Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 17:34

Mars schreef:
Zeg dat ja, op stal moet het idd ook een soort grote speeltuin zijn. En spreek ze niet aan op rennen en schreeuwen want'kinderen moeten kind kunnen zijn'.

Stalgenootje had ook iets, is bezig maar haar 4 jarige pony in te rijden/door te rijden. Haar zus met 2 kids vond dat enig want dan konden die kindjes deze week wel een keer langskomen om een rondje op de pony te maken. Stalgenoot krijgt haar zus dus niet aan haar verstand dat je geen kleuters op een gevoelig 4 jarig dier kunt zetten (buiten dat ze het ook helemaal niet wil hebben).

Of gewoon wel doen. Ik had vroeger een best drukke Newforestpony, waar je niet iedereen op kon zetten. Ik was 15 jaar. Kwam mijn neefje van 10 logeren. Zo'n vervelend rotmenneke, ik had meteen een hekel aan hem. Zei mijn moeder dat hij wel mee kon naar mijn pony en een keer er op. Ik zei dat dat niet verantwoord was, maar mijn moeder vond dat ik niet flauw moest doen. Oké dan, kom er maar op. Ik had hem notabene vast, maar hij begon toch te bokken. Mijn neefje brak zijn arm. Ach wat zielig nou... ~~}> Ik had stiekem best wel lol hierom.

Allegra

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 18:47

Bloodymary schreef:
Oké dan, kom er maar op. Ik had hem notabene vast, maar hij begon toch te bokken. Mijn neefje brak zijn arm. Ach wat zielig nou... ~~}> Ik had stiekem best wel lol hierom.

Wie niet horen wil moet maar voelen. Ik kan dat dus ook echt niet uitstaan he die terror rondom dieren. Zelfs zoiets 'onschuldigs' als achter duiven aanzitten, bah. Ook van die kinderen die zonder te twijfelen op iedere hond afstappen. Laatst op wedstrijd, kindje (leeftijd kon met lopen) wandelt zo op een hond af die bij ons onder de tafel zat. Zijn gezichtje op tandhoogte zeg maar. Komt mama eraan 'oh maar goed dat hondje braaf is want mama zat niet op te letten' Idd maar goed ja. Maar oh wee als hondje wel grijpt, dan is over het algemeen de wereld te klein, terwijl de hond volkomen begrijpelijk reageert zo in het nauw onder een tafel. Het is niet alsof het een uitzondering is, honden mee op wedstrijd. Voed stormpje gewoon gelijk op, ik haalde het vroeger niet in mijn hoofd naar vreemde dieren toe te lopen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 19:55

Om even terug te komen op de biggen... varkens zijn alleseters. Voer een lijk en ze vreten het op.

Volgende keer moet je dat maar eens luidop melden, eens kijken hoe lang de pret dan nog duurt :))

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 20:46

Hahahaha you evil }>

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 21:36

Varekaj schreef:
Om even terug te komen op de biggen... varkens zijn alleseters. Voer een lijk en ze vreten het op.

Volgende keer moet je dat maar eens luidop melden, eens kijken hoe lang de pret dan nog duurt :))

Achterom

Re: Bewust kinderloos, wie nog meer ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 21:41

Daar moest ik ook meteen aan denken :j
Blijft een geniale film :D

Wescha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 21:48

Hier meld een stille meelezer zich. Ik heb zelf wel 2 kinderen maar die zijn gewoon opgevoed (alhoewel 1 is nog maar 9 weken, de ander 7). Vind het echt geweldig hoe jullie dingen zien en omschrijven. Die van mij hoor en zie je niet. Met boodschappen doen helpt hij juist heel goed, is beleefd en rustig. Ik werk zelf in de kinderopvang dus weet ook dat er echt draken bij zitten, waar zij meestal niets aan kunnen doen maar de ouders wel. Wij zijn vrij streng, ben ik zelf ook niet minder van geworden

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 22:01

Snatch <3 Briljante film!

tylando

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 23:12

Heerlijk dat gezeur van een kind niet. Lekker mijn ding doen met mijn paard. Nergens naar om kijken.
Hier op stal zat kind van stalgenoot in de kinderwagen bij bak. Met 3,5 jaar liep t los op t erf zonder toezicht en nu met 4 ook en mama rijdt gewoon in bak. Geen haar op mijn hoofd om te gaan oppassen.

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 23:18

Het valt mij op dat eigenlijk alle dames geen behoefte hebben aan kinderen of uberhaupt een kinderwens hebben. 1 dame heeft volgens mij wel kinderen maar stal is haar tijd zonder kinderen dus die neemt ze nooit mee. Chill

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 23:24

Ik mis het ook totaal niet om geen opvang of vermaak te moeten regelen als ik wat voor mezelf wil doen, spontaan weekend weg wil of op vakantie ga.

Palmera

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-18 23:54

Ik ben zo blij dat ik mijn honden rustig een week in de tuin kan laten en dat buuf en een vriendin beide 1 keer per dag voeren, water geven en wat knuffelen.
En bij terugkomst heb ik gewoon twee blije en gezonde honden. Heerlijk makkelijk!
Hoef je bij een kind niet te te proberen. :+
Laatst bijgewerkt door Dani op 04-04-18 14:01, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Gewijzigd wegens bespreken ander topic.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 00:02

c_alsemgeest schreef:
Hahahaha you evil }>

Ik? Ik ben de goedheid en braafheid zelve O:)

~~}>

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 00:24

Omg dat is echt goud :') :')

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 00:43

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 08:21

_O- _O- _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 10:44

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 10:59

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 11:36

Joolien schreef:
Heerlijk _O- Die laatste doet me denken aan Brigitte Kaandorp :') Helaas zonder beeld, maar dit is bijna net zo leuk :D
https://www.youtube.com/watch?v=oX-6fLbAJUs

Brigitte kaandorp is fantastisch :j Ik ging ooit een vertolking doen van Zwaar Leven (met aangepaste tekst) maar had helaas geen tijd meer om te oefenen dus het ging niet door :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 11:37

Ik heb een heeeeeeel zwaaaaar leeveeeeeeeen, echt heeeeeel zwaaaaar :P Ja heerlijk. Maar dan wel de oude dingen van haar, tegenwoordig vind ik haar niet meer zo grappig.
Ik deed met mn coverband wel eens 'ik haat je' zingen, dat was altijd een hit _O-

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 13:28

Palmera schreef:
Ja echt, ik sta perplex van dat topic. Ik ben zo blij dat ik mijn honden rustig een week in de tuin kan laten en dat buuf en een vriendin beide 1 keer per dag voeren, water geven en wat knuffelen.
En bij terugkomst heb ik gewoon twee blije en gezonde honden. Heerlijk makkelijk!
Hoef je bij een kind niet te te proberen. :+

Hoef je bij mijn hond ook niet te proberen, tenzij je de dierenbescherming of politie op je dak wil wegens geluidsoverlast. :+
Gelukkig is hij klein, erg makkelijk en bijna overal welkom dus meenemen of een oppas is makkelijk geregeld.
Maar ik woon in een redelijk drukke wijk, geloof dat dat bij jou anders is toch?

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 14:04

Moderatoropmerking:
Ik heb een paar berichten verwijderd of aangepast omdat hierin een ander topic werd besproken. In de OP staan al twee modberichten met het verzoek dit niet te doen. Willen jullie hier vanaf nu beter op letten?

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 14:08

Joolien schreef:
Ik heb een heeeeeeel zwaaaaar leeveeeeeeeen, echt heeeeeel zwaaaaar :P Ja heerlijk. Maar dan wel de oude dingen van haar, tegenwoordig vind ik haar niet meer zo grappig.
Ik deed met mn coverband wel eens 'ik haat je' zingen, dat was altijd een hit _O-

Alles is voor mij ontzettend moeilijk -O- -O- #moeders

Sonja_vR

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-18 14:17

IK moest van de week ook weer even flink mijn stem er op zetten bij een vlindertje

Kwam als een torpedo op me afgevlogen terwijl ik Met mijn reu liep
Intentie was vrij duidelijk
Mijn reu om de Hals vliegen :roll:
Bij de teef kan iedere willekeurige persoon dat doen
Die zit in een Verkeerd lichaam, dat is echt een Labrador in een Rottweiler lijf :+
En daarnaast denkt ze formaatje chihuahua te zijn

Bij de reu , doe maar gewoon even helemaal niet :n Die is nogal van zijn personal space
Moeder ontzettend verontwaardigd want ze wou alleen maar aaien