Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Supervixen schreef:Leuk! Ik heb ook een ode aan het bos/de Veluwe, maar dan op mijn kuit. Een vos met een mestkever op zijn neus met daar omheen hei, kastanje, varen, eikels en twee bloemen.
Ik voel me thuis in het bos en hou van de dieren die er leven.
Hhilde schreef:Heel gaaf Jester, prachtig passend en inderdaad mooie details.
Bijzonder Klis, mooie plaatsing!
Spannend LWDaisy en Yonker! Weet je al wat je gaat laten zetten, Yonker?
Ik mag 29 oktober weerHet wordt een tattoo als thema de Veluwe, omdat ik hier ben opgegroeid en ben blijven wonen, ik voel me nergens zo thuis als op de Veluwe
Zoals het er nu uitziet wordt het een das met daar omheen bloemen/planten, in dezelfde stijl als mijn hond.
Hutcherson schreef:Structuurverandering? Hier werd wel aangegeven tot een dag vooraf te smeren met lotion zodat het goed gehydrateerd is, maar op de ochtend zelf niet meer anders plakt het stencil niet?
Hoezo veranderd de structuur van de huid door iets uitwendigs? De huid neemt echt verbazingwekkend weinig op.
Hutcherson schreef:Structuurverandering? Hier werd wel aangegeven tot een dag vooraf te smeren met lotion zodat het goed gehydrateerd is, maar op de ochtend zelf niet meer anders plakt het stencil niet?
Hoezo veranderd de structuur van de huid door iets uitwendigs? De huid neemt echt verbazingwekkend weinig op.