Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Emmaa_ schreef:Ik lurk hier nog altijd vrolijk mee, heb een tijd helemaal geen make-up gedragen (gebeurt wel vaker in de zomer) maar heb zowel m'n skincare als make-up routine weer een beetje onder de knie en dus ook mijn lijstje:
(mix tussen high-end en budget)
Primer: The Ordinary
Foundation: The Ordinary (aanrader, veel kleuren te krijgen en heel vriendelijk voor de portemonnee)
Concealer: MAC of Catrice
Poeder: Revolution
Highlighter: Jeffree Star
Wenkbrauwen: Catrice setje
Eyeliner: Kat von D
Oogschaduw: Urban Decay of Juvia's Place
Mascara: Etos
Fixing spray: Urban Decay
Kwasten etc: Een goedkope namaak-beautyblender, losse kwasten van her en der (wat duurdere losse kwasten gemengd met setjes van Aliexpress etc)
Jellybeans schreef:Ik gebruik sinds kort ook een the coverage foundation van The Ordinary, erg fijn!
Welke primer gebruik je? Daar ben ik dan ook wel benieuwd naar.
Dat is dan al een eerste shift
(Waarom heeft mac zoveel kleurtjes?)
Iris82 schreef:Ik heb btw een hele goede youtube video gevonden over wings met hooded eyes. Moet m eens opzoeken. Hele andere techniek weer.
Ik ben benieuwd naar de videos. Ik gebruikte de Too Faced eyeliner. Die was heel goed. Heb nu de super skinny marker van nyx die is was minder moet ik zeggen...
Emmaa_ schreef:Jellybeans schreef:Ik gebruik sinds kort ook een the coverage foundation van The Ordinary, erg fijn!
Welke primer gebruik je? Daar ben ik dan ook wel benieuwd naar.
Ik gebruik de high adherance silicone primer, ik vind hem super fijn maar hij is wel echt heel silicoon-ish dus daar moet je wel van houden. Ik gebruik hem icm de serum foundation, ik heb niet heel veel nodig, meer wat donkere plekjes even uitstrijken.
Ben ook weer helemaal terug op de skincare van the Ordinary. Heb ondertussen een heel streng regime voor mezelf wat ik voor het eerst ook echt volhoud en mijn huid is sindsdien niet meer vettig te noemen, eerder gewoon 'normaal'.
Echt top)
Het enige positieve er aan is dat idd de wenkbrauw beter blijft zitten, maar echt mooi effect vind ik het niet.
Shaggy09 schreef:Heeft iemand hier nog tips voor wenkbrauw producten? Ik heb wel wenkbrauwen alleen ik verleng ze altijd iets en zet de voorkant wat aan. Gebruik altijd een potloodje om een vorm te tekenen en kleur het dan in met wenkbrauwpoeder, oogt mooi natuurlijk vind ik. Alleen probleem is dat wel mijn wenkbrauw weg is als ik bijvoorbeeld een coltrui uittrek.
Heb toen een wenkbrauwgel van NYX gekocht en daarmee het een beetje aangezet, maar dit ziet er al zo ontzettend snel onnatuurlijk en plakkaat achtig uit.Het enige positieve er aan is dat idd de wenkbrauw beter blijft zitten, maar echt mooi effect vind ik het niet.
Dus als iemand nog een topper daarvoor weet hoor ik het graag
Jellybeans schreef:Shaggy09 schreef:Heeft iemand hier nog tips voor wenkbrauw producten? Ik heb wel wenkbrauwen alleen ik verleng ze altijd iets en zet de voorkant wat aan. Gebruik altijd een potloodje om een vorm te tekenen en kleur het dan in met wenkbrauwpoeder, oogt mooi natuurlijk vind ik. Alleen probleem is dat wel mijn wenkbrauw weg is als ik bijvoorbeeld een coltrui uittrek.
Heb toen een wenkbrauwgel van NYX gekocht en daarmee het een beetje aangezet, maar dit ziet er al zo ontzettend snel onnatuurlijk en plakkaat achtig uit.Het enige positieve er aan is dat idd de wenkbrauw beter blijft zitten, maar echt mooi effect vind ik het niet.
Dus als iemand nog een topper daarvoor weet hoor ik het graag
Ik gebruik de ABH Dipbrow Pomade daarvoor. Veel vinden die heel heftig maar het is maar net hoe je hem gebruikt. Ik verleng mn wenkbrauwen er wat mee (taupe is exact de kleur van mijn eigen wenkbrauwen dus dat zie je niet!) En ik vul eventuele gaatjes op. Heel lichtjes waardoor het er niet nep uitziet, maar het ziet er dan toch strak uit. Én het blijft de hele dag muurvast zitten.

wilde eigenlijk kijken wat ze van revolution hadden, de ene winkel heeft meer dan de andere, maar ze hadden niks meer. In ruil daarvoor een heel mooi vol schap met LOV. Was erg onder de indruk van het schap! Ik heb deze meegenomen: 
vanmiddag snel een look mee gemaakt (ik plaats geen foto’s van mijzelf sorry ) en echt mooi! Blend super, mooi pigment, niet droog/poederig en geen fallout. de shimmers zijn echt top en vooral die witte shimmer knalt echt, dus kan het zeker aanraden! Ik heb geen aandelen haha