[info] Tattoo's 14!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

miereneter

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-24 17:27

Prachtig Jester!

Natasjaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-24 18:57

Heel mooi Jester, je ziet de overgang nu al amper, als ie helemaal genezen is lijkt t zeker weten 1 geheel.

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 07:43

Jullie blijven lekker gaan haha!
Hier kriebelt het ook weer. September/oktober afspraak voor mijn nieuwe tattoo haha; ik wil bergjes op mijn rechter onderarm!

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 14:49

En vooral dit doort details vind ik altijd tof <3

Afbeelding

Klis

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 15:00

Ik ben deze week ook weer voor 2 nieuwe geweest! Een cipres en een blaadje van de ginkgo boom <3 die laatste was een wanna do van de artiest.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 15:01

Ooo gaaf Kils <3

Ik mag 5 nov weer, vind t wel beetje spannend want deze wordt iets zichtbaarder als de rest

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 18:05

Heel gaaf Jester, prachtig passend en inderdaad mooie details.

Bijzonder Klis, mooie plaatsing!

Spannend LWDaisy en Yonker! Weet je al wat je gaat laten zetten, Yonker?

Ik mag 29 oktober weer :):) Het wordt een tattoo als thema de Veluwe, omdat ik hier ben opgegroeid en ben blijven wonen, ik voel me nergens zo thuis als op de Veluwe <3 Zoals het er nu uitziet wordt het een das met daar omheen bloemen/planten, in dezelfde stijl als mijn hond.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 18:42

Leuk! Ik heb ook een ode aan het bos/de Veluwe, maar dan op mijn kuit. Een vos met een mestkever op zijn neus met daar omheen hei, kastanje, varen, eikels en twee bloemen.
Ik voel me thuis in het bos en hou van de dieren die er leven.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 19:00

Vind ik wel een heel leuk idee om ook iets van details van te verwerken als ik verder omhoog ga

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 19:23

Supervixen schreef:
Leuk! Ik heb ook een ode aan het bos/de Veluwe, maar dan op mijn kuit. Een vos met een mestkever op zijn neus met daar omheen hei, kastanje, varen, eikels en twee bloemen.
Ik voel me thuis in het bos en hou van de dieren die er leven.

Even teruggespiekt in je berichten en die is ook echt heel tof! <3 Sowieso heb je een aantal heel mooie tattoos, zelfs een das zag ik :D Alleen net weer een ander type das :P.

Supervixen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 20:31

Dank je! Ja klopt, ik heb de African honey badger. Een echte bad-ass die ook nog eens heel slim is.

Ik wil graag een aandenken aan mijn vakantie in Zuid-Afrika.
Het thema was een beetje hyena's (nog nooit zoveel hyena's gezien in ZA) en baobabs (had mijn neefje van 10 een lied over verzonnen en we hebben ze veel gezien).
Dus misschien een hyena met baobab erachter ofzo. Ik moet er nog even over nadenken en ook op welke plek van mijn lichaam.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 22:06

Hhilde schreef:
Heel gaaf Jester, prachtig passend en inderdaad mooie details.

Bijzonder Klis, mooie plaatsing!

Spannend LWDaisy en Yonker! Weet je al wat je gaat laten zetten, Yonker?

Ik mag 29 oktober weer :):) Het wordt een tattoo als thema de Veluwe, omdat ik hier ben opgegroeid en ben blijven wonen, ik voel me nergens zo thuis als op de Veluwe <3 Zoals het er nu uitziet wordt het een das met daar omheen bloemen/planten, in dezelfde stijl als mijn hond.

Ja een moeder/kind tattoo maar beetje anders als anders. Maar het wordt voor het eerst dat het echt een plek is die wel zichtbaar is. Het wordt steeds meer geaccepteerd op mijn werk en lopen steeds meer mensen mee rond dus ik ga hem nu ook op binnenkant van mijn arm zetten! :D

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-24 22:18

Wat mooi Yonker, ik ben benieuwd! :)

Klinkt wederom tof Supervixen.

karelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-24 18:47

Heeft iemand hier weleens verdovende zalf gebruikt voordat de tattoo gezet werd? Ik krijg 29 september mijn eerste tattoo en zag dit langskomen

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-24 23:31

Ik heb verdovende zalf liggen voor onze tattoo die in oktober gezet gaat worden. Ik ben voornemens het vooraf even te testen.
Dit overigens op aanraden van collega's van mn moeder, die die zalf gebruiken in de mond voordat injecties worden gezet (ze werkt bij n tandartspraktijk).

Blijkbaar werkt TKTX gold 40% t beste.

Kido

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 09:03

Overleg dat eerst met de artiest zelf de meeste zijn er niet blij mee

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 10:00

Ik heb het dinsdag gebruikt bij me sleeve. Werkte top, mijn artiest vind het geen probleem (gebruikt het zelf ook). Ik weet niet wat je gaat zetten maar hier was het na een uur wel uitgewerkt, en dan had ik pure lidocaine zalf

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 21:00

Kido schreef:

:') die voelen er niks van..

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 21:37

Hutcherson schreef:
Kido schreef:

:') die voelen er niks van..

Klopt maar die hebben wel last van de structuur verandering van je huid. En dan wordt het wel moeilijker tatoeëren

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 21:57

Je wilt toch dat de tattoo zo mooi mogelijk op je lichaam komt te staan gezien jij er mee rond gaat lopen. Dan is het wel fijn dat de artiest geen last heeft van jouw voorbereidend werk omdat je de pijn anders mogelijk niet aan kan.

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 21:58

Structuurverandering? Hier werd wel aangegeven tot een dag vooraf te smeren met lotion zodat het goed gehydrateerd is, maar op de ochtend zelf niet meer anders plakt het stencil niet?

Hoezo veranderd de structuur van de huid door iets uitwendigs? De huid neemt echt verbazingwekkend weinig op.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 22:12

Hutcherson schreef:
Structuurverandering? Hier werd wel aangegeven tot een dag vooraf te smeren met lotion zodat het goed gehydrateerd is, maar op de ochtend zelf niet meer anders plakt het stencil niet?

Hoezo veranderd de structuur van de huid door iets uitwendigs? De huid neemt echt verbazingwekkend weinig op.

Ooit ontharingscrème gebruikt? Dan verandert de structuur van je huid ook.. net rubber.
Net als met pure bleek.. blijft ook wel ff vier aanvoelen op de huid.

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 22:33

Ik ken wel bepaalde middelen inderdaad op je handen dat je van die oma vingertjes krijgt, maar gebeurt dit ook met dergelijke TKTX zalf op je onderarm?
Bedoel ik ga er geen ontharingscreme of bleek op gooien

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 22:40

Hutcherson schreef:

Ja je huid wordt dan rubberachtig daarom willen veel artiesten ook niet mer verdovingscreme werken. Ik snap zelf ook niet waarom je dat risico zou willen lopen voor misschien 1 uurtje minder pijn in je sessie. Tattoos doen nou eenmaal zeer wil je dat niet dan moet je geen tattoo laten zetten vind ik persoonlijk.

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-24 23:35

Ik ken de pijn van een tattoeage, dat was gelukkig kort. Vandaar dat ik graag gebruik maak van wat hulp nu er een iets grotere komt met kleur enzo.
Ik begrijp niet goed wat voor 'risico' er dan is. Als je de huid insmeert met iets maakt dat het toch niet per definitie rubberachtig? En dus dat je tattoo mislukt? Dan zou er toch wel meer over bekend zijn qua gebruik van verdovende creme en tattoos?