehad, was er even helemaal klaar mee O:) maar vandaag draad weer opgepakt. Was weer vol motivatie, dus ging echt lekker!
Verder heb ik de teller maar uit mijn onderschrift gehaald, liep elke keer achter. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 09:25

NeverGiveUp schreef:
Die tumblr is leeeeeuk!!

Ik wilde vragen, is er een fitness programma om heeeeel lenig te worden?

Eigenlijk wil ik al heel lang de split kunnen, en dat soort dingen, wil eigenlijk een soort gelijk Jillian programma die me dat leert..

Misschien eens zoeken op Essentrics?

Joanne1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 10:18

Wegen alsnog vergeten net, bij een hele snelle meting net -8 op navel hoogte :o
Gok op meet fout, of zou het echt!!! Vanavond maar even goed meten

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 11:00

Leniger worden kan op twee manieren, in beweging (zoals yoga) of zonder beweging (static?).
Door de yoga meltdown word je wel leniger, maar niet specifiek op split/spagaat.
Ik heb paar dagen terug een hele scala aan oefeningen geplaatst die je kan doen voor split/spagaat ;)
En heel goed opwarmen voor zo'n training! :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-13 11:13

sannx94 schreef:
Jongens ik heb geen zin om het terug te zoeken dus ik vraag het gewoon nog eens. wat is een lekkere manier om havermout klaar te maken? Hoe maak je het uberhaupt klaar? Ziet er niet uit alsof je het zo kunt eten. Ben een havermout-noob. Hellup? :Y)

Ik laat de havermout in ruim sojamelk een nacht staan en dan het hele kommetje (evt. met diepvriesfruit en lijnzaad) 2 min op de 1 na hoogste stand in de magnetron. :)

Als je liever de havermout aan maakt met water kun je ook gewoon water koken en dan over de havermout heen gieten.

Ik heb een poosje shred level 3 gedaan gevolgd door de eerste circuit 6w6p en dan nog 10-15 min cardio. Beviel best goed. :j Helaas enorme keelpijn de laatste paar dagen. Gewoon ademhalen doet al pijn en krijg niet altijd adem. Dan nog er bij gaan sporten is een onmogelijke opgave. :=