Zo, ik ga m'n luie kont eindelijk van de bank afslepen en aan level 2 beginnen. Ik hoop dat ik het overleef

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
sannx94 schreef:Wauw chanen, dat vind ik ligt. Ik weeg 10 kilo meer met dezelfde lengte, maar daarom doe ik ook mee
Jolien87 schreef:Nou, fijn dan. Ik ben 1.65 en weeg 70kg.![]()
Nu voel ik me echt een papzak als ik jullie gewichten zo bekijk.
Chanen schreef:sannx94 schreef:Wauw chanen, dat vind ik ligt. Ik weeg 10 kilo meer met dezelfde lengte, maar daarom doe ik ook mee
Ik ben absoluut niet te licht, hoor. Mijn BMI ligt keurig tussen de aanbevolen waarden. Maar ik ben ook zeker niet te zwaar, nee. Voor mijn gewicht doe ik het dan ook niet, meer voor mijn conditie en om spieren op te bouwen. Het mag allemaal best wat strakker.
En wat ik hiervoor ook al zei, zolang je niet veel te licht of te zwaar bent, gaat het er vooral om dat je zelf lekker in je vel zit. Sommigen hebben nou eenmaal geen grammetje vet teveel, terwijl de ander wat beter gevuld is. Helemaal niks mis mee. Wat zou het ontiegelijk saai worden als iedereen er maar hetzelfde uitzag!
Zojuist trouwens dag 3 level 3 gedaan. Na alle verhalen had ik verwacht dat level 3 makkelijker of in elk geval niet moeilijker zou zijn dan level 2, maar pfff... het is afzien hoor!
Jolien87 schreef:Ik zou het haast vergeten: de traditionele linkjes.
Hartstichting - Lekkere én gezonde recepten, kan dat? Natuurlijk!
"Op deze site vindt u:
-gezonde en lekkere recepten
-eenvoudige recepten die vaak binnen een half uur klaar zijn
De recepten bevatten:
-weinig verzadigd vet
-weinig zout
-weinig calorieën
-ruime hoeveelheden groenten en/of fruit
Er wordt veel gebruik gemaakt van ingrediënten, zoals:
-olie
-magere of halfvolle zuivelproducten
-minder vette of minder zoute kaassoorten
-verse kruiden als smaakmaker
Alle recepten zijn voor 4 personen, tenzij anders vermeld."
Je kan kiezen uit 5 soorten gerechten:
-Voorgerechten
-Hoofdgerechten
-Nagerechten
-Koek & gebak
-Gezonde traktaties
NeverGiveUp schreef:Ohhh dat zwembad is gaaf! Wil ik ook weereens heen..
Ik ben nu al steeds naar bikinis aan het kijken.
Goed zo theake