Hey! Ik kom ook mee kletsen. Ik ben dan wel niet meer bezig met afvallen, maar nog wel veel met mijn voeding bezig. Want 48 kilo afvallen (geen operatie gehad) is één ding, het eraf houden weer iets heel anders.
Mijn lichaam veranderd nog steeds. Ik heb na een pauze van 8 jaar het paardrijden weer opgepakt en ga 2 uur per week naar de gym om te kickboxen. Daarnaast helpen gemiddeld 15000 stappen per dag (de meeste met mijn hond) om de nodige calorietjes te verbranden. Ik verbrand gemiddeld 2300 kcal per dag (ik ben lang, 1.83m), en eet er tussen de 2000 en 2200. Daarmee val ik dus nog iets af, ik vind het lastig om na zo'n lange periode veel minder eten nu zoveel weg te werken. Ik zal toch moeten, want met een BMI van 23 hoeft er echt niets meer af.
Missy_ schreef:Wat eten jullie als ontbijt, of weten jullie nog andere shakes/ontbijtjes die ik kan proberen?
Bijna altijd yoghurt met All-bran of Weetabix, vers fruit en een beetje honing. Ongeveer 450 kcal. Vult heel goed en dat moet ook, anders blijf ik de rest van de dag rammelen. Ik ben geen fan van die shakes, een hele maaltijd uit een glas slurpen staat me tegen. Daar heb ik dus geen tips voor.
Als je van warme havermout houdt heb ik nog wel een heel goed recept met chocola, vult ook fantastisch en te lekker.