Lekker even rustig bijkomen nu hoor!
Dankje N0a! Heb net nog wat argumenten kunnen bedenken gelukkig..
Jaaa mandy, jumping squats!
En wide squats
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

En wide squats

(ik heb een zwak voor lieve zusters hihi)
(mits je het op de goed emanier en efficient doet)
wisanda2003 schreef:even een vraagje: wanneer sporten jullie eigenlijk?
met een full time baan, 3 kleine kinderen en 5 paarden aan huis is het voor mij echt onmogelijk om ook nog te gaan sporten naast het rijden van de paarden.

ik neem tegenwoordig gewoon mn ereader mee naar de sportschool. Kan het bij alle cardio gebruiken behalve bij de loopband. Maar als ik 3k in een redelijke tijd heb gelopen mag ik daarna van mezelf nog een k wandelen en dan kan het weer wel hahaha. 40 min crosstrainer zijn ook zo voorbij met een leuk boek
je kunt bij ons bij inlevering van je rijbewijs of id ook een ipad mini lenen om het cardio sporten leuker te maken 
vandaag eerst een glas detox bessen dinges, daarna mn smoothie met yoghurt,lijnzaad, 2 mandarijntjes en een scheutje roosvicee en nu nog een flinke mok rooibosthee 

En wat een superlief compliment van de verpleegster.
lauraP schreef:wisanda2003 schreef:even een vraagje: wanneer sporten jullie eigenlijk?
met een full time baan, 3 kleine kinderen en 5 paarden aan huis is het voor mij echt onmogelijk om ook nog te gaan sporten naast het rijden van de paarden.
Ik moet zometeen om half 10 naar school, dus ik leg nu mn matje en mn gewichtjes klaar om te gaan shredden

denice schreef:Ik denk dat jou levensstijl al zeer actief is, niet te vergelijken met iemand die naar school moet om half tien
Met 5 paarden, die je rijdt, je kinderen, de stallen etc, zou ik me geen zorgen maken hoor!

en nog paardrijden.. en straks komt er nog een HBO studie bij.. 
echt zo lief hoe ze met je meedenken 
Ik zit nu heerlijk aan de thee
lastig!
Hoe denk jij over zo'n rollerband training bij iemand die al 26 jaar in de sneeuw skiet? Oud-huisgenootje gaf daar les in en zei dat dat waarschijnlijk op een drama uit zou lopen 
Heb je die soep zelfgemaakt? Uit een pak / blik zit vol met zout, suiker en andere conserveringsmiddelen.
Ik heb twee jaar terug mijn paard verkocht en ik vind het een verademing. Ik werk minimaal 40 en max 84 tot 100 uur in de week en zit vaak op zee of het buitenland, dus dat is ook lastig qua sporten. Ik probeer elke dag te shredden, loop normaliter 3x per week hard (6 tot 10km) en ga daarnaast nog 2x per week naar de sportschool. Als het mooi weer is wil ik het fietsen gaan oppakken. Momenteel loop ik even niet hard door een blessure en ik moet nieuwe schoenen.
En vanmiddag vlieg ik naar Noorwegen, dus moet maar even goed uitkijken wat ik daar allemaal eet!
. *ik zie dat jullie ook aangespannen rijden? onze vereniging heeft een heel leuke rit op 9 mei, omgeving, schinveld, landgraaf, geilenkirchen*
en dan ook niet aan het sporten of echt goed eten, ben blij als ik zo een beetje de dag door kom met bedrijf, gezin en beestenboel hier op de boerderij.
Misschien ook wel meer, heb me niet exact gewogen afgelopen maandag. Ben de laatste tijd meestal 78 of iets daarboven, dus van 78 uitgegaan!
hopen op net zo goed resultaat als de vorige keer!