Lotus83 schreef:Ik ga over een uur mijn eerste prik halen, met lood in mijn schoenen, dat wel, maar goed, ik ga.
Topper.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Zebrastreep schreef:Heel goed Lotus![]()
![]()
Ik vond die 15 minuten ook verschrikkelijk de eerste keer wou ik eigenlijk hard door rennen naar buitenNog een halve paniek aanval ervoor , schaamde mij ook nog enorm had ook het idee dat iedereen naar mij keek. Zat de hele tijd tegen mijzelf te zeggen van doe normaal , stel je alsjeblieft niet zo aan.
Zebrastreep schreef:Heel goed Lotus![]()
![]()
Ik vond die 15 minuten ook verschrikkelijk de eerste keer wou ik eigenlijk hard door rennen naar buitenNog een halve paniek aanval ervoor , schaamde mij ook nog enorm had ook het idee dat iedereen naar mij keek. Zat de hele tijd tegen mijzelf te zeggen van doe normaal , stel je alsjeblieft niet zo aan.
Lotus83 schreef:Zebrastreep schreef:Heel goed Lotus![]()
![]()
Ik kreeg het Spaans benauwd toen dat kwartier over was. Ik dacht ja en nu? Begon me door de spanning echt heel naar te voelen..
Buiten eerst een beker water gedronken...
Thuis doodmoe van de spanning die eruit kwam en net even geslapen.
Tot nu toe voel ik niks
bigone schreef:Iedereen die in de groep 18/60 onder medische indicatie valt krijgt deze week de brief, van de 575000 oproepen zijn er nog maar 180.000 ingepland. Dus ruimte over.
bigone schreef:Volgens mij is dat allemaal allang gebeurt anders kan het rivm niet zeggen dat iedereen in die groep deze week de brief nog krijgt.
Lotus83 schreef:Zebrastreep schreef:Heel goed Lotus![]()
![]()
Ik kreeg het Spaans benauwd toen dat kwartier over was. Ik dacht ja en nu? Begon me door de spanning echt heel naar te voelen..
Buiten eerst een beker water gedronken...
Thuis doodmoe van de spanning die eruit kwam en net even geslapen.
Tot nu toe voel ik niks
lenaa_tje schreef:bigone schreef:Iedereen die in de groep 18/60 onder medische indicatie valt krijgt deze week de brief, van de 575000 oproepen zijn er nog maar 180.000 ingepland. Dus ruimte over.
Nah als huisartsen niet het systeem konden gebruiken waardoor de brieven verstuurd werden mogen deze nog de 14e verstuurd worden door de huisartsen. Volgende week zullen er dus ook nog wel brieven binnen komen.
Dat er nu ruimte over is vind ik dus nog niet erg veel zeggen
lenaa_tje schreef:Deze had ik gelezen maar geen idee. Mijn schoonmoeder heeft vandaag de huisarts gebeld. Die gaf dat aan. Dus daar ga ik dan vanuit. Op zich klopt dat wel. Dat versturen is nog deze week natuurlijk. Voor je, je brief hebt is dat volgende week
bigone schreef:lenaa_tje schreef:Deze had ik gelezen maar geen idee. Mijn schoonmoeder heeft vandaag de huisarts gebeld. Die gaf dat aan. Dus daar ga ik dan vanuit. Op zich klopt dat wel. Dat versturen is nog deze week natuurlijk. Voor je, je brief hebt is dat volgende week
Misschien is het voor haar mogelijk om via de DigiD een afspraak te maken, weet niet of je bij deze groep nu moet wachten op de brief. Ze roepen wel vaker groepen op om een afspraak te maken terwijl de brief onderweg is.