Ik heb vandaag 20km getraild en daarna nog ruim 6km gewandeld. De trail ging erg moeizaam en het zat dus een beetje tegen. Maar wel weer heel erg mooi en ook wat hoogtemeters gemaakt. Van Veenendaal Centrum naar Station Maarn.
Prachtig weer Gaucho. Kan me voorstellen dat jullie genieten.
Ik ben ook even een rondje vanuit huis gegaan. Ik probeer bos zoveel mogelijk te mijden vanwege de hertenluis Maar toch lekker gewandeld, Nala kon lekker los. Herfst is zo gaaf met al die kleuren
Ik geniet met jullie mee, heb lekker een luie dag vandaag
gaucho
Geplaatst: 01-10-23 18:02
De trap bij Kwintelooijen, bekende plek BeFunny
Zo, ik ga ff een enorme hoeveelheid foto's posten maar ik kon echt slecht kiezen hele toffe wandeling vandaag, we kwamen uiteindelijk op iets meer dan 17 km en 750 hoogtemeters.
Wat een mooie wandelingen zijn er weer gemaakt! Prachtige foto's van iedereen.
Het was wat gaucho al schreef een pracht van een wandeling. Moet toegeven dat ik het soms en pittig en spannend vond, maar voelt goed het gedaan te hebben. Zeker gezien mijn rugklachten de afgelopen periode. Heb er hier nauwelijks last van.
Ik was vanmorgen vroeg wakker. Dus ik dacht,vandaag naar Duisburg,naar de grootste binnenhaven van Europa.
Nou ja ,daar zie je natuurlijk niet zo veel van.
En daar staat ook het museum van cultuur,en stadsgeschiedenis. Ik had gezien dat er een expositie was van Mercator. Die man was beroemd om zijn nauwkeurige zee,en landkaarten. Hij heeft in 1569 de eerste atlas van de wereld uitgegeven.
Nou ja,het was een nogal kleine expositie.
Stuk van de oude stadsmuur.
Toen door naar de zeittunnel in Wulfrath. Oude steengroeve,met een tunnel. In de tunnel word met panelen de geschiedenis van de aarde uitgebeeld.
Was ook leuk.
En aan de andere kant heb je uitzicht op de groeve.
En ook nog in de buurt van Hattingen,naar de ruiine Burg Isenberg gewandeld.
Mooie foto's Befunny en Noordje en Lizard, mooie locatie weer. En weer prachtige bergen!
Ik heb vanmorgen een rondje van 7,5km gewandeld met een vriendin rond de Kralingse Plas en vanmiddag 6km hardgelopen naar mijn ouders waar ik aan kon schuiven bij een bbq
Wat een prachtig weer toch, heerlijk om te zien op alle foto's! En toch spiekt de herfst er toch al mooi doorheen!
Wat interessant allemaal weer Lizard! En Faringo en Gaucho weer adembenemend mooi!
Wow BeFunny, indrukwekkende afstand! enorm knap!
Mandyy ook heerlijk gewandeld! Mooie kustplaatjes!
Goof ook een heerlijk actieve dag!
Noordje prachtige plaatjes!
Daisy ook heerlijk gewandeld!
Door enorme drukte kom ik amper aan wandelen toe vreselijk jammer. Maar ik kan nog wel terugkijken op een mooie wandelvakantie, deze foto's kan ik nog wel laten zien.
Gaucho en Faringo weer prachtige foto's. Zulke foto's zijn er trouwens nooit teveel Ja ik begrijp wel dat dat ook spannend is zo hoog Faringo maar wel erg gaaf en je hebt het toch ook maar gedaan.
Lizard wederom ook weer een prachtige wandeling, en die gigantische Expositie is toch ook mooi. En dat kasteel/huis lijkt wel Engels.
Mandy heerlijke zonnige foto's. En wat staan jullie er weer mooi op