Ik zou wel lekker gaan genieten van je paar dagen weg hoor!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
The_Cat schreef:Ugh, postnl heeft men levering helemaal verneukt, geen ontbijt voor morgenvroeg dus :/ ik moet dan maar zien dat ik straks misschien nog in een supermarkt geraak ofzo, of anders maar iets samenrapen met hetgene dat ik heb liggen (wat niet veel is)
MarlindeRooz schreef:The_Cat schreef:Ugh, postnl heeft men levering helemaal verneukt, geen ontbijt voor morgenvroeg dus :/ ik moet dan maar zien dat ik straks misschien nog in een supermarkt geraak ofzo, of anders maar iets samenrapen met hetgene dat ik heb liggen (wat niet veel is)
Oh bah zeg!Heb je geen brood oid meer?
Ik heb een pakje LU crackers gepakt, ben bij een vriendin waar ik mag pakken wat ik wil. Blijft awkward.
MarlindeRooz schreef:Nee is geen vocht, heb me gewoon al maaaanden niet gewogen. En ik zie zelf ook dat ik dikker ben geworden.
Vandaag in ieder geval een actieve dag haha. En redelijk goed gegeten
O: 2 crackers met nutella
L: 2 bakjes yoghurt en een peer
T: Zo een koekje of iets wat vult, heb nu honger haha
A: Lasagne met spinazie, rode pesto en kaas (geen vlees) en
T: Druifjes
B: 10 min lopen, paard longeren, 30 min met pony fietsen.![]()
En zo nog even een stukje met een hond lopen denk ik.
gribaldi schreef:MarlindeRooz schreef:Nee is geen vocht, heb me gewoon al maaaanden niet gewogen. En ik zie zelf ook dat ik dikker ben geworden.
Vandaag in ieder geval een actieve dag haha. En redelijk goed gegeten
O: 2 crackers met nutella
L: 2 bakjes yoghurt en een peer
T: Zo een koekje of iets wat vult, heb nu honger haha
A: Lasagne met spinazie, rode pesto en kaas (geen vlees) en
T: Druifjes
B: 10 min lopen, paard longeren, 30 min met pony fietsen.![]()
En zo nog even een stukje met een hond lopen denk ik.
Let op dat het 80% voeding is en 20% sporten![]()
Ik zou sowieso je Nutella schrappen in de ochtend en je koekje oid.
black_kelpie schreef:Janine1990 schreef:Knap zeg! Wat eet jij nu op een dag? Aangezien je bijna dezelfde lengte hebt als ik...
Het enige wat ik heb veranderd ten opzichte van toen ik aan het afvallen was is wat meer vet eten. Normale kaas, spekjes in plaats van bacon, normale room in plaats van light. Alles binnen de perken, normale hoeveelheden, maar dan zit je al gauw wat hoger in de calorieën. Komt ie;
Mijn lijstje voor vandaag
O: yoghurt met Weetabix, banaan en aardbei
T: -
L: 2 maisbroodjes met rollade en truffelmayo
T: 2 cracottes met pindakaas
A: pilaf met rijst
B: 1 uur kickboxen en minimaal 15000 stappen
D: water, water, water en thee