culaccino schreef:IMAY, oei, nog wel wat geblesseerd dus

Hopelijk is t snel weer goed! Tof van je privéles

Dit was je laatste training dus? Ga je nog bij een vereniging, denk je?
Ik ben bij het inschrijven voor de beginnerstraining ook meteen van de organiserende club lid geworden. Of en zo ja hoe ik wat uit dat lidmaatschap ga halen weet ik nog niet.
Time2Tri schreef:Jaaaa ..Bokt Veluwe meeting ...leuk .
Bij mij zou het op een zondag het best passen .
Nu zondag staan 3 uur op schema , de week erna is rustweek
dus ca 2 uur .
Het gaat niet op tempo aangezien het een duurtraining is .
scooby09 schreef:Super leuk maar ik ben niet zo`n snelle fietsster hé
Als dat geen probleem is dan super leuk.!
Voor mij geen probleem ...als jij een leuk rondje met weinig
of kleine bergjes kent ?
Lijkt me een leuk idee, ik woon niet echt in de buurt maar een keertje meeten en daar samen gaan fietsen ben ik zeker voor in.
scooby09 schreef:Klinkt als een goede training.
Maar wat is hoog...Weet je je max hartslag dan ook.?
Max weet ik niet heel precies, ik heb me nog niet tot het uiterste gedreven om er achter te komen. Ik vond de volgende vuistregel "You can calculate your maximum heart rate by subtracting your age from 220.", dan zou het ongeveer 190 moeten zijn. Ik heb hem laatst et de bruggentraining tot 179 omhoog gekregen maar hoe ver dat nog van de max af zit weet ik niet.
Sakura789 schreef:Heb je geen hartslagmeter Zebrastreep? Meestal ga ik af op wat mijn hartslag doet, alhoewel je spieren ook wel kunnen protesteren en het dus zwaarder voelt dan dat het is.
Baanwielrennen lijkt mij echt vreselijk, ik heb één keer zo'n baan van dichtbij bekeken. Ik zie mezelf daar al op crashen en dan het hout uit mezelf pulken. Brrrrrrr, dat is echt niets voor mij.
Het lastigste bij baanwielrennen lijkt me dat het volgens mij fixies zijn.