[Centraal] Tattoo's

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [Centraal] Tattoo's

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 16:35

Je ziet bij veel shops (in ieder geval in het buitenland) dat ze daarom een shopmanager in dienst hebben :j

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 16:38

Ja precies, bij la ink etc zit er ook altijd zo iemand bij :j
Als je het zo druk hebt lijkt me dat ook geen overbodige luxe :)

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 16:38

Ach, als ik maanden moet wachten op een afspraak kan ik ook wel een paar weken wachten op een e-mail.
Mijn tattoo kan toch pas vanaf februari gezet worden, dus ik heb geen haast. :))

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 16:50

Balou_k schreef:

De eerste zou ik niet doen. Ik heb daar een tattoo op mijn voet laten zetten, deze is nu gecoverd en de artiest die 'm coverde zei dat die originele tattoo dus te diep getatoeëerd was. Hij zag er ook nooit mooi uit ondanks 2 keer bijwerken..
In het zuiden weet ik alleen dat Marsha (ook van tattoo stories :D ) een goeie is :j

Mijne wordt volgende week bijgewerkt! :D Dan is ie helemaal af.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 16:51

Ik begreep dat Joy in 2014 ook al helemaal vol zit.

Ik vind het mooi voor haar hoor, ook dat ze zoveel talent heeft. Maar ik vind dit geen manier om potentiele klanten te begroeten :n

BugsFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 17:21

Heeft iemand ervaringen met Utrecht inkt?

Authentic

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 17:32

Jans schreef:

Ik vind het mooi voor haar hoor, ook dat ze zoveel talent heeft. Maar ik vind dit geen manier om potentiele klanten te begroeten :n

Maar als ze volgend jaar al helemaal volgeboekt is dan kan ik me voorstellen dat ze minder tijd indeelt voor de mails, voor haar zaak is het immers niet direct nodig als ze al zoveel boekingen heeft. Candy Cane zit ook stikstervens vol, die heeft 4x per jaar een moment waarop gemaild kan worden voor afspraken en de rest van het jaar worden er geen nieuwe afspraken ingepland, tenzij er iemand uit valt. Ik weet niet wat ze de overige dagen doet met mails van de potentiële nieuwe klanten, misschien een autoreplay, maar ik zou ook gillend gek worden als ik na een lange werkdag m'n mail nakijk en er tig mailtjes staan, waarvan ik weet dat ik ze pas over (bijv.) 1,5 jaar een plekje aan kan bieden.

Eleionomae

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 18:11

Maar zet dat dan ook op je website, wees daar duidelijker over. Het enige wat nu telkens vermeld wordt op fb is dat het 'even' kan duren voor je een reactie krijgt :+

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 18:58

Gecondoleerd rockey! Ik zou inderdaad ook zelf iets bedenken :) volg je gevoel !

Ik ben eergister weer geweest voor die adelaar op me rug :) over 2 weekjes gaan we 'm inkleuren !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 19:16

maaike5581 schreef:
Heeft iemand ervaringen met Utrecht inkt?

Niet heen gaan, ik vind het knap dat ie tribals echt heel ongelijk kan zetten.
http://utrechtinkt.nl/images/P1000221.jpg
En als ik dit vergelijk is het gewoon niet goed genoeg.

Utrecht:
Afbeelding

Of bijv VinceInx
Afbeelding

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 19:47

Klein verschilletje maar.. :')

BugsFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 20:03

Hmmm nee beter niet geloof ik.
Bij magic ben ik langs geweest maar die vond ik absurd duur.
Zal morgen eens kijken naar tattoo left hand of die Jenny's, die zijn wel aan te raden?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 20:06

Bodycult had bij een oud collega van mij een hele mooie tattoo gezet, in Utrecht :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 20:07

maaike5581 schreef:
Hmmm nee beter niet geloof ik.
Bij magic ben ik langs geweest maar die vond ik absurd duur.
Zal morgen eens kijken naar tattoo left hand of die Jenny's, die zijn wel aan te raden?

Hoe duur zijn die dan? Ik zou zeker niet op de prijs beknibbelen want daar is de kwaliteit ook naar.

BugsFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 21:06

Voor een tattoo die alleen nog ingekleurd moet worden zou ik ergens rond de €800 (minimaal) kwijt zijn.
Gaat om een bovenarm tattoo, geen halve sleeve.
Ik wil ook kwaliteit maar vind dat wel heel erg prijzig, dat zou ik betalen voor een nieuwe...

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 22:45

Authentic schreef:
Jans schreef:

Maar als ze volgend jaar al helemaal volgeboekt is dan kan ik me voorstellen dat ze minder tijd indeelt voor de mails, voor haar zaak is het immers niet direct nodig als ze al zoveel boekingen heeft. Candy Cane zit ook stikstervens vol, die heeft 4x per jaar een moment waarop gemaild kan worden voor afspraken en de rest van het jaar worden er geen nieuwe afspraken ingepland, tenzij er iemand uit valt. Ik weet niet wat ze de overige dagen doet met mails van de potentiële nieuwe klanten, misschien een autoreplay, maar ik zou ook gillend gek worden als ik na een lange werkdag m'n mail nakijk en er tig mailtjes staan, waarvan ik weet dat ik ze pas over (bijv.) 1,5 jaar een plekje aan kan bieden.

Even uit de meeleesmodus... Mijn ervaring met Candy Cane is dat ze heel snel terugmailt met antwoord op je vragen. Zij wil ook niet het risico lopen dat je lang wacht om eventueel een afspraak te kunnen maken en dat ze je dan moet teleurstellen omdat je iets wilt dat zij niet zet. Ze heeft ook wel een floormanager (die erg leuke sieraden maakt en verkoopt), kan zijn dat zij de algemene mails beantwoord.
Ze is nu alleen zo druk dat ze voor de volgende inplandag alleen nog maar per mail zal reserveren en dat ze de luxe heeft om de voor haar leukste projecten uit alle mails te halen. Vindt ze jouw idee niet leuk, origineel of uitdagend genoeg of vindt ze iets anders simpelweg leuker, dan kun je dus alsnog pech hebben. Ben dus erg blij dat mijn tattoo van haar nu 6 weken op mijn rug zit. ;)
Maar ik vind het werk van degene die op haar 'guest-spot' op woensdag werkt, Willem Janssen, ook wel erg gaaf. Dus misschien dat ik van hem ook nog wel wat wil...

BugsFunny

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 16:25

Ik heb 31-10 een afspraak bij left hand.
Zat toch wat meer werk in, 1e sessie is van 11:00 tot 16:00 :roll:

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 17:28

Pff ik heb alweeeeer een idee voor een nieuwe tattoo, het klopt wel dat het verslavend is zeg.. :+

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 21:06

hallo mag ik even mee doen? heb niet alles door gelezen. sorry.

heb nu euh.. 1, 2, 3, 4, 5 tattoo's en wil er een 6e laten zetten.

iets wat een nieuw begin voorstelt, dus een vlinder of zwaluw (aankondiging v d lente.. nieuwe begin.. nieuwe bloemen, planten, ach jullie snappen me wel.)

hebben jullie voorbeelden, of ideetjes? ik wil m op mijn pols laten zetten. liefst sierlijk, met veel kleur en twinkeldingetjes.

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 21:56

Lotusbloem?

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 22:16

Voor kleur en vlinders en/of vogels zou ik eens kijken bij Candy Cane, die eigenaar is van Desperado in Eindhoven (op haar FB staan foto's van haar werk), maar ik ben bevooroordeeld en enorm fan van haar. :)

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 23:28

die heeft inderdaad erg mooie foto's staan. is wel een stukkie rijden voor mij, maar voor een goeie tattoo vind ik dat niet erg. heb er 1 uit groningen, Leeuwarden, Rotterdam, Sneek en Drachten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 11:30

Anonymous86

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 12:35

nogmaals dezelfde vraag, heeft iemand hier ervaring met Roos uit veenendaal?
dit is de website: http://body-piercing.ilexdesigns.nl/

en weten jullie evt nog andere shops in de buurt van ede die goed bekend staan.
ik weet van een vriendin van mij dat zij roos heel prettig vond.
Laatst bijgewerkt door Anonymous86 op 05-10-13 12:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 12:41

Rianne1994 schreef:
nogmaals dezelfde vraag, heeft iemand hier ervaring met Roos uit veenendaal?
dit is de website: http://body-piercing.ilexdesigns.nl/

Niet echt kunstzinnig. Een beetje simpel zo wat ik zie vanaf de site.