Voorheen heb ik ongeveer een halve kuur gedaan en dat ging opzich prima, maar het ging pijn doen dus moest ik er mee stoppen. Ze werken wel echt als een kei!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

velvetblack schreef:[ [url=m/0d0vkW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heb pauze, dus even snel een foto gemaakt. Dit zijn mijn levensredders qua ogen (224 gebruik ik voor concealer te blenden).
_Friemel schreef:En hier nog ff 1 met lipstick, more better van CP. Iets uitdrogend wel. Enige wat ik enorm poedersuiker vind is dat de tekst er zo af slijt bij colourpop dus nu zie ik bij sommige niet meer of t matte of Satin is
[ [url=m/bqbymG.png]Afbeelding[/url] ]
Ik heb best gevoelige tanden dus ben heel benieuwd hoe die van mij op zoiets gaan reageren..
Ik kan gewoon niet zonder iets naar buiten lopen op de Urban Decay afdeling. Heb vandaag 5 oogschaduws gehaald waarvan er 4 prachtig duochrome zijn, ik wilde er wat meer van duochrome oogschaduws hebben en deze vond ik echt prachtig. Heb ook gevraagd en +- in november komt ook de Vintage collectie naar NL (best laat als je je bedenkt dat 'ie nu al uit is in de USA
) en ze waren een aantal van de Razor Sharp liners aan het swatchen..... VERLIEFD.
Maandag gaan ze in de verkoop (en ook de all nighter foundation) en ik ben woensdag jarig dus DOEI VERJAARDAGSGELD, ik weet al dat ik meteen daarheen ga

Zijn ze dan ook echt dunner/slechter geworden, of alleen gevoeliger? Het lijkt mij opzich ook wel wat, alleen door dit soort dingen ben ik een beetje huiverig... Het is wel je gebit en ik hoef geen kunstgebit als ik 50 ben ofzo omdat ik m'n tanden heb gebleekt.
Maar aan de andere kant lees je ook wel weer heel veel positieve dingen.
momenteel onvrijwillig aan t mee'genieten' van het elandsgrachten festival lol
heerlijk die aankopen van jou
Krijg gelijk ook zin om te shoppen, maar deze vakantie kost al genoeg
Oa door de MAC aankopen waar nog wat bijkomt hier in de winkel in Willemstad
(al weet ik nog niet precies wat
) en vandaag ook bij Curaloe Aloë Vera plantage wat spullen gekocht.
tenzij ik mijn 1e weg doe die ik nooit draag 
dat duochrome ziet er toch wel gaaf uit!
ik vind alleen je wenkbrauwen te ver naar beneden lopen als je begrijpt wat ik bedoel
_Friemel schreef:[ Video ]
Ik wil alleen celebrity skin, Unicorn blood is gaaf maar de liquid was erg bruin bij mij.. erg jammer dat van de 10 stuks 6 roze zijn.. en vaak ondraagbaar roze..
Dat denk ik over hem en zijn make-up.

Moet zeggen dat ik vandaag best tevreden ben.