Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mootje schreef:Waarom niet? Omdat beiden een ontzettende aanslag zijn op je spieren.
) van level 1 van de 30day Shred gedaan, morgen naar level 2!
Maar ja, misschien was alles op de Nathalie manier doen een beetje tevel van het goede...
succes!!!
Ga dus NU m'n hardloop kleding aan doen en rennen....... Om de verleiding van meer eten te weerstaan!
maar goed, dat is nu weer goed
en ik ben aan de lijn

(hij houdt van iets om vast te houden haha).

Maar door al dat gehannes heb ik echt moeite gehad om iets naar binnen te werken. Uiteindelijk is het wel aardig gelukt (beter dan de drie dagen hiervoor) maar t is zo vermoeiend om er bij stil te staan..
en helaas ook een bakje chips gegeten. Dus mag dit weekend niks meer van mijzelf
een deel voor bij de gehaktballetjes, en de rest wordt vrijdag pastasaus

. Helaas werd ik wat naar wakker (hyperventilatie, beroerd, spugen)
. Ze hadden ook een hartfilmpje gemaakt, en ze konden het ook op mijn hart zien (was een lange tijd benauwd) dus is er een brief naar mijn huisarts gegaan dat hij er van weet.
. Tijdens het voorbereiden voor de operatie hielp een lieve zuster. Ze vroeg of ik Paulien was of dat ze zich vergiste? Ik zei dat ik dat zeker was, en hoe het kwam dat ze ineens twijfelde? Nou... ik zag er zo goed uit maar er stond hier dat ik een maagbandje had gekregen?? Was ik dan zoveel te zwaar gewest?? Ze kon er niets meer van zien. Haha zo lief
Haha