Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lauraennala schreef:@Musli, vind het ook oprechts heel spannend. Je rijdt toch gemiddeld 40-41 op een bochtig parcours van 1,5km.. Dus op de rechte stukken gaat het rustig 45-46. Je hoeft maar 1 stuurfout te maken en het hele peloton ligt op de grond. Niet te veel over nadenken![]()
Bij baanwielrennen lijkt het mij helemaal eng, omdat je dan ook niet kan remmen..
Je bent wel goed bezig zeg![]()
@Culaccino, ik had die van mij in combinatie met een fietscomputer! Een meter om de borst is het meest nauwkeurig.
@Imay, maximale hartslag met een formule berekenen is heel ontbetrouwbaar, maar beter dan niets..
Zebrastreep schreef:Nou de pijn boven mijn wenkbrauw is wel weg maar verder ben ik vermoeid van de pijn. Het zit overal rechts met name in gezicht tandvlees kaken oren en achter in mijn mond. Heb wel een flinke spierknoop gevonden in mijn nek en overal in mijn schouders waar ik snel een afspraak voor ga maken. En natuurlijk moe maar er zit nu een beetje verbetering in dat het draaglijk is.
culaccino schreef:Zebrastreep schreef:Nou de pijn boven mijn wenkbrauw is wel weg maar verder ben ik vermoeid van de pijn. Het zit overal rechts met name in gezicht tandvlees kaken oren en achter in mijn mond. Heb wel een flinke spierknoop gevonden in mijn nek en overal in mijn schouders waar ik snel een afspraak voor ga maken. En natuurlijk moe maar er zit nu een beetje verbetering in dat het draaglijk is.
Ah ja, klinkt vergelijkbaar met wat ik dan voel, alleen bij mij is het redelijk symmetrisch. Hopelijk helpt het jou als die spierknoop behandeld wordt; ik zal de fysio ook eens bellen. Fijn dat je je al wat beter voelt; sterkte!![]()
Dank voor de tip, MuSLi! Die is netjes geprijsd en het is inderdaad wel leuk als het te koppelen is aan wat appsIk had hem ook moeten kopen i.c.m. mijn fietscomputer, Laura. Ik was weer eens te krenterig
Ik zal in ieder geval voor een borstband gaan dan
Zowel echt koersen als baanwielrennen lijkt me echt heel spannend, haha. Hoe stap je eigenlijk weer van zo'n baanfiets af? Je kunt je pedalen niet stil houden, toch?
culaccino schreef:Thanks, komt goed!
Is het trouwens een ding om tegen het verkeer in te fietsen, bijvoorbeeld op van die 60-wegen met 2 rode stroken als fietspad? Ik heb het nu 2x gezien (mogelijk dezelfde vent). Kan me voorstellen dat je zelf het verkeer beter ziet aankomen, maar als automobilist kun je echt niet inschatten hoe snel hij bij je is. Schrok me rot; hij ging ook goed hard!
culaccino schreef:Zebrastreep schreef:Nou de pijn boven mijn wenkbrauw is wel weg maar verder ben ik vermoeid van de pijn. Het zit overal rechts met name in gezicht tandvlees kaken oren en achter in mijn mond. Heb wel een flinke spierknoop gevonden in mijn nek en overal in mijn schouders waar ik snel een afspraak voor ga maken. En natuurlijk moe maar er zit nu een beetje verbetering in dat het draaglijk is.
Ah ja, klinkt vergelijkbaar met wat ik dan voel, alleen bij mij is het redelijk symmetrisch. Hopelijk helpt het jou als die spierknoop behandeld wordt; ik zal de fysio ook eens bellen. Fijn dat je je al wat beter voelt; sterkte!![]()
Dank voor de tip, MuSLi! Die is netjes geprijsd en het is inderdaad wel leuk als het te koppelen is aan wat appsIk had hem ook moeten kopen i.c.m. mijn fietscomputer, Laura. Ik was weer eens te krenterig
Ik zal in ieder geval voor een borstband gaan dan
Zowel echt koersen als baanwielrennen lijkt me echt heel spannend, haha. Hoe stap je eigenlijk weer van zo'n baanfiets af? Je kunt je pedalen niet stil houden, toch?
Lauraennala schreef:Ben benieuwd of het plantaardig eten je gaat bevallen!
Time2Tri schreef:Oef ..had veel terug te lezen ...jullie zijn druk geweest .Lauraennala schreef:Ben benieuwd of het plantaardig eten je gaat bevallen!
Ik ook![]()
Pas maar een beetje op met je verkoudheid .![]()
Goed bezig MuSli, dat gaat goed komen met je body shape .
@Imay ; een clubje is altijd gezellig , en je hebt altijd iemand
om iets aan te kunnen vragen .
@Cullacino : is de vraag wat je wilt ...en uiteraard uitgeven wilt.
( zal maar niet zeggen welk bedrag ik al aan horloges , sensoren fietscomputers ,e.d uitgegeven heb .)
Alleen HF tijdens het fietsen , of toch ook i.c.m een activity
tracker . Of misschien andere sporten .
Beterschap Zebrastreep, hoop dat het snel opgelost is.
Tegen het verkeer in fietsen is een no go ...hardlopen in mijn ogen trouwens ook ...doe het zelf nooit .
Susan88 schreef:Ik ben er zeker wel voor in om een keertje op de Veluwe af te spreken. Ik meld me bij deze alvast vrijwillig aan als gids![]()
Ik ben zelf vegetariër, maar ik vind het af en toe best lastig met ijzer, eiwitten, calcium etc. Zeker de combi van ijzer en eiwitten via melkproducten is lastig, aangezien ijzer minder goed wordt opgenomen icm calcium/melkproducten. Ik zou zelf wel willen minderen met melkproducten, maar daarvoor zou ik denk ik toch liever begeleiding van een (sport)diëtist hebben. Wel fijn dus dat je een 4 weken cursus hebt.
MuSLi schreef:Ik wil ook wel mee hoor, een rondje over de Veluwe...
scooby09 schreef:Gezellig een mini meeting...
Nu nog kijken voor wanneer dan..?