Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
poes schreef:Via KeepMoving kon je deze keer de AA marathon lopen voor een virtuele én een echte medaille. Gratis en voor niks. Maar er waren er maar 3000 beschikbaar. En ik heb hem kunnen bestellen. Heb het uiteraard in verschillende runs gelopen maar ben wel erg benieuwd nu!
Memuska schreef:Wat minder leuk is: ik had woensdag met wandelen een blaar opgelopen tussen mijn grote en tweede teen. Vervelend, maar ok... Gisteren besloot het vel plots te lossen en nu heb ik dus een héél pijnlijke, open plek tussen mijn tenen. Hoe pak ik dat het beste aan?
Memuska schreef:Wat minder leuk is: ik had woensdag met wandelen een blaar opgelopen tussen mijn grote en tweede teen. Vervelend, maar ok... Gisteren besloot het vel plots te lossen en nu heb ik dus een héél pijnlijke, open plek tussen mijn tenen. Hoe pak ik dat het beste aan?

: https://www.zalando.nl/nike-performance ... z-q11.html

En mijn vriend zeurt soms al over het aantal kilometers dat ik rustig afleg op vakantie, inclusief het foto's maken en pauzes onderweg haha.
Zelfs 2 van de 4 van mijn wandelpauzes lekker door kunnen dribbelen. Uiteindelijk een goede 5 km gelopen, laatste km weer op een lekker tempo. Na een hele week klussen is alle frustratie eruit lopen wel even heel erg lekker 

en dan die uitbouwen naar 10 km.
ik houd van die stad, heb er 5 jaar gewerkt. En de urban trail was daar ook erg leuk vorig jaar. Maar goed, daar heb je nu weinig aan natuurlijk