Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Remark schreef:@LM, ahh op die manier. Ik geef je groot gelijk!
@Lindy, beter wat langer er over doen met een beter eindresultaat dan afraffelen. Zoals LM al zegt, je wordt vanzelf sneller.
Bij mij duurt eraf halen bij mijzelf altijd zo mega lang.
LiiNd_Y schreef:Remark schreef:@LM, ahh op die manier. Ik geef je groot gelijk!
@Lindy, beter wat langer er over doen met een beter eindresultaat dan afraffelen. Zoals LM al zegt, je wordt vanzelf sneller.
Bij mij duurt eraf halen bij mijzelf altijd zo mega lang.
Haha doe het al meer dan een jaar
In de lamp weken heb ik ook al geprobeerd, deed niet zo veel vond ik.
Yenni schreef:Ook pak ik het randje van de nagel mee.
In het pakket zit ook een primer maar hoe moet ik die gebruiken? Op de gehele nagel? Onder de lamp, zoja hoelang?
Bedankt alvast!
Yenni schreef:Hallo dames, even een vraag:
Vrijdag heb ik een niewe gellak bij mijzelf gezet. Helaas ligt hij er nu helemaal af.. kan hem er zo af halen. Wat ik doe is opvijlen zodat de nagel ruw word- ontvetten- base 15 sec- kleur 60 sec- kleur 60 sec- shine 60 sec. Ook pak ik het randje van de nagel mee.
In het pakket zit ook een primer maar hoe moet ik die gebruiken? Op de gehele nagel? Onder de lamp, zoja hoelang?
Bedankt alvast!
troi schreef:Zijn er eigenlijk ook nog mensen die met gewone lakjes lakken?
Ik lees vooral over gellak en ingewikkelde zaken met speciale lampen maar misschien vergis ik me
_Mar3 schreef:troi schreef:Zijn er eigenlijk ook nog mensen die met gewone lakjes lakken?
Ik lees vooral over gellak en ingewikkelde zaken met speciale lampen maar misschien vergis ik me
Ik lak met gewone lak, voornamelijk essence en catrice, soms hema. Gaat wel snel chippen(lees: 1,5 dagen mooi en dan begint t al..), maar meer geld heb ik er eigenlijk niet voor over.
nikilover schreef:Yenni schreef:Hallo dames, even een vraag:
Vrijdag heb ik een niewe gellak bij mijzelf gezet. Helaas ligt hij er nu helemaal af.. kan hem er zo af halen. Wat ik doe is opvijlen zodat de nagel ruw word- ontvetten- base 15 sec- kleur 60 sec- kleur 60 sec- shine 60 sec. Ook pak ik het randje van de nagel mee.
Bedankt alvast!
Primer alleen op de toppen aanbrengen, anders krijg je het er echt heel lastig af.
Met randjes meenemen bedoel je sealen denk ik? Gebruik je PG?
Als je PG gebruikt zou ik de base iets langer laten uitharden. Heb de tip van meerderen gekregen en het blijft bij mij veel beter zitten ( 20 a 25 sec )
Ook de nagelriemen goed wegduwen en daar niet tegen aan lakken is heel belangrijk.
troi schreef:Ik gooi er elke avond een vers laagje topcoat over en eigenlijk werkt dat best goed. Dan houd ik het wel een dag of 5 goed eigenlijk.
Wel gaaf hoor trouwens die andere laksoorten, die post van ladmadonna na 12 weken is ook wel bijzonder, die lak zit er nog zo netjes op
_Mar3 schreef:troi schreef:Ik gooi er elke avond een vers laagje topcoat over en eigenlijk werkt dat best goed. Dan houd ik het wel een dag of 5 goed eigenlijk.
Wel gaaf hoor trouwens die andere laksoorten, die post van ladmadonna na 12 weken is ook wel bijzonder, die lak zit er nog zo netjes op
Klinkt als een goed idee, maar 'breekt' het dan niet af bij jou met zoveel topcoat?
Voor mij geld namelijk: zonder topcoat is chippen na een dag, met topcoat is 'breken' binnen twee dagen.
Welke topcoat gebruik je?