Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
jasz schreef:Haha ik heb gewoon geen beha gedragen voor 1.5 week. En daarna heb ik van die soft beha's aangeschaft. Die zaten zo lekker dat ik daarna nooit meer terug ben gegaan :p
Als je niet wil dat het gaat schuren en daarmee dus lelijk wordt, kan je gewoon geen beha dragen. Als je dat wel doet, moet dat achteraf weer extra bijgewerkt worden, maar dan blijf je natuurlijk een beeje in een vicieuze cirkel hangen.
Druif_01 schreef:Even een vraag, ik weet dat dat hier al vaker gevraagd is, maar ben even te lui om te zoekenhoe hebben de dames met een tattoo op hun ribben of een sternum, het gedaan met het dragen van een beha? Nu kan ik deze nog prima aan, maar volgende week gaat dat schuren ben ik bang voor. Geen beha is geen optie
dus wat is een alternatief waarbij alles wel nog een beetje op zijn plaats blijft zitten?
SuperAssie schreef:Hoi mensen! Ik kom hier gezellig meelezen/kletsen als het mag
Ik ben op dit moment bezig met een ontwerp voor mijn 1e tattoo! Erg spannend allemaal haha.
Heb vanmiddag een bezoekje gebracht bij de shop waar ik naartoe wil en wat advies gekregen wbt mijn vorige idee, die heb ik nu maar weggegooid en ben opnieuw begonnen![]()
Heeft er iemand ervaring met tattoo's op je been laten zetten? Is het bijvoorbeeld enorm gevoelig op je enkel etc? Op dit moment is het plan van enkel naar halverwege dijbeen, zwart/wit en half realistisch met twee portretten(paard + kat).
Druif_01 schreef:Even een vraag, ik weet dat dat hier al vaker gevraagd is, maar ben even te lui om te zoekenhoe hebben de dames met een tattoo op hun ribben of een sternum, het gedaan met het dragen van een beha? Nu kan ik deze nog prima aan, maar volgende week gaat dat schuren ben ik bang voor. Geen beha is geen optie
dus wat is een alternatief waarbij alles wel nog een beetje op zijn plaats blijft zitten?