Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Unoo schreef:Ik woon nu bijna 4 jaar niet meer thuis. Bij mijn eerste tattoo (2 kleine molecuulstructuren op mijn enkel) vond m'n moeder het wel lastig, maar ze had zoiets van: Ach, als je 2 kleintjes hebt hoef je er daarna verder niet meer.
Alleen dat was dus niet het geval2 weken terug voor een consultafspraak geweest voor een nieuwe tattoo. Alleen flink wat groter dan de vorige, namelijk over geheel mijn ruggengraat.. Toen ik een foto liet zien van de grove schets op mijn rug moest m'n moeder toch even slikken. Ze is nog steeds heel erg bang dat ik er spijt van ga krijgen, want 'Het staat voor altijd, ook bij je bruiloft is ie zichtbaar!'. Niet dat ik überhaupt trouwplannen heb, maar ze vindt het enorm heftig dat er zo'n groot stuk wordt gezet op mijn rug.
Maar ook hierbij zeggen mijn ouders: Jouw lichaam, jouw leven.
xxcleeoo schreef:Unoo schreef:Ik woon nu bijna 4 jaar niet meer thuis. Bij mijn eerste tattoo (2 kleine molecuulstructuren op mijn enkel) vond m'n moeder het wel lastig, maar ze had zoiets van: Ach, als je 2 kleintjes hebt hoef je er daarna verder niet meer.
Alleen dat was dus niet het geval2 weken terug voor een consultafspraak geweest voor een nieuwe tattoo. Alleen flink wat groter dan de vorige, namelijk over geheel mijn ruggengraat.. Toen ik een foto liet zien van de grove schets op mijn rug moest m'n moeder toch even slikken. Ze is nog steeds heel erg bang dat ik er spijt van ga krijgen, want 'Het staat voor altijd, ook bij je bruiloft is ie zichtbaar!'. Niet dat ik überhaupt trouwplannen heb, maar ze vindt het enorm heftig dat er zo'n groot stuk wordt gezet op mijn rug.
Maar ook hierbij zeggen mijn ouders: Jouw lichaam, jouw leven.
Mijn moeder zegt dan dat ik mijzelf vermink.. dus ze vind het erg zonde maarja, mijn lichaam
Druif_01 schreef:Even een vraag, ik weet dat dat hier al vaker gevraagd is, maar ben even te lui om te zoekenhoe hebben de dames met een tattoo op hun ribben of een sternum, het gedaan met het dragen van een beha? Nu kan ik deze nog prima aan, maar volgende week gaat dat schuren ben ik bang voor. Geen beha is geen optie
dus wat is een alternatief waarbij alles wel nog een beetje op zijn plaats blijft zitten?
Yonker schreef:Ik krijg steeds meer zin om mijn eerste te laten zetten![]()
Maar duurt nog even denk ik voor het zover isMinstens een jaar enzo.
Ik vraag me wel af of mensen het vertellen aan hun ouders? Ik woon niet meer thuis maar toch voelt het gek om zoiets te verzwijgen. Mijn ouders zijn anti tattooNu komt hij op een plek die mn ouders waarschijnlijk toch nooit zien met uitzondering van eventueel zwemmen ofzo (bovenbeen)