Ik doe altijd alles erna, scheelt heel veel spierpijn omdat je je spieren goed warm hebt door de cardio.
Die lunges zijn echt favoriet hier haha xd
SAKKIA
Geplaatst: 10-04-13 14:20
Ik loop nog niet zo ver Ben nog aan het opbouwen en ik wil ook eigenlijk wel wat doen op de avonden dat ik niet sport, gewoon even voor de tv
Mootje
Geplaatst: 10-04-13 14:20
Waarom niet? Omdat beiden een ontzettende aanslag zijn op je spieren.
lies_sparkle
Geplaatst: 10-04-13 14:22
Mootje schreef:
Je kunt beter afwisselen met cardio en spieren dan maar een ding een beetje doen, dat is veel slechter
Mandy517
Geplaatst: 10-04-13 14:22
NTC (Nike Training Centre voluit dacht ik) heeft op de smartphones ook een handige app! Kun je kiezen voor workouts, of voor korte programma's van 15 minuten die nadruk leggen op bepaalde lichaamsdelen, denk aan buik, benen, billen, armen.
Mootje schreef:
Daarom moet je het ook opbouwen, zolang jij voelt dat het allemaal nog kan en goed gaat, zie ik er geen probleem in. Wel belangrijk om goed te luisteren naar je lichaam hoor!
Ik luister altijd goed naar mijn lichaam hoor en met hardlopen ben ik wel bekend want ik heb meerdere malen de 4mijl van Groningen gelopen Wil alleen nog graag net dat beetje extra doen Ik zou er ook voor kunnen kiezen om iets eerder op te staan en het dan te doen, maar aangezien ik elke morgen al om 6 uur mijn wekker hoor (om dan vervolgens nog een half uur te snoozen) word dat ook wel een beetje vroeg.
Ik heb net 2 crackers achterover gedrukt, maar omdat ik me verveel denk ik steeds aan eten. Irritant! Ga dus NU m'n hardloop kleding aan doen en rennen....... Om de verleiding van meer eten te weerstaan!
Butterfly
Geplaatst: 10-04-13 15:48
Ik kreeg last van een overbelaste spier na de squats en lunges :'( maar ik kan wel weer beginnen. Kijken of dat nu wel goed gaat
Hier net een appel met kaneel en een kop groene thee
Mandy517
Geplaatst: 10-04-13 15:54
wollie2004 schreef:
bij level 2 ging ik de eerste keer bijna huilen Maar ja, misschien was alles op de Nathalie manier doen een beetje tevel van het goede... succes!!!
Oh dat belooft wat
wollie2004
Geplaatst: 10-04-13 15:55
Kiannah, let je wel goed op dan dat je ze je op de juiste manier doet? dus niet met je knie voorbij je tenen? Anders is het echt enorm slecht voor je knieen en dat zou zonde zijn!
Oeh appel kaneel! lang niet meer gehad maar zooo jammie!
Mandy komt goed hoor, ik heb vorige keer level 3 voor het eerst gedaan en dus niet alles op de nathaliemanier gedaan, alleen die dingen waarvan ik wist dat ik ze kon, voor de rest anita style en vandaar uitbouwen
Daar lette ik idd op, het zat in mijn bovenbeen. Vrij irritant eigenlijk maar goed, dat is nu weer goed
Regallie
Geplaatst: 10-04-13 16:23
Er zijn weer goede resultaten geboekt zie ik.. Jullie zijn goed bezig
Morgen staat er voor mij ook weer een hardloopsessie gepland, heb even vrij genomen want had weinig tijd, maar morgen moet ik er maar weer eens tegen aan (laatste keer was vrijdag).
Qua eten gaat het redelijk, zo ziet mijn schema eruit
O: Magere yoghurt met muesli T: Banaan + wortelen L: 3 bb, 2 met 30+ kaas en 1magere vleeswaren T: Sinaasappel + wortel D: wat de pot schaft + appel Daarbij drink ik eigenlijk alleen thee en water en na een intensieve sportsessie wil ik nog wel eens een glaasje limonade drinken..
Vriendje moest nog even langs de supermarkt voor hemzelf. Komt ie thuis met speciaal voor mij: toetjes, chocolate chip cookies, zure kabels en vanilla cola en ik ben aan de lijn
Ach in ieder geval wel lief dat hij aan je denkt haha!
Frummels
Geplaatst: 10-04-13 18:44
Wow wat gaan jullie snel zeg! Zie weer goede resultaten, goed bezig allemaal
LauraP: dat is wel een goede tip inderdaad. Dat pakt ook wat makkelijker tijdens het leren, kleine hapjes SAKKIA: dankje, je hoort het hier inderdaad vrij weinig, maar zijn toch wel een kleine 10-15 Nederlanders die op internationaal niveau aardig presteren. (Waarvan 5 a 6 echt goede resultaten boeken op het moment) en een groep van 100-150 hobby alpine skiërs n0a: haha herkenbaar, t is ook heel raar om nu opeens niet meer elke dag in de sneeuw te zijn! Mootje: dankjewel, ja skiën is echt heerlijk! EN een goede workout haha Eleionomae: Dat doet de mijne ook altijd, maar die doet het expres want die ziet mij liever vijf kg zwaarder dan vijf kg lichter (hij houdt van iets om vast te houden haha). Mandy51: Als je het zelf maar ziet en je er goed bij voelt! Maar ik kan me heel goed voorstellen dat het niet zo leuk is dat hij het niet zag
Sorry als ik iets vergeten ben!
Ik heb vandaag echt moeite gehad met eten omdat ik ontzettend in de stress schoot voor mijn betoog. Morgen moet ik een betoog schrijven in het engels (dit hele blok is in het engels: europees recht) over de speech van David Cameron en zijn mening over de UK in de EU. Of ik het daar mee eens ben of niet Heb het drie keer opnieuw geschreven en blijf mezelf maar tegenspreken! Heb nu besloten dat ik het er maar bij laat en morgen kijk wat er in me opkomt. Dat werkt toch het beste vaak.. Moet ook nog 5 bronnen zoeken en uit mn hoofd leren want de mogen niet mee morgen.. Maar door al dat gehannes heb ik echt moeite gehad om iets naar binnen te werken. Uiteindelijk is het wel aardig gelukt (beter dan de drie dagen hiervoor) maar t is zo vermoeiend om er bij stil te staan..
O: 1 meergranen pannekoek met banaan en honing, 1 appel T: niks, ik zat in de bibliotheek en opeens was het 13.30! L: Baguette van de Hema met rosbief, rucola, pijnboompitjes en remouladesaus T: Banaan en 1 fudge bij de koffie. A: 350 gram bloemkool, runderbraadworst en een schepje aardappelsalade.
Succes morgen Frummels! Dipstaartje; succes met je personal trainer. Dat wordt bikkelen
De rest ook goed bezig!! Ik had vandaag een redelijk goede dag, geen brood gegeten vandaag en geen aardappels. Wel veel crackers en helaas ook een bakje chips gegeten. Dus mag dit weekend niks meer van mijzelf
Operatie is goed verlopen . Helaas werd ik wat naar wakker (hyperventilatie, beroerd, spugen) . Ze hadden ook een hartfilmpje gemaakt, en ze konden het ook op mijn hart zien (was een lange tijd benauwd) dus is er een brief naar mijn huisarts gegaan dat hij er van weet.
Maar de operatie is goed verlopen . Tijdens het voorbereiden voor de operatie hielp een lieve zuster. Ze vroeg of ik Paulien was of dat ze zich vergiste? Ik zei dat ik dat zeker was, en hoe het kwam dat ze ineens twijfelde? Nou... ik zag er zo goed uit maar er stond hier dat ik een maagbandje had gekregen?? Was ik dan zoveel te zwaar gewest?? Ze kon er niets meer van zien. Haha zo lief
Sorry, heb niet bijgelezen, wilde alleen even laten weten dat alles goed is gegaan. Ga straks weer lekker naar bed.