Heb nu Charmed op, mooie kleur. Aanbrengen voelt wat 'zwaar' maar zit tot nu toe goed, ben benieuwd hoe die slijt
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Heb wel sinds mijn wenkbrauwen gedaan zijn enorme ruzie met mijn linker wenkbrauw aan de "voorkant" bij de neus (rechts op de foto), krijg hem gewoon niet mooi of gelijk aan de ander. Vind het nu net een tandenborstel met een gebogen handvat.
Zucht. 

ik heb per PB wel een linkje voor goeie strips
_Friemel schreef:Mooi shiz! Ik vind je wenkbrauwen echt niet storend.. rood maakt overigens je tanden witter, roze juist geler.. ik heb gebleekte tanden, misschien een ideetje? Dan heb je dat probleem nietik heb per PB wel een linkje voor goeie strips
Alleen hoe ze eruit zien al
vergeet geen foto te maken.
Prachtig! Heb ook gele tanden naar bleken durf ik niet aan; schijnt toch je tanden zwakker te maken? Ervaringen?

Jellybeans schreef:_Friemel schreef:Mooi shiz! Ik vind je wenkbrauwen echt niet storend.. rood maakt overigens je tanden witter, roze juist geler.. ik heb gebleekte tanden, misschien een ideetje? Dan heb je dat probleem nietik heb per PB wel een linkje voor goeie strips
Echt, rood je tanden witter? Bij mij echt niet haha, daarom heb ik ook bijna nooit rode lipstick op.
Hoe goed blijven je tanden wit nadat je ze hebt gebleekt en om de hoeveel tijd moet het opnieuw? Ik wil dat namelijk ook graag doen alleen mijn tandarts vertelde mij dat het nauwelijks zin heeft omdat het binnen korte tijd weer vervaagd.

Heb nu van UD 2/3 rode lipsticks en die maken het wel weer wit, eentje met roodroze en de ander met blauwe microsparkle en daar merk ik echt een verschil mee. 

).
Rood staat je goed!

blubblabhoi schreef:Aan de positieve verhalen te horen moet ik ook maar aan de strips. Die van crest zijn dus goed?
Weet iemand toevallig of je in Den Haag Urban Decay kan kopen? Shizzel misschien?

maar ik heb gewoon nudes gepakt die ik kende en mooi zijn dus heb twig, brave, mehr, cherish, velvet teddy, kinda sexy en faux gepakt. Ze was ook helemaal verliefd op brave en toen gaf ik er mehr en toen was ze verkocht
en velvet teddy was gewoon sowieso raak want die leek op haar lipstick
) hop ik gelijk daar eens langs