Normaal gesproken worden er natuurlijk gewone wandelvierdaagses en wandeltochten georganiseerd, daar betaal je dan ook voor. De bedragen wisselen een beetje, maar ze doen best moeite voor zo’n route, dus geen punt om wat te betalen. Ze houden die routes goed in de gaten ook, als er een routewijziging is, krijg je daar mail over.
Weet iemand hier toevallig een mooie route in de Amsterdamse waterleidingduinen waarbij je langs veel wild komt?
Een vriendin van me was er vorige week en struikelde op de parkeerplaats al over de herten. Je hoeft niet te zoeken, ze staan overal. Ik begreep dat het gebied groot genoeg is voor 750 herten, maar er lopen er 3000.
Gaucho, mooie zonsopkomst vooral die eerste is leuk
Jullie gaan zo hard, ik hou het hier niet bij
Vond het de afgelopen dagen niet echt wandelweer. Gisteren een rondje met pony gelopen, tussen de buien door.
Geloof dat het na het weekend wel beter wordt
pien_2010
Geplaatst: 06-05-21 08:17
Wouw Gaucho hoe prachtig. Nl vind ik zo wel heel erg mooi.
Faringo
Geplaatst: 06-05-21 08:42
Prachtig gaucho! Vooral die met de ganzen.
Hier ook eindelijk weer een zonnetje vanmorgen. Na 2 dagen in m'n hok was het heerlijk om er weer even uit te zijn. Nog een weekje aftellen en dan heerlijk vakantie .
Thioro
Geplaatst: 06-05-21 12:02
Prachtig met dat ochtendlicht zo.
Hier zijn de hemelsluizen ook opengegaan dus even geen grote wandelingen behalve de hond er uit.
De combinatie paden bedekt met pollen en regen geeft wel kleurrijke plassen.
Ik wilde in de pauze wandelen maar het giet. Normaal ga ik wel maar vandaag ben ik op kantoor en dan zit ik de hele tijd met natte kleding.. maar ik baal nu zo. Sla nooit een pauze rondje over..
Hier is nu weer droog, maar net ook harde regen. Wij hadden op het werk een online pubquiz. Erg leuk en zat in het winnende team . Misschien dat ik vanavond nog een rondje ga met een vriendin, maar dat is echt afhankelijk van het weer.
Hoe lang rijden jullie voor een wandeling? Is per keer verschillend natuurlijk, maar wat is max aan afstand?
gaucho
Geplaatst: 06-05-21 17:47
Ik kies meestal binnen een uur rijden uit, of ik moet het met iets anders kunnen combineren. Ik heb ook niet de meest zuinige auto, hij moet ook de paardentrailer kunnen trekken.