Nagellaktopic deel 9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Mar3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 16:01

Skessa_ schreef:
Ik zweer nog steeds bij de base en topcoat van Essence.

Anders kun je Seche Vite of INM mss proberen?

INM vond ik persoonlijk prut, SV heb ik jaren gebruikt, maar overgestapt op Essence. Want die is goedkoper, makkelijker te krijgen en werkt net zo goed/snel

De merken die jij noemt ken ik niet, waar kan je die krijgen?
Fijn dat Essence voor jou wel werkt!

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 16:02

Ebay, diverse webshops. Ik dacht ergens gelezen te hebben dat ze SV tegenwoordig ook bij Etos verkopen, maar ik weet het niet zeker.

Afbeelding

Ik gebruik deze trouwens

_Mar3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 16:05

Ja die gebruik ik nu ook. :j

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 16:06

Pretty Polish heeft SV en INM allebei :)

Remark

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 18:48

@troi, ik lak altijd met gewone lak over mijn gellak :D En heb je wel eens filmpjes gekeken over hoe je het beste je nagels kan lakken? Zijn namelijk wel wat handigheidjes in!
@LM, haha dat ziet er wel een beetje raar uit
@yenni, toen mijn PG er niet op bleef zitten kreeg ik de tip om een uur voor het aanbrengen mijn nagels droog te houden. Daarnaast zeiden ze dat het ook beter was om je nagels een paar uur daarna niet nat of vet te maken.
@nikilover, leuk kleurtje! Zo’n kleur staat bij mij ook nog op de verlanglijst

Banyu

Re: Nagellaktopic deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 18:56

Pfoe die uitgroei ba 12 weken..
Dat is bij mij gewoon al na 5 a 6 weken.. :+

AnniekSolana

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 22:02

Hoi! Ik heb een vraagje, ik zet bij mezelf gellak. Nu heb ik van de week een nieuw kleurtje op gedaan en op dit kleurtje slaat de topcoat wat gelig uit (op een soort lever kleurige lak). Op andere kleuren lak heb ik dit tot nu toe nog niet gehad. Het is wel echt de topcoat die zo uitslaat niet de kleur lak zelf. Heeft hier iemand tips voor? Of misschien een tip voor een goede topcoat?
Alvast bedankt!

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 22:11

Veel met zonnebrandproducten gesmeerd? Gezwommen in chloor water?

AnniekSolana

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-17 22:14

Beide niet. Geen zonnebrand gebruikt en ook niet gezwommen.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 11:03

Help!!

Ik heb gisteravond mijn nagels weer laten doen. Nu stop ik mijn handen zonder handschoenen in oranje kleurige zooi.
Je raad het al mijn nagels en vergezette French gel (gisteravond gezet)zijn nu oranje. :(
Hoe krijg ik dit weg?
Ik heb ze net geschrobd met Dreft en een nagelborsteltje.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 11:07

Foto? Je kan proberen te weken in citroensap. Mocht dat niet werken even terug naar je styliste, waarschijnlijk zit het alleen in de topcoat

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 11:22

Ik heb sinds gisteren weer gelnagels. Ben er echt super tevreden over. Gisteren schoot er met het schuifje van de hor ervoor doen een stukje van mn duimnagel, heeft waarschijnlijk een belletje onder gezeten. Ik kon gelijk terugkomen om het te laten repareren.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 11:29

LadyMadonna schreef:
Foto? Je kan proberen te weken in citroensap. Mocht dat niet werken even terug naar je styliste, waarschijnlijk zit het alleen in de topcoat

Bedankt voor je tip. De citroensap lijkt al voor een groot gedeelte geholpen te hebben.

Afbeelding

Afbeelding

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 13:46

LadyMadonna schreef:
Dit is er niet spontaan afgevallen, dit is eraf getrokken/gebroken/gestoten, anders krijg je dergelijke beschadigingen niet in de nn....

En "ik doe niks geks" is altijd een leuke. Je moet er voor de grap eens op letten hoeveel je eigenlijk met je handen doet. Nu zeg jij nog ik doe niks "geks", maar je hebt om mensen die zeggen "ik heb er echt niks mee gedaan..."

Ok, je bent vanmorgen niet opgestaan, je hebt toen niet gedouched, je ontbijt gemaakt, je tanden gepoetst, je aangekleed...
Je bent niet door de voordeur naar buiten gestapt, de deur opslot gedaan, en je bent niet in de auto gestapt om naar je werk te rijden....
Op je werk aangekomen ben je niet uit de auto gestapt, door de deur van je werk gegaan, je lunch in de koelkast gezet, je computer heb je niet aangezet, en je hebt niet de halve dag zitten typen....

Afijn, etc etc etc ;)

Hier vergat ik steeds op te reageren. Het zit hem niet in iets geks doen, maar indd in alledaagse dingen.
Mijn nagels braken en scheuren áltijd. Mijn duimnagels hebben de pech dat ze opgeduwd worden door het nagelbed (gellak dwingt ze daar goed overheen) maar de andere nagels hadden vooral te maken met... alledaagse ongelukjes. Toen ik net gellak gebruikte en mn nagels verstevigden, raakte ik er bewuster van wat er alledaags nou eigenlijk gebeurde. Mijn reden tot afbreken-top 3:

1) Deuren op het werk! Ik had de tic om dichtvallende deuren (deurdrangers) op te vangen/tegen te houden.
2) Deurklinken! Het grijpen naar de deurklink.
3) Koelkast! Spullen uit de koelkast pakken en dan lomp tegen iets aankomen, plank ofzo.
4) Spullen pakken

Ik heb mezelf aangeleerd om alles te doen met de vingertoppen licht tegen de handpalm. Een beetje zoals wanneer je ergens naar wijst. Pas als ik bij 'het te pakken item' ben, de hand openen.
Nu heb ik veel minder ongelukjes.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 15:54

Ik heb mijn nagels toch net maar even laten fixen bij mijn styliste. Het was toch nog iets te oranje.
Volgende keer echt gewoon geen handschoenen meer vergeten. >;)

Michje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 16:21

Helemaal in mijn nopjes, mijn nieuwe lakjes zijn binnen en ik ben verliefd. <3 De eerste zit al op mijn nagels. Jammer dat de holo zo lastig te fotograferen was, je ziet het vooral een beetje in het flesje.

F.U.N. Lacquer Moonlight Nocturne
Afbeelding

Over topcoats: Ik gebruikte altijd de Essence top coat van de foto van Skessa. Hij doet prima zijn werk, snel droog en houdt mijn lak netjes, maar ik vond hem zo snel dik worden dat ik bij de 4e keer gebruiken al zat te vloeken bij het lakken. Heb meerdere nog ruim halfvolle flesjes staan, helaas allemaal stroperig. Superjammer, want in het begin is ie dus fijn.

Nu INM Out The Door besteld. Lakt heerlijk, snel droog, nu hopen dat ie een beetje wil blijven zitten en niet stroperig wordt.

nikilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 20:12

Wat een prachtige kleur en mooi gelakt!

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-17 20:20

idd heel mooi

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-17 12:48

Super gaaf, Michje! :j

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-17 12:52

Van de week weer voor een degelijk kleurtje gekozen. Denk dat ik in het najaar weer wat 'wilder' ga (de witte plekjes zijn van de handcreme).

Afbeelding

chantalboes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-17 13:28

Oei.. ik vind dit niet zo'n mooie kleur, lijkt een beetje of je schimmel nagels hebt :oo
Wel een mooie lengte!

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-17 13:38

Afbeelding

nikilover

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-17 16:54

Stamper schreef:
[ [url=m/k9VReg.png]Afbeelding[/url] ]

Is dit van jou? Hier had ik op gereageerd maar kan de advertentie niet meer vinden haha

Cinnepin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-17 19:07

Stamper schreef:

Hey die zag ik voorbij komen :D

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-17 19:45

nikilover schreef:
Stamper schreef:

Is dit van jou? Hier had ik op gereageerd maar kan de advertentie niet meer vinden haha

Neee joh, is niet van mij, haha.
Maar kwam het tegen, en dacht deel em even hier. :)