Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Memuska schreef:Kent er iemand de Trail des Fantômes in La Roche?
Zij hebben een plan klaarliggen waarbij je tussen 18 juli en 16 augustus hun evenement kan komen lopen. Je schrijf je in, je krijgt je borstnummer per post en per dag worden x aantal deelnemers (nu spraken ze van 100 geloof ik) toegelaten op het parcours. Er is tijdsregistratie m.b.v. de mat en controlematten, en onbemande bevoorrading. De langste afstanden worden geschrapt, je kan dus 13, 20, 27 of 40 km. Ik heb me alvast op de mailinglist gezet, lijkt me nog wel wat. Zo kom ik toch eens ergens anders
Memuska schreef:Hij lijkt me wel mooi ja! Ik zou voor de 13km gaan, ben niet zo veel bergop en -af gewend maar lijkt me wel n toffe! Is het wat schaduwrijk of ook lange stukken in de zon?
The_Cat schreef:Even een klein vraagje waarbij ik hoop een antwoord te kunnen vinden hier in dit topic voor ik al mondmaskertjesgewijs de baan uit moet.
In 2016 heb ik mezelf via zo'n test op loopband en druktoestel loopschoenen laten aanmeten. Altijd blij geweest van die schoenen, maar ondertussen zijn ze 4j oud en merk ik dat de zool op is. Nooit last gehad bij het lopen, maar nu voel ik na het lopen dat mijn knieën 'moe' zijn (moeilijk te omschrijven maar ze voelen een soort van stijf aan). Nu is echter die winkel waar ik toen die test gedaan heb gestopt, en zou ik al verder moeten gaan. Kan ik gewoon diezelfde schoenen (nieuw model dan wel) terug bestellen via het internet, of veranderd je loopstijl op 4j tijd en kan ik beter terug eerst zo'n test ergens laten doen?
Supervixen schreef:Geniet ervan poes!
Ik heb vanmorgen vroeg 10km gelopen, voor het eerst op hartslag. Alles in de groene zone en daarmee kwam ik net onder het uur.
Vanavond ruim 12km getraild en dat was ook driekwart in het groen en ik voelde me super! 1 uur en 10 min en ik had nog wel een uur doorgekund.
Maar het leukste was.. ik heb weer eens een slang gespot! Een gladde slang. Dus mijn dag was top!
[ [url=m/a12W8d.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/aFw7jL.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/02ahih.jpg]Afbeelding[/url] ]