[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Michelle_96

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-15 23:47

Ik heb 1 tattoo op mijn rug maar heb niks van vervellen of korstjes gemerkt.. Heb netjes gesmeerd maar niks gezien haha.

Wou eigenlijk afgelopen vrijdag tijdens mijn tussenstop op arlanda airport een tattoo laten zetten als aandenken aan mijn tijd daar. Helaas was de shop achter de security en kon ik op dat punt dus niet komen :(
Nu deze of volgende week maar weer naar Lucky 7 bellen voor een nieuwe tattoo :)

meganproperx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 00:28

Hoe doen jullie het met ontwerpen?

Ik loop al een tijdje met een ontwerp in mijn hoofd rond, en ben nu zover dat ik wel zeker weet dat ik de tattoo wil, maar ik kan totaal niet tekenen. Stiekem wil ik toch eigenlijk een ontwerp ruim van te voren (half jaar?) zien zodat ik het zeker weet.
Wat ik uit dit topic begrijp is dat de meeste artiesten dat niet doen toch?

Tekenen jullie het dan zelf? Of laten jullie het door een vriend ofzo tekenen?
Lastig :+

chantalboes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 08:01

meganproperx schreef:
Hoe doen jullie het met ontwerpen?

Ik loop al een tijdje met een ontwerp in mijn hoofd rond, en ben nu zover dat ik wel zeker weet dat ik de tattoo wil, maar ik kan totaal niet tekenen. Stiekem wil ik toch eigenlijk een ontwerp ruim van te voren (half jaar?) zien zodat ik het zeker weet.
Wat ik uit dit topic begrijp is dat de meeste artiesten dat niet doen toch?

Tekenen jullie het dan zelf? Of laten jullie het door een vriend ofzo tekenen?
Lastig :+

Een (tattoo)artiest zoeken die jou idee kan (en wil!) uitwerken.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 08:18

Ik heb m'n eerste 2 tattoo's zelf geschetst en de artist heeft ze nog een beetje aangepast.

De laatste was echt een ontwerp van de artist zelf die in samenspraak ook nog ietsje veranderd is.

Wil nu nog graag een tattoo op m'n bovenarm over een lelijk litteken heen en die ga ik denk ik ook zelf tekenen.

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 08:45

Ik heb op google afbeeldingen tattoos gezocht die me aanspraken en mijn artiest heeft er een ontwerp van gemaakt.
Ik was op slag verliefd, dus wilde hem er ook meteen op.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 09:22

Nog 4 dagen!! *\o/*
Meganproperx: ik laat de artist het ontwerp doen… in geval van mn tattoo over 4 dagen is het “simpel”… ik heb een aantal foto’s van Nikita gestuurd die ik mooi vind, een paar puntjes benoemd die ik minder mooi vind (als haar oren bv. “poef” op haar hoofd staan)… en dan laat ik het voor de rest aan Marsha over om een ontwerp te maken.. zij is de expert, dus waarom zou ik me er verder nog mee gaan bemoeien :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 09:24

Hahaha ik heb echt plaatselijke smetvrees nu _O-

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 10:38

Afbeelding
wauw, zag net dit plaatje <3
vind het een gaaf idee omdat het anker uit lijntjes bestaat. zou dit te tatoeëren zijn?

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 10:44

Het zal wel te tatoueren zijn maar de vraag is hoeveel je er dan nog van ziet over een paar jaar of dat het niet in elkaar overgelopen is.

123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 10:45

Denk het wel, maar ivm de details zal hij dan wel op een redelijk groot formaat gezet moeten worden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 10:58

Denk idd dat je m redelijk groot moet hebben wil ie mooi blijven.

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 10:59

ik heb mijn grootste canvas nog: mijn rug.
maar ik twijfel of ik daar wel 1 groot ding op wil, in plaats van een hele 'sleeve' (heet dat ook zo op je rug?)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 11:45

Ik heb nu wel echt korstjes op de blaadjes, doet ook ontiegelijk veel zeer. Jeuk is nu net begonnen :j

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 11:48

Dat anker hierboven heb ik op de zijkant van mn bovenbeen, niet exact zoals deze. Ik heb andere bloemen en niet al die lijntjes.

Het anker is bij mij blauw en roze rozen eromheen :-)

xZiva_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 12:03

heb je een foto voor mij? :D

Djoopie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 17:00

Ik heb besloten nu toch echt een afspraak te maken. Mijn nichtje gaat een schets maken en aan de hand daarvan laat ik mijn gekozen artist een ontwerp maken.
heeft iemand ervaring met identify tattoo in H'sum? Ik zie op zich wel mooie dingen voorbij komen, mijn oude artist woont niet meer in NL helaas en ik wil toch redelijk in de buurt blijven.

purple

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 17:01

Heeft iemand ervaringen (of kent iemand) met Blue Blood in Amsterdam? Ik kom daar nu dagelijks langs onderweg naar school en ik heb toch nog wel een verlanglijstje :o

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 19:06

Djoopie schreef:
Ik heb besloten nu toch echt een afspraak te maken. Mijn nichtje gaat een schets maken en aan de hand daarvan laat ik mijn gekozen artist een ontwerp maken.
heeft iemand ervaring met identify tattoo in H'sum? Ik zie op zich wel mooie dingen voorbij komen, mijn oude artist woont niet meer in NL helaas en ik wil toch redelijk in de buurt blijven.
Ik heb daar geen ervaring, maar wel bij Bianca. (Tattoo solution)
Zit ook in Hilversum. Kleine drift geloof ik.
http://www.tattoosolution.nl/

Loolotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 19:08

Mijn vader woont daar een paar straten vandaan, vind ht er altijd een beetje sjoemelig uitzien. Maa dat hoeft natuurlijk niks te zeggen over de tattoos!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 19:18

Bianca heeft bij mij mijn Triqetra gezet. :D

GeneralFlynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 19:23

Bianca heeft mijn (nu gecoverde) paardenhoofd gezet. ;)

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 19:49

Bianca zit net naast het station hierzo :) Als je het station (niet de stad-kant, andere kant) uitloopt loop je er meteen tegen aan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 19:51

Die van mij begint te jeuken en te vervellen |( |(

xJurdyWonanxJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 20:14

UhNee, bedankt nog voor het meedenken en het uittekenen. Het is het helaas allemaal net niet maar daardoor weet ik wel weer iets meer in welke richting ik het wel wil hebben dus hartstikke bedankt nog! :D

Volgens mij heb ik met de mijne niet zo heel veel last gehad van dat jeuken, maar kan ook zijn dat ik dat al verdrongen heb weer haha. Weet nu waar ik mijn dromenvanger precies wil hebben, al weer een paar stappen verder in het ontwerp. Daar komende tijd nog even over gaan verder werken en denken.

En dan zit ik eigenlijk met het volgende, ik zag op pagina 337?, de tattoos van die katten voorbij komen met die lijnen en was op slag verliefd weer en heb toen iemand van hier gevraagd of ze een eigen ontwerp van een kat en bijpassende hond kan maken voor me en dat wilt ze doen maar nu zit ik me af te vragen waar ik deze zou kunnen laten zetten. Ik heb op mijn linkeronderarm een tattoo en de dromenvanger gaat vanaf mijn linkerschouderblad naar beneden langs mijn ribben lopen en heb dus verder nog heel veel plek over haha, maar weet niet zo goed wat nu leuke plekken zijn nog. Voeten en benen heb ik eigenlijk niet echt iets mee maar misschien heeft iemand nog leuke ideeen. Ze hoeven niet heel groot te worden, gok 7 x 4 cm.

Djoopie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-15 21:10

Die meiden van identify komen van Bianca, maar zijn samen verder gegaan. Bianca kan wel strak zetten ja. Zie redelijk wat mooie dingen van een van de meiden van identify voorbij komen en ze hebben een korte wachtlijst. En ik heb natuurlijk liever een mooie tat en langere wachttijd maar ze doet niet onder voor Bianca in de stijl doe ik mooi vind. Ga zelf maar eerst eens even sfeer proeven....