Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Joolien schreef:maaike5581 schreef:Heeft iemand ervaringen met Utrecht inkt?
Niet heen gaan, ik vind het knap dat ie tribals echt heel ongelijk kan zetten.
http://utrechtinkt.nl/images/P1000221.jpg
En als ik dit vergelijk is het gewoon niet goed genoeg.
Utrecht:
[ Afbeelding ]
Of bijv VinceInx
[ Afbeelding ]
Kimbers schreef:Is ook niet mijn stijl elise en de doodskop vind ik echt niet mooi. Zit voor mij te weinig diepte in de tattoos. Maar gelukkig ben jij er blij meewel gaaf om er zoveel te hebben, ik wil ook graag meer maar heb helaas gebrek aan een vette spaarrekening..
Elise_0o schreef:Camera was leeg, dus de foto's met de telefoon gemaakt. Is niet de beste kwaliteit zie ik nu..
[ Afbeelding ]
Deze moet ik echt laten bijwerken, maar dat wil ik eigenlijk pas laten doen als we aan die arm gaan beginnen.
[ Afbeelding ]
Niet de beste foto, maar dit is de skull. Hij is nog niet af, moet nog een keer zitten om alle details goed te maken en wat extra kleur er in te gooien.
[ Afbeelding ]
Onbewust ben ik de onderkant zo lang mogelijk aan het uitstellen, omdat ik weet hoe vervelend dat gaat worden!
[ Afbeelding ]
Mijn vriend wilde heel graag dezelfde tattoo, omdat hij dat een speciaal iets vond. Dus ik zei voor de gein op de conventie, nou dan doen we toch 2 van die stick poppetjes op een brommertje! En Bart vond dat zo grappig dat hij het per direct er op heeft gezet.
(Mijn vriend en ik hebben elkaar 8 jaar geleden via onze brommers leren kennen)
Elise_0o schreef:Kimbers schreef:Is ook niet mijn stijl elise en de doodskop vind ik echt niet mooi. Zit voor mij te weinig diepte in de tattoos. Maar gelukkig ben jij er blij meewel gaaf om er zoveel te hebben, ik wil ook graag meer maar heb helaas gebrek aan een vette spaarrekening..
Die skull hoort ook geen diepte te hebben
Een dikke spaarrekening heb ik ook niet, vandaar dat ik ook vaak op conventies zit, scheelt iets in prijs.