mirriezz schreef:Mistral, je hebt gelijk. Je wilt alleen wel nog enigszins waardig over de finish komen. Als je net zo snel finished als de mensen die gewoon gewandeld hebben, is dat niet goed voor je motivatie en zelfvertrouwen.
Ik zou bijv graag de ladiesrun van de kustmarathon doen, maar daarvoor moet ik ook echt eerst meer kilometers lopen dan dat de run is. In het zand(strand) is toch wel zoveel zwaarder denk ik dat ik t anders echt niet red. En dat is ook niet leuk!
Ik zou zelf een colorrun trouwens ook niet echt zien als "run". Ik heb begrepen van mensen die hem wel gelopen hebben dat het bij de "kleurpoederpunten" nogal stroopt, dus dat je sowieso echt geen tijd kunt lopen.
Dat is zo, maar dan moet je het wel heel bont maken hoor. Ik ben een langzame loper, domweg omdat als ik harder wil lopen ik geremd wordt door de medicijnen. Dan kan ik beter zorgen dat ik op een lage hartslag loop. Met de TT run kwamen onwijs veel mensen ons voorbij, dat ik ook wat begon te twijfelen of het goed kwam. Naarmate we verder liepen, kwamen wij steeds meer mensen voorbij, die veel te hard van start gegaan waren. Maar ik ben het ermee eens, op echte hardloopevenementen zul je mij ook niet tegen komen
Is dat zo dat je bij de color run stil komt te staan doordat het op die kleurpunten vast loopt? Dat zou wel jammer zijn.
Wanneer is die ladiesrun?
Laatst bijgewerkt door MISTRAL94 op 23-06-15 16:59, in het totaal 1 keer bewerkt