Heb nu Charmed op, mooie kleur. Aanbrengen voelt wat 'zwaar' maar zit tot nu toe goed, ben benieuwd hoe die slijt

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Friemel schreef:Mooi shiz! Ik vind je wenkbrauwen echt niet storend.. rood maakt overigens je tanden witter, roze juist geler.. ik heb gebleekte tanden, misschien een ideetje? Dan heb je dat probleem nietik heb per PB wel een linkje voor goeie strips
Jellybeans schreef:_Friemel schreef:Mooi shiz! Ik vind je wenkbrauwen echt niet storend.. rood maakt overigens je tanden witter, roze juist geler.. ik heb gebleekte tanden, misschien een ideetje? Dan heb je dat probleem nietik heb per PB wel een linkje voor goeie strips
Echt, rood je tanden witter? Bij mij echt niet haha, daarom heb ik ook bijna nooit rode lipstick op.
Hoe goed blijven je tanden wit nadat je ze hebt gebleekt en om de hoeveel tijd moet het opnieuw? Ik wil dat namelijk ook graag doen alleen mijn tandarts vertelde mij dat het nauwelijks zin heeft omdat het binnen korte tijd weer vervaagd.
blubblabhoi schreef:Aan de positieve verhalen te horen moet ik ook maar aan de strips. Die van crest zijn dus goed?
Weet iemand toevallig of je in Den Haag Urban Decay kan kopen? Shizzel misschien?