[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

velvetblack

Re: [HK] Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 20:37

Ik gebruik ook al jaren de crest strips. Echter zijn mijn tanden er enorm door aangetast. Zodra ik zo'n strip erop plak gaan er enorm pijnlijke steken door mijn kaak/tanden. Super pijnlijk. Ik heb er nog een aantal liggen en houd het zo bij, maar het is iedere keer weer een week bijkomen van die dingen :(
Voorheen heb ik ongeveer een halve kuur gedaan en dat ging opzich prima, maar het ging pijn doen dus moest ik er mee stoppen. Ze werken wel echt als een kei!

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 21:08

Shizzel wat heb je van UD besteld??
Lijkt me heerlijk om binnen te krijgen straks, maar idd auw voor de bankrekening :(:) :+

Oranje/gelige ondertonen maken tanden vaak geler. Rood of roze met meer blauw maakt witter.

velvetblack schreef:
[ [url=m/0d0vkW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heb pauze, dus even snel een foto gemaakt. Dit zijn mijn levensredders qua ogen (224 gebruik ik voor concealer te blenden).

Thanks!
Laatst bijgewerkt door Djilna op 10-09-16 21:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 21:10

_Friemel schreef:
En hier nog ff 1 met lipstick, more better van CP. Iets uitdrogend wel. Enige wat ik enorm poedersuiker vind is dat de tekst er zo af slijt bij colourpop dus nu zie ik bij sommige niet meer of t matte of Satin is :')

[ [url=m/bqbymG.png]Afbeelding[/url] ]

Zelf erop zetten met watervaste stift? Een S of M bijv?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 21:17

Super dat ze dan zo blij is Friem! En Mehr is ook gewoon prachtig, kan 'm echt niet weerstaan. <3

Lino, vind het echt heel mooi staan bij je!

Elke, wow wat vervelend dat je er zo'n last van heb gekregen. :oo Ik heb best gevoelige tanden dus ben heel benieuwd hoe die van mij op zoiets gaan reageren..

edit: Djilna, iets teveel. Het Electric palette (was daar afgeprijst), de optical blurring brush, liner brush en blending brush, 5 nagellakjes (Radium, Mildew, Frostbite, Bruise en Plague) een make up 'koffer' en een toilettasje waar ik al lang op aan het azen was. :D

Vandaag met mijn moeder en zusje naar Amsterdam geweest... "Kunnen we eventjes de Ici Paris in?" Eventjes werd ongeveer een halfuur. :+ Ik kan gewoon niet zonder iets naar buiten lopen op de Urban Decay afdeling. Heb vandaag 5 oogschaduws gehaald waarvan er 4 prachtig duochrome zijn, ik wilde er wat meer van duochrome oogschaduws hebben en deze vond ik echt prachtig. Heb ook gevraagd en +- in november komt ook de Vintage collectie naar NL (best laat als je je bedenkt dat 'ie nu al uit is in de USA :oo) en ze waren een aantal van de Razor Sharp liners aan het swatchen..... VERLIEFD. <3 Maandag gaan ze in de verkoop (en ook de all nighter foundation) en ik ben woensdag jarig dus DOEI VERJAARDAGSGELD, ik weet al dat ik meteen daarheen ga *\o/* *\o/*

Welke vandaag mee zijn gegaan:

Linksboven Tonic, rechtsboven Dive Bar, linksonder Fireball, rechtsonder Last Call en de losse is Freelove. Echt guys, die duochrome shifts erin. <3
Afbeelding

Zonder flits
Boven naar beneden: Freelove, Last Call, Fireball, Dive Bar en Tonic
Afbeelding

Met flits
Boven naar beneden: Freelove, Last Call, Fireball, Dive Bar en Tonic
Afbeelding

.... deze wil ik ook nog. http://www.sephora.com/liquid-moondust- ... us:p411033 Recharged doet me een beetje denken aan Colourpop Flitter metallic liquid, maakt me vrolijk.

Na mijn verjaardag moet ik echt even flink op een no-buy. :+
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 10-09-16 21:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 21:22

Elke, waarom ga je er dan mee door? :oo Zijn ze dan ook echt dunner/slechter geworden, of alleen gevoeliger? Het lijkt mij opzich ook wel wat, alleen door dit soort dingen ben ik een beetje huiverig... Het is wel je gebit en ik hoef geen kunstgebit als ik 50 ben ofzo omdat ik m'n tanden heb gebleekt. := Maar aan de andere kant lees je ook wel weer heel veel positieve dingen.

Twilight

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 21:30

Haha shiz. Te grappig. Ik ben momenteel ook in amsterdam :P momenteel onvrijwillig aan t mee'genieten' van het elandsgrachten festival lol

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 21:31

Shizzel <3 heerlijk die aankopen van jou :D Krijg gelijk ook zin om te shoppen, maar deze vakantie kost al genoeg := Oa door de MAC aankopen waar nog wat bijkomt hier in de winkel in Willemstad O:) (al weet ik nog niet precies wat 8-)) en vandaag ook bij Curaloe Aloë Vera plantage wat spullen gekocht.

Die gevoelige tanden door de strips hoor ik vaker, daarom durf ik er niet aan te beginnen.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 21:45

Nog 1MAC lipstick trouwens en dan heb ik er 40 :o tenzij ik mijn 1e weg doe die ik nooit draag :+
Weet nu alleen echt even niet welke kleur ik wil. VG5 of Kinda Sexy misschien.
Zag die nieuwe lijn langskomen op Instagram, jammer dat die nog niet uit zijn!
Ik ga nog maar even rondneuzen :P

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 21:46

Dunner zou ik niet weten. Maar dat ze gevoeliger zijn geworden door die strips is zeker. Ik stop niet, omdat gele tanden met mijn werk gewoon echt niet kunnen.
Ik denk dat bleken door een prof beter is voor je tanden als ze al gevoelig zijn.

Shizz, die fireball is heeel gaaf!!

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 21:50

Maar deed jij iedere dag elke? Dat is sowieso niet verstandig als je een gevoelige mond hebt, ik doe echt om de dag of zelfs om de 2 dagen, nooit een week achter elkaar oid.

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 21:51

Wauw mooie aankopen Shizzel <3 dat duochrome ziet er toch wel gaaf uit!
Ik zoek ook nog een nieuwe foundation (draag nu cc crème van Biotherm) en die All Nighter van UD is mijn oog ook op gevallen.

ralphtdw

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 00:09

Professioneel bleken doet ook mega pijn hoor.
Ken er een aantal die dat gedaan hebben en zeiden al doet goed veel pijn. Toen gong 2 weken een hele stoere kerel die ik ken haha en hij zegt nooit en nooit meer.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 09:01

Oh echt ja? Ik dacht dat prof bleken pijnloos was. Dan laat dat ook maar haha!
Nee ik gebruikte het inderdaad om de zoveel dagen. Achja, ik zal wel gewoon pech hebben!

_Flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 12:59

.
Laatst bijgewerkt door _Flower op 25-01-25 20:52, in het totaal 1 keer bewerkt

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 20:34

Ier ik vind het er netjes uit zien hoor zo vanaf de foto :j ik vind alleen je wenkbrauwen te ver naar beneden lopen als je begrijpt wat ik bedoel :j

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 23:01

Wauw echt een mooie look! Laat je oogkleur ook goed uitkomen. <3 Mooie kleurencombinatie.
Over je wenkbrauwen ben ik het met Friemel eens. Ik zou ze ook wat hoekiger maken boven, iets minder rond. Ik vind ze verder wel mooi natuurlijk ingevuld.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-16 23:18

Ik wil alleen celebrity skin, Unicorn blood is gaaf maar de liquid was erg bruin bij mij.. erg jammer dat van de 10 stuks 6 roze zijn.. en vaak ondraagbaar roze..

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 07:45

Nou inderdaad, zag swatches voorbij komen op Instagram. Dacht dat sommigen dezelfden waren, maar hadden toch echt een andere naam. Allemaal niet draagbaar Barbie roze.

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 08:07

Mooi Iertje, ben bevooroordeeld want hou sowieso van roze *D

Ik vind alleen ex-model mooi van JS. Maar niet perse het "hebben hebben" gevoel (gelukkig :+ ).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 08:25

Vind het erg mooi Iert!

Heb het filmpje nog niet gezien en dat gaat hem nu ook niet worden op mijn werk, maar de verpakking...
Nope, niet mijn ding.
En roze ook niet, dus ben benieuwd wat ik van deze collectie ga vinden :')

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 10:46

_Friemel schreef:
[ Video ]

Ik wil alleen celebrity skin, Unicorn blood is gaaf maar de liquid was erg bruin bij mij.. erg jammer dat van de 10 stuks 6 roze zijn.. en vaak ondraagbaar roze..

:r Dat denk ik over hem en zijn make-up.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 11:26

Ik vind de verpakking ook een beetje jammer.. bullets :=

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 11:42

Mooie look Ier :j

Hmm die lipsticks zijn niks voor mij, te veel roze..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 11:42

Ik vind unicorn blood wel prachtig, maar ja die heb ik al als liquid :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-16 11:43

Vind de verpakking niet zo inderdaad en (gelukkig) de kleuren ook niet want heb het geld er totaal niet voor. :')

Bijna alles op mijn gezicht is UD, met uitzondering van mijn blush (heb er nog geen van ud) en de metallic liquid lipstick. Heb wel Ex-Girlfriend lipliner eerst helemaal aangebracht zodat het wat bruiner zou worden en daarna Colourpop Flitter. <3 Moet zeggen dat ik vandaag best tevreden ben.

Afbeelding
Afbeelding