MuSLi schreef:Goed bezig @SV!
Helemaal mee eens dat soms juist die mentale trainingen heel goed zijn. Achteraf ben je eigenlijk altijd blij dat je gegaan bent
Zeker als je daarna weer lui op de bank zit, haha.
Hier 3 dagen intensief gewandeld in Oostenrijk. Dat was best zwaar. Dus niet hardgelopen, maar dat vanavond weer opgepakt. De Garminsuggestie gedaan van 27 minuten met 9.10 minuut per km. Ondanks brandend maagzuur lukte heb om die 27 minuten vol te houden met 8.10 tot 8.20 per km. 2-3 weken terug had ik niet verwacht dat ik 27 minuten achter elkaar zou kunnen hardlopen. Het record staat nu op 35 uit een Garminsessie. Maar ik merk wel dat ik zonder echt wat te doen van 8.30 per minuut nu dus sneller word. Daarmee wordt dus het lopen gemakkelijker. Maar ik vind wel dat jullie erg snel lopen, ik heb nog maar 1 keer een interval gedaan met stukjes van 1 minuut op 6.10 per km. Als ik dan hier zie dat sommigen 5 minuten per km lopen en dat dan ook nog lang vol houden, dan zit ik nog lang niet op waar ik eigenlijk wil komen.
Ik heb overigens de 'ronde bolletjes' van de Garmin app nog wel. Kennelijk nog geen update uitgevoerd op de telefoon.