2 stappen vooruit, 1 terug. Goede reminder dat ik dus echt beter na het eten boodschappen kan doen.
Welkom Princequillo. Hier ook enorme foodie, motto is tegenwoordig kwaliteit over kwantiteit

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
gaucho schreef:Hier vlogen er net gewoon bij de groenteboer tiramisu amandelen in mijn mandje en zo in mijn mond
2 stappen vooruit, 1 terug. Goede reminder dat ik dus echt beter na het eten boodschappen kan doen.
Welkom Princequillo. Hier ook enorme foodie, motto is tegenwoordig kwaliteit over kwantiteiten bewust genieten.
Pallatin schreef:Jeetje gaucho, hoe ga je dat doen? Zoveel lopen met een kloof in je voet? Mmmm forel, dat vind ik ook heerlijk!
Daphne, ik heb een paar jaar geleden zeker 9 ribbreuken opgelopen na een val. Dat speelt af en toe op en maakt inspanning dan lastig. Het koude weer helpt ook niet mee, maar komt wel weer goed!
In die Gym zul je mij niet snel vindenin die andere gym ook niet trouwens
Welkom Princequillo, wat vervelend dat je bent aangekomen! Gezellig dat je hier komt posten
princequillo schreef:Wat onbeschoft van die tiramisu amandelen![]()
Ik heb nog echt wel heel veel moeite gedurende dag, heb echt constant het gevoel van ‘honger’ ook al drink ik veel meer water
princequillo schreef:Wat onbeschoft van die tiramisu amandelen![]()
Ik heb nog echt wel heel veel moeite gedurende dag, heb echt constant het gevoel van ‘honger’ ook al drink ik veel meer water
Butterfly schreef:Pallatin, dat zijn goeie tips! Grappig dat bij trek in chips een cracker pindakaas helpt, is dat gelinkt aan een bepaalde soort chips waar je van houdt?