[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 14:54

Even een vraag, ik weet dat dat hier al vaker gevraagd is, maar ben even te lui om te zoeken O:) hoe hebben de dames met een tattoo op hun ribben of een sternum, het gedaan met het dragen van een beha? Nu kan ik deze nog prima aan, maar volgende week gaat dat schuren ben ik bang voor. Geen beha is geen optie :D dus wat is een alternatief waarbij alles wel nog een beetje op zijn plaats blijft zitten?

jasz

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 14:58

Haha ik heb gewoon geen beha gedragen voor 1.5 week. En daarna heb ik van die soft beha's aangeschaft. Die zaten zo lekker dat ik daarna nooit meer terug ben gegaan :p

Als je niet wil dat het gaat schuren en daarmee dus lelijk wordt, kan je gewoon geen beha dragen. Als je dat wel doet, moet dat achteraf weer extra bijgewerkt worden, maar dan blijf je natuurlijk een beeje in een vicieuze cirkel hangen. :)

jaimy10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 15:00

jasz schreef:
Haha ik heb gewoon geen beha gedragen voor 1.5 week. En daarna heb ik van die soft beha's aangeschaft. Die zaten zo lekker dat ik daarna nooit meer terug ben gegaan :p

Als je niet wil dat het gaat schuren en daarmee dus lelijk wordt, kan je gewoon geen beha dragen. Als je dat wel doet, moet dat achteraf weer extra bijgewerkt worden, maar dan blijf je natuurlijk een beeje in een vicieuze cirkel hangen. :)

Hier ook niet idd :Y) Moet wel zeggen heb een redelijk grote maat, dus droeg wel een hempje en grote sweaters haha...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 15:08

Druif_01 schreef:
Even een vraag, ik weet dat dat hier al vaker gevraagd is, maar ben even te lui om te zoeken O:) hoe hebben de dames met een tattoo op hun ribben of een sternum, het gedaan met het dragen van een beha? Nu kan ik deze nog prima aan, maar volgende week gaat dat schuren ben ik bang voor. Geen beha is geen optie :D dus wat is een alternatief waarbij alles wel nog een beetje op zijn plaats blijft zitten?

Oversized sweaters etc zijn helemaal in nu.. :))
Gooi het gewoon op: 'dit is de nieuwe mode'

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 15:38

Die van mij zit net onder mijn BH bandje dus gewoon BH's gedragen en voorzichtig gedaan met omdoen. :)

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 16:18

Ik heb een sportbeha gedragen, die heeft een hele zachte rand :)

Daphneeeej

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 16:33

Ik heb van alles geprobeerd, Bandeux dingen, sport bh's normale bh maar dan losser, bikini topje... Maar alles schuurde. Toen was ik veroordeeld tot een speciaale support hemdje en/of veel laagjes of oversized truien die ik niet had... Na 1,5 week weer mijn normale BH aan kunnen doen.

Yentaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 16:35

Ik zie net deze op Facebook....Afbeelding

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 16:38

OMG om te janken :=

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 16:48

Wat is het >;)
En ik heb medelijden met de persoon die er mee loopt O:)

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 16:48

Ik denk een lotus? _O-

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 16:55

Hoi mensen! Ik kom hier gezellig meelezen/kletsen als het mag :)

Ik ben op dit moment bezig met een ontwerp voor mijn 1e tattoo! Erg spannend allemaal haha.
Heb vanmiddag een bezoekje gebracht bij de shop waar ik naartoe wil en wat advies gekregen wbt mijn vorige idee, die heb ik nu maar weggegooid en ben opnieuw begonnen :+

Heeft er iemand ervaring met tattoo's op je been laten zetten? Is het bijvoorbeeld enorm gevoelig op je enkel etc? Op dit moment is het plan van enkel naar halverwege dijbeen, zwart/wit en half realistisch met twee portretten(paard + kat).

jaimy10

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 16:58

SuperAssie schreef:
Hoi mensen! Ik kom hier gezellig meelezen/kletsen als het mag :)

Ik ben op dit moment bezig met een ontwerp voor mijn 1e tattoo! Erg spannend allemaal haha.
Heb vanmiddag een bezoekje gebracht bij de shop waar ik naartoe wil en wat advies gekregen wbt mijn vorige idee, die heb ik nu maar weggegooid en ben opnieuw begonnen :+

Heeft er iemand ervaring met tattoo's op je been laten zetten? Is het bijvoorbeeld enorm gevoelig op je enkel etc? Op dit moment is het plan van enkel naar halverwege dijbeen, zwart/wit en half realistisch met twee portretten(paard + kat).

Ik heb vanaf me enkel tot midden kuit, en ik vond het absoluut niet prettig.. Mja even doorbikkelen. Moet zeggen dat het voor iedereen anders is.. Ik vond me nek en rug geen probleem terwijl een vriendin bijna ''doodging'' :Y)

En die tattoo.... via fb.. Wat erg, ik dacht nog misschien expres zodat de wortelen echt lijken.. Nee, gewoon nee, er valt niks van te maken. Wat erg -O-

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 17:06

Die tattoo hierboven vind ik inderdaad ook niks. De bloem zelf kan dan nog maar die wortels zijn gewoon echt jammer..

Ik heb opzich een relatief hoge pijngrens, maar ik vind mijn enkels epileren ook echt een hel :+
De rest van mijn benen weinig moeite mee maar die enkels blijven een dingetje haha.
Dus dat zal leuk worden *D

Ik twijfel momenteel nog over de portretten die ik wil, of ik deze geheel realistisch wil of misschien semi-realistisch. Moeiluuuuk :Y)

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 17:11

Yonker schreef:
Ik denk een lotus? _O-

Dat had ik er niet uitgehaald :')

pluche_pluus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 17:15

Druif_01 schreef:

Ik ga hier volgende week antwoord op geven haha :D heb wel een zacht topje. Gelukkig weinig te houden, dus dan maar lekker zonder.

Een lotus? Ik dacht een tulp...

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 17:37

Ow een tulp kan ook nog ja :j :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 17:37

Ik heb twee tattoo's op mijn enkel (linker- en rechterenkel) en vond het niet heel vervelend. Sommige stukjes waren wat minder tof, maar goed. Er wordt een naald heel vaak door je vel geramd, dat voel je hoe dan ook wel :+

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 17:39

Ik krijg steeds meer zin om mijn eerste te laten zetten *\o/*
Maar duurt nog even denk ik voor het zover is :') Minstens een jaar enzo.
Ik vraag me wel af of mensen het vertellen aan hun ouders? Ik woon niet meer thuis maar toch voelt het gek om zoiets te verzwijgen. Mijn ouders zijn anti tattoo :+ Nu komt hij op een plek die mn ouders waarschijnlijk toch nooit zien met uitzondering van eventueel zwemmen ofzo (bovenbeen)

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 17:51

Die bloem! Wat erg!

Geen beha is geen optie haha, ik moet gewoon werken en mijn voorgeschreven uniform is niet wijdzittend ;) ik zal eens kijken voor bandeautops ofzo.

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 17:53

Yonker daar zit ik ook over na te denken haha, ik woon wel nog thuis maar ben oud en verstandig genoeg om m'n eigen keuzes te maken :+

Mijn moeder was op zich wel een beetje anti tattoo, maar mijn zus was als eerste en die vond ze daarna ook wel mooi. Helaas is ze er zelf niet meer inmiddels dus wat ze ervan zou vinden weet ik niet. Waarschijnlijk zou ze boos zijn omdat ik hem ter ere van haar laat zetten hihi

Mijn vader is een geval apart. Ik heb van hem geen idee hoe hij erop gaat reageren, maar ik wil eerst een definitieve afspraak voor ik het hem vertel. Die van mij zal wel vrij zichtbaar worden met een korte broek dus ik zal 't 'm sowieso moeten vertellen haha.

En m'n zus kan me niet schelen wat zij ervan vindt. Ze vind het toch niks want alles wat ik doe ik verkeerd dus ach :Y)

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 17:57

Tja ik heb wel express gewacht tot ik uit huis was want ik vind dat je de regels van je ouders moet accepteren als je nog thuis woont. Dus ik zou als ik jou was sowieso wel even met je vader over hebben :D

Ik denk dat mijn ouders zoiets hebben van tja liever niet maar we kunnen je niet tegenhouden. Ik werk samen met mijn vader (bij hetzelfde bedrijf) en dan zal het toch wat anders zijn omdat ik dan een dag weg ben... en waarschijnlijk het er op mn werk wel over heb.. Dat maakt het nog wel wat lastiger _O-

Memories

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 18:03

Ochjee die mislukte lotus :o

Ik woon ook niet meer thuis maar heb het wel aan mijn moeder verteld. Ze was eerst op z'n zachtst gezegd not amused maar nu vindt ze het stiekem best wel een beetje stoer. :+
Ik zou het gewoon zeggen eigenlijk, straks ga je wel een keer zwemmen of iets met je ouders doen in korte broek, kan (heel afhankelijk van hoe je ouders zijn natuurlijk) best ongemakkelijk zijn om er op zo'n manier achter te komen dat je ineens een tattoo hebt. Is ook veel makkelijker, dan kan jij of mensen uit je omgeving je ook niet per ongeluk verspreken.

Bloempotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 18:13

Ik heb ook gewacht tot ik uit huis was om dezelfde reden die Yonker noemt :j .

Inmiddels heb ik er 3 :+ . De tweede tattoo stond ik niet bij stil dus die zagen ze voordat ik er wat over gezegd had. De derde heb ik dezelfde dag nog maar verteld :)) .

mnka

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 19:26

Mag ik mijzelf ook hier melden!
Volgende week dinsdag krijg ik mijn eerste tattoo. Vind het echt reuze spannend en als ik er aan denk, voel ik al de kriebels in mijn buik. :') Het wordt ook meteen een best lange zit, want mijn artiest had de hele dag ingeroosterd voor mij. :o

En wat betreft ouders...
Ik heb het gewoon tegen mijn moeder gezegd, woon ook nog thuis. Ze reageerde best wel normaal erop. Ze had meer een houding van ik kan je toch niet tegen houden. De ouders van mijn vriend zijn echt anti tattoo en die wilden zelfs de tattoo van mijn vriend niet zien.