Oh Pien, ik vergeet je! Jouw foto's wilden niet laden, internet is niet altijd even goed hier. Toffe locatie en het ziet er erg lekker uit!
Ik ben echt heel blij met mijn 5 km
DideH
Geplaatst: 16-07-22 21:13
Mooie fotos van bossen en kasteeltjes! Zal wel beter te vertoeven zijn in de bossen bij jullie dan op vlaktes nu. Hoorde van mijn moeder net dat ze morgen over de vierdaagse gaan beslissen?
Wat mooi Bootsiebob! En otters zijn echt mega leuk!
Prachtige omgeving weer, Lizard! Die bekertjesmos is echt heel apart! Ik hoop die ook nog eens tegen te komen!
Heel mooi Pien! Ik krijg er spontaan het vakantiegevoel van!
Jojoleinee: Imposante gebouwen! Erg leuk!
Goof is aan het hardlopen geweest. Was het te doen qua temperatuur? Goed bezig!
Prachtig uitzicht Dide! En wat apart die bomen op het strand!
Ik heb vanavond ook weer gelopen. Het was heerlijk weer, maar ik vond de zon op m'n gezicht toch best pittig. Heb nu ook hoofdpijn! Ook foto's gemaakt, maar die ga ik morgen plaatsen, nu geen puf meer voor Wel veel reeën gezien en ook een vos! Helaas was die weer eens te snel voor mijn camera Ik blijf proberen!
De reeën mogen zeker blijven komen hoor. Ik vind het ook erg knap hoe je ze zo goed vast kunt leggen.
Heerlijk Gaucho, fijne dag!
Mooie foto's weer Mandy
Bootsiebob
Geplaatst: 17-07-22 09:40
Mooi die kleuren van de lucht Mandyy. En dan de palmbomen erbij, perfect
Gaucho dat ziet eruit als een hele fijne plek. Hoe voelt je vriend zich vandaag? Nog niet wandelmoe?
Cayenne prachtfoto’s. Erg mager dat reetje, maar ja het is de natuur. Misschien heeft ze wel ingeleverd met een tweeling of ze is gewoon wat ouder.
Ook de specht staat er erg mooi op. Vosje heb ik wel eens op de foto gekregen op de hei. Mijn nicht had er vorig jaar een in de tuin die zelfs voor de deur kwam staan
gaucho
Geplaatst: 17-07-22 10:40
Vriend was gisteren helemaal kapot maar vanochtend heel erg opgeknapt na een nacht goed slapen op een goed bed.
We hebben er nu alweer een kilometer of vijf opzitten, Kootwijkerzand overgestoken. Nu ff een appeltje en wat drinken en door richting Garderen.
Hilary, ik zou het knap vinden een kennedymars. Bizarre afstand vind ik het. Moet er zelf niet aan denken.
Wat een mooie foto uit Pula Mandy. Prachtig ook je foto's van de zonsondergang.
Wat een heerlijke rondjes zowel hardlopend als wandelend. Lekker ook rustig aan in de middag. Veel plezier nog vandaag. Ziet er opnieuw mooi uit.
Wat heerlijk Judith een ree in de tuin bij het opendoen van de gordijnen.
Ziet er mooi uit goof de Ermelose heide. Knap ook weer een 5km rondje hardlopen sinds januari.
Fijn voor de hond Moonsparkle dat hij lekker kon zwemmen.
Dat ziet er bij jou ook weer geweldig uit bootsiebob. Leuke foto van de otter en prachtig groen met vergezichten ook.
Jij was ook weer lekker op pad lizard. Mooi vastgelegd hoor de bloemen, vlinders en het uitzicht.
Wat een fijne dag Pien met roeien en gezellig en lekker eten. Ik hou van ezeltjes.
Jojoleine ziet er leuk uit in Turnhout. Ben er nog geweest, maar ga het wel onthouden.
Mooi strand hoor DideH. Leuke foto met de hond ook zo.
Prachtige foto's weer Cayenne. Heerlijk zo'n achtertuin
Zo dit was mijn bijleespost. Mocht ik iemand zijn vergeten...geen opzet, 3 pagina's bijlezen was nogal veel.
pien_2010
Geplaatst: 17-07-22 11:16
Mooie foto's bikkels!
Faringo
Geplaatst: 17-07-22 11:20
Ik ben weer thuis van een marathondag voor 1 dag Parijs. Vermoeiend maar we hebben echt een heerlijke dag gehad. Alles gezien wat we vooraf hadden bedacht. 21,5 kilometer gelopen, waar mogelijk in de schaduw want het was echt flink 30+. Hier wat foto's van zomer in Parijs.
Gelukkig vinden jullie de reeën ook niet saai! Ik struikel soms bijna over ze, dus ik zet ze ook graag op de foto!
Heerlijk Gaucho! Is dat kamperbusje van jullie? En wat een mooie omgeving! Jullie stralen zelf ook!
Bootsiebob: Jaloers! Het is me één keer gelukt om een filmpje van een vos te maken, maar echt op de foto blijft lastig omdat ze zo schuchter zijn! Een vos die voor de deur komt staan? Was hij tam of verzorgde je nichtje soms de vossen catering
Faringo: Hebben jullie dat in 1 dag gezien? Dat vroeg wel enige planning zeker? Knap hoor! Was het druk in Parijs?