Mars schreef:Zeg dat ja, op stal moet het idd ook een soort grote speeltuin zijn. En spreek ze niet aan op rennen en schreeuwen want'kinderen moeten kind kunnen zijn'.
Stalgenootje had ook iets, is bezig maar haar 4 jarige pony in te rijden/door te rijden. Haar zus met 2 kids vond dat enig want dan konden die kindjes deze week wel een keer langskomen om een rondje op de pony te maken. Stalgenoot krijgt haar zus dus niet aan haar verstand dat je geen kleuters op een gevoelig 4 jarig dier kunt zetten (buiten dat ze het ook helemaal niet wil hebben).
Of gewoon wel doen. Ik had vroeger een best drukke Newforestpony, waar je niet iedereen op kon zetten. Ik was 15 jaar. Kwam mijn neefje van 10 logeren. Zo'n vervelend rotmenneke, ik had meteen een hekel aan hem. Zei mijn moeder dat hij wel mee kon naar mijn pony en een keer er op. Ik zei dat dat niet verantwoord was, maar mijn moeder vond dat ik niet flauw moest doen. Oké dan, kom er maar op. Ik had hem notabene vast, maar hij begon toch te bokken. Mijn neefje brak zijn arm. Ach wat zielig nou...