Winner wat goed zeg -10 kg! En niet sporten hoeft geen kwaad te kunnen als je je maar aan een gezond eetpatroon houd.
Wisanda, ik denk dat jij druk genoeg bezig bent..zou het knap vinden als je ernaast nog gaat sporten
Wollie ik heb even in je profiel gespiekt maar wat ben jij een knappe meid zeg!
Daniella netjes zeg 25 kg eraf zonder sporten! Heb je wel een speciaal dieet gedaan?
Sakkia ik heb geen idee wat je "fout" doet..misschien proberen wat meer te eten? Weet niet op hoeveel kcal je per dag zit?
Mootje wat voor werk doe jij? Snap dat je naast zo'n drukke baan geen zin hebt in een eigen paard..
Mijn werkdag (6.00/10.00) zit er alweer op voor vandaag, heerlijk!
Mijn valkuil vandaag is dat ik al 4 witte boterhammen op heb en een sultana..bruin brood krijg ik echt niet weg zonder te roosteren en sja die sultana he
Gelukkig verbrand ik genoeg kcal op mijn werk maar toch ga ik vanmiddag aan de crackers ipv brood
. *ik zie dat jullie ook aangespannen rijden? onze vereniging heeft een heel leuke rit op 9 mei, omgeving, schinveld, landgraaf, geilenkirchen*
(maar daar geef ik de feestweek maar even de schuld van
)
Het werkt nu namelijk verrekte demotiverend en dat is wel het laatste wat ik er bij kan gebruiken.
beterschap 

..