Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hutcherson schreef:Hoezo veranderd de structuur van de huid door iets uitwendigs? De huid neemt echt verbazingwekkend weinig op.
Needje schreef:Hutcherson schreef:Hoezo veranderd de structuur van de huid door iets uitwendigs? De huid neemt echt verbazingwekkend weinig op.
Het heeft wel degelijk invloed op je huid en daardoor ook op hoe de naalden je huid in gaan en zelfs de genezing.
Als je dit wil gaan doen zal ik dat ruim van te voren aangeven bij de artiest. (Niet als je de crème er al op hebt zitten zeg maar) Niet elke artiest zal je nl willen tatoeëren met verdoving crème. Zo voorkom je teleurstelling. (ook over het resultaat)
Persoonlijk snap ik überhaupt niet waarom je zou willen verdoven.
luxx schreef:Er zijn heel veel verschillende naalden en tatoueren met een naald met meer naaldjes doet minder pijn dan tatoueren met minder. Een 1p liner doet erg zeer, 3p liner al minder, 5p liner weer minder en ga zo maar door. Dikkere inkt is ook pijnlijker dan dunnere. Ik denk dat je dus ook niet kunt vergelijken zonder te weten welke naald er bij iemand gebruikt is, wanneer jij met een 5p liner getatoeëerd bent kan dat heel goed vooral irritant zijn en helemaal niet zo pijnlijk waar het voor iemand anders met een 1p liner dus echt bijna onverdraaglijk pijn doet. En dan maakt de plek ook nog een wereld van verschil. Onvergelijkbaar
Little_Gift schreef:Pijn van een tattoo à la trauma... Is dat nu niet een beetje overdreven?![]()
Ok het brengt wat ongemak en is wat lastig maar pijn en zeker trauma is nou toch wel van een hele andere orde hé
eukje schreef:Ik heb binnenkort een dagsessie bij Dagmar/Birds of Paradise voor iets moois op mijn bovenarm!
Ben heel benieuwd hoe dat gaat zijn qua pijn want ik heb alleen 2 kleine tattoo's uit het jaar kruik! (Enkel en schouderblad). Dat vond ik toen absoluut niet pijnlijk. Maar ik denk dat dit toch wel ff doorbijten wordt gezien de duur.
Verdovende creme ga ik niet gebruiken in elk geval maar misschien denk ik daar later wel heel anders over