Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
gaucho schreef:Niet uit plastic maakt het wel net iets uitdagendermaar smeerkaas zit in aluminium bakjes, iets meer werk maar wel heel erg lekker: zelfgemaakte hummus of baba hanoush, zelfgemaakte tonijn-of eiersalade (en dan niet met mayo maar met yoghurt, kwark of cottage cheese), zonnatura heeft wat vergelijkbare spreads als sandwich spread, paprika spread en dergelijke. In de ecoplaza nog meer keus uit vega smeersels uit glazen potjes, van champignons paté tot rode biet-mierikswortel spread. Die laatste is 1 van mijn favorieten.
Ik eet verder als lunch ook heel vaak een (bewust gecreëerd) Restje avondeten.
Daphara schreef:Vandaag voel ik me slank!
Ik heb afgelopen weekend een gevalletje buikloop gehad en was in 2 dagen 4,8 kilo kwijt. Nou ja, natuurlijk geen vet, alleen maar vocht en darminhoud.
Ik heb me suf gedronken in O.R.S. om maar niet te veel uit te drogen. Zondag avond kon ik weer iets lichts eten en heel voorzichtig maandag elke maaltijd iets lichts gegeten (beschuitje/cracker en boulion). En vanmorgen alweer twee gekookte eitjes met zout erbij kunnen eten.
Beroerd zijn is niet leuk, maar gevoelsmatig is de boel wel flink opgeschoond.
Vanmorgen paste ik in een spijkerbroek die ik al anderhalf jaar niet meer aan kon. Zo leuk.
gaucho schreef:Hier is aan de vocht fluctuatie heel duidelijk te zien wanneer ik minder gezond eet
Ik heb eerder deze wel eens gegeten:
https://www.jumbo.com/producten/biotoda ... -394109BLK
Net allerlei lekkere gezonde dingen gemaakt voor picknick tijdens een wandeling morgen. Wordt voor de verandering eens een gezonde Koningsdag's ochtends havermout pancakes met blauwe bessen, als picknick wrapjes en eiermuffins en een half bakje Skyr, tussendoor appel en banaan. 's avonds bij mijn broertje Gnocchi eten, iets minder gezond maar na meer dan 20 kilometer wandelen zal dat vast heel goed smaken
Pallatin schreef:Nou…hier even baalmoment gehad: stomme weegschaal gaf een halve kg meer aan![]()
Kan natuurlijk van eergister zijn, maar baal wel enorm…nu niet bij de pakken neer gaan zitten en doorgaan…