[HK] Make-up topic: deel 6!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

blubblabhoi

Re: [HK] Make-up topic: deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 11:52

Woooow die Rodeo Drive is echt intens :oo
Heb nu Charmed op, mooie kleur. Aanbrengen voelt wat 'zwaar' maar zit tot nu toe goed, ben benieuwd hoe die slijt :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 12:01

Goede aankopen blub *\o/*

DS, die bovenste en onderste <3 <3

Friem ik ben benieuwd naar je look!

Ben vandaag met m'n Morphe palette aan de slag gegaan. Ik dacht overigens altijd dat rood mij niet zou staan, vond het mooi met kleren of met oogschaduw maar het zou mijn tanden geler maken etc etc etc. En toen ik er een vond vond ik het niet staan, ik dacht serieus "nope niets voor mij" maar ik ben zo verliefd op deze, Urban Decay 714, maakt m'n tanden ook nog zoveel witter. <3 Heb wel sinds mijn wenkbrauwen gedaan zijn enorme ruzie met mijn linker wenkbrauw aan de "voorkant" bij de neus (rechts op de foto), krijg hem gewoon niet mooi of gelijk aan de ander. Vind het nu net een tandenborstel met een gebogen handvat. :') Zucht. -O-

Afbeelding
Afbeelding

Gister overigens een massa order Urban Decay geplaatst. Ik switch nog tussen blij zijn en willen huilen vanwege het geld. _O-

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 12:30

Mooi shiz! Ik vind je wenkbrauwen echt niet storend.. rood maakt overigens je tanden witter, roze juist geler.. ik heb gebleekte tanden, misschien een ideetje? Dan heb je dat probleem niet :D ik heb per PB wel een linkje voor goeie strips :j

Jellybeans

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 12:35

_Friemel schreef:
Mooi shiz! Ik vind je wenkbrauwen echt niet storend.. rood maakt overigens je tanden witter, roze juist geler.. ik heb gebleekte tanden, misschien een ideetje? Dan heb je dat probleem niet :D ik heb per PB wel een linkje voor goeie strips :j

Echt, rood je tanden witter? Bij mij echt niet haha, daarom heb ik ook bijna nooit rode lipstick op.
Hoe goed blijven je tanden wit nadat je ze hebt gebleekt en om de hoeveel tijd moet het opnieuw? Ik wil dat namelijk ook graag doen alleen mijn tandarts vertelde mij dat het nauwelijks zin heeft omdat het binnen korte tijd weer vervaagd.

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 12:47

Leuke aankopen blub! Die kwasten vind ik zo gaaf! <3 Alleen hoe ze eruit zien al :+

En die highlighter van Mac, heel mooi subtiel!

Veel plezier Friemel! :D vergeet geen foto te maken.

Mooooi Shizzel! Die rood staat ook op mijn lijstje inmiddels <3 *D Prachtig! Heb ook gele tanden naar bleken durf ik niet aan; schijnt toch je tanden zwakker te maken? Ervaringen?

Ik vertrek straks voor 3 dagen naar mijn hometown in Friesland, 3 dagen dorpsfeest (kermis). Kan ik me mooi uitleven qua make-up {:}

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 12:58

Afbeelding
Heb pauze, dus even snel een foto gemaakt. Dit zijn mijn levensredders qua ogen (224 gebruik ik voor concealer te blenden).

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 13:05

Jellybeans schreef:
_Friemel schreef:

Echt, rood je tanden witter? Bij mij echt niet haha, daarom heb ik ook bijna nooit rode lipstick op.
Hoe goed blijven je tanden wit nadat je ze hebt gebleekt en om de hoeveel tijd moet het opnieuw? Ik wil dat namelijk ook graag doen alleen mijn tandarts vertelde mij dat het nauwelijks zin heeft omdat het binnen korte tijd weer vervaagd.

Als ik rood pak met een blauwe ondertoon dan knallen ze echt je gezicht in, met oranje ondertoon niet... ik gebruik 3D crest strips, vorig jaar voor het eerst gedaan (6 strips, 10 was overbodig) en vorige maand heb ik er weer een paar gebruik omdat m'n zijkant weer wat geler werd. Daarnaast gebruik ik oralB 3D White tandpasta. Let wel op ik drink dagelijks koffie doordeweeks en rook afentoe.

Het is niet zo dat je daarna nooit meer wat aan je tanden hoeft te doen maar ik vind het dubbel en dwars waard. Ik ben ermee begonnen nadat ik lipstick ging dragen, ik irriteerde me dood aan m'n gele tanden met bepaalde lipsticks, dat probleem heb ik nooit meer :)

Heb hier een foto van vorige week, niet op m'n gekke bek Letten maar zo zie je al m'n tanden goed :j

Afbeelding

Dus nee het is niet permanent en het vraagt onderhoud maar ja het is het dubbel en dwars waard. Eind dit jaar laat ik m'n hoektanden vijlen, krijg ik nieuwe voortanden en laat ik mn gebit bij de tandarts nog meer bleken.

Ik heb een gevoelig gebit ( vrijwel altijd ontstoken tandvlees en meerdere wortelkanaalbehandelingen vanwege heftige ontstekingen) maar daarom moet je niet dagen achter elkaar die strips gebruik maar om de dag of bijvoorbeeld 2 strips en daarna 2 dagen pauze oid. Als je klaar bent met bleken heb je geen last meer, m'n tanden zijn niet gevoeliger geworden oid.

Zo, ik hoop dat dit al jullie vragen beantwoorden :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 13:34

Ik heb vaak koel roze dus die houdt het over het algemeen heel wit bij mij en alle rode lipsticks die ik geprobeerd heb waren echt een ramp, zelfs Ruby Woo stond me niet omdat het gewoon bijna Pino's kleur werd. _O- Heb nu van UD 2/3 rode lipsticks en die maken het wel weer wit, eentje met roodroze en de ander met blauwe microsparkle en daar merk ik echt een verschil mee. :j

En Friem, linkje is welkom!! Heb nog zo'n kit thuis liggen maar nooit gebruikt maar eentje waar je echt ervaring mee hebt vertrouw ik altijd al meer. :)

marlonFloris

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 13:36

Waar kun je die strips kopen dan? En wat kost zoiets.
Op het moment toch geen geld maar miss later een keer.

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 13:57

En hier nog ff 1 met lipstick, more better van CP. Iets uitdrogend wel. Enige wat ik enorm poedersuiker vind is dat de tekst er zo af slijt bij colourpop dus nu zie ik bij sommige niet meer of t matte of Satin is :')

Afbeelding

Darah3

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 14:02

Even wat bijgelezen!

Zag mooie looks voorbij komen van Damned, Fair en Joolien, DnT mooie lipsticks :)

Die Champagne pop wil ik ook nog graag, liep er op vakantie voorbij en dacht toen nog 'laat maar' omdat ik net Albatross gekocht had :+

Mooie swatches Drunksheep, die Wisp is mooi <3

Leuk je neuspiercing Donnar!

Mooie aankopen blubblabhoi!
Ik zat gister nog te twijfelen over die highlighter van Ofra vanwege de korting, maar toen heb ik mijn geld maar uitgegeven in de Ikea. Lang leve samenwonen (vriendje heeft veel plek moeten maken voor mijn make up := ).

Die Skinfinish van MAC <3

Shizzel ook mooie look :j Rood staat je goed!

Ben inderdaad ook wel benieuwd naar die strips! Hier gelige tanden, terwijl ik niet rook, geen koffie drink en nauwelijks thee :\

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 14:04

Hmm ga ik het toch eens overwegen dan. Welke heb jij Friemel? Ik vind je haar echt gaaf zo! Heel fris {:}

Marrit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 14:13

Oh ja vd week per ongeluk met opzet nog een Mac lippenstift gekocht O:) Kinda Sexy. Moet even aan het matte wennen qua structuur, maar de kleur vind ik mooi! Tot nu toe heb ik Faux, Angel en Creme Cup. Die laatste is favoriet, qua finish en kleur.

Afbeelding

(Verder vrij kaal ivm hooikoorts vanochtend -O- )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 14:45

Hij komt tegenover de Forever 21 :D *\o/*

Afbeelding

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 15:01

De Crest Whitening strips zijn heerlijk. Ik doe ook geen hele kuur, maar om de paar maand een paar dagen. Geen Hollywood wit, maar wel net wat beter bij lipstick. En ook niet zo duur.

Kaygee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 15:11

Ik heb ook de credy strips gebruikt. Officieel stond in de gebruiksaanwijzing 2 keer per dag maar daar kreeg ik super gevoelige tanden van. Heb ze daarna ook niet meer gebruikt. Ik vond het ook super onpraktisch aangezien je je speeksel niet door mag slikken. Zat ik een half uur met een bakje op de bank te kwijlen :')

Gave looks en aankopen komen er weer voorbij! Vandeweek zoooo dichtbij Sephora in Girona. Ik kon het ruiken, maar manlief sleurde me de andere kant op. In Barcelona maar voor de herkansing.

blubblabhoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 16:22

Aan de positieve verhalen te horen moet ik ook maar aan de strips. Die van crest zijn dus goed?

Weet iemand toevallig of je in Den Haag Urban Decay kan kopen? Shizzel misschien? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 16:28

Oh Sephora.. Ik moet toch kijken of ik de bruiningsspray weer kan regelen. Misschien toch maar even dagje Lille inplannen deze herfst. Dan heb ik in maart in Japan geen melkflessen :))

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 16:43

Zo, m'n zusje heeft velvet teddy meegenomen ze was ook helemaal weg van mehr maar die gaat ze zelf halen, teddy heeft ze van mij gehad samen met een liner van kiko. Ik daar nog een highlighter meegenomen waar ik helemaal verliefd op ben. En nog een grote yankee candle en een unicorn tape dispenser die helemaal het einde is :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 16:48

Utrecht Friem? Zo ja, waar haal je YC? :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 17:01

blubblabhoi schreef:
Aan de positieve verhalen te horen moet ik ook maar aan de strips. Die van crest zijn dus goed?

Weet iemand toevallig of je in Den Haag Urban Decay kan kopen? Shizzel misschien? :)

Yes! Amsterdam, Den Haag, Rotterdam en [plaats] en binnenkort ook Breda en Zwolle. :)

Friem, lekker geshopt!! Kwam velvet teddy een beetje overeen of werd ze gewoon spontaan verliefd?

_Friemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 17:20

Kwam overeen :j maar ik heb gewoon nudes gepakt die ik kende en mooi zijn dus heb twig, brave, mehr, cherish, velvet teddy, kinda sexy en faux gepakt. Ze was ook helemaal verliefd op brave en toen gaf ik er mehr en toen was ze verkocht :D en velvet teddy was gewoon sowieso raak want die leek op haar lipstick :j

De kaartenwinkel heet nu Aroma nog iets, stonden ook allemaal zeepjes en crèmes nu.... niet alleen meer yankee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 18:06

Aromaplaza volgens google. Ik moet volgende week toch nog naar de stad, naar Little Wannahaves voor een lampje (en niet eens voor een kind, nee voor mezelf :+ ) hop ik gelijk daar eens langs :D

aishcream

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 18:58

Zat de shoplog van Mascha te kijken, is zij vriendinnen met NikkieTutorials?
Ze had Nikkie's pallette gehaald in samenwerking met Too Faced en toen zei ze dat? :+

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-16 20:36

Echt vriendinnen dacht ik niet. Maar ze hebben volgens mij wel eens samen filmpje(s) opgenomen.

Ik vanavond een ooglook met rood! Na alle inspiratie hier. Niet echt een duidelijke foto, het is al te donker.

Afbeelding