Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MuSLi schreef:Wij gaan morgenmiddag waarschijnlijk een rondje met de kleine man in de wagenkijk er nu al naar uit...
scooby09 schreef:Hah T2T die dacht natuurlijk het rijk alleen te hebben.
.
culaccino schreef:Naomi, goed dat je je fiets op jouw lichaam hebt laten afstellen en dat je er een ander zadel op hebt laten zitten. Goed op je fiets zitten doet veel met je fietsplezier!
T2T, wat mooi daar! Prima plek om 's ochtends in je nakie te zwemmen![]()
Scooby, ja warm he!
Balen van je verkoudheid, Laura! Fikse afstand voor een snothoofd; kan wel even lekker zijn, he. Beterschap! Tropisch plaatje met die palmboom![]()
Heerlijk, MuSLi! Vond de kleine man het ook leuk?
Pfff, ik wilde vandaag ook lekker fietsen, maar de mooie wandeltocht van gisteren (met rugzak) wordt nu weer afgestraft met knallende koppijn. Heb het steeds een dag na fysieke inspanning. Zo frustrerend! Morgen maar weer proberen
scooby09 schreef:Ja, terechte vraag, maar ik denk het wel. Het voelt eerder als hevige spierpijn in mijn nek/schouders waar ik dan hoofdpijn bij krijg. Ik voel me echt bejaardDrink je wel genoeg.?
MuSLi schreef:Ja. Daar lijkt het in ieder geval wel op. Hij zegt nog niet zoveelmaar hij was zoet en keek lekker om zich heen...
culaccino schreef:scooby09 schreef:Ja, terechte vraag, maar ik denk het wel. Het voelt eerder als hevige spierpijn in mijn nek/schouders waar ik dan hoofdpijn bij krijg. Ik voel me echt bejaardDrink je wel genoeg.?Zal de oefeningen van de fysio maar weer braaf oppakken!
MuSLi schreef:Ja. Daar lijkt het in ieder geval wel op. Hij zegt nog niet zoveelmaar hij was zoet en keek lekker om zich heen...
HahaDat klinkt in ieder geval goed!
culaccino schreef:T2T, wat mooi daar! Prima plek om 's ochtends in je nakie te zwemmen![]()
Pfff, ik wilde vandaag ook lekker fietsen, maar de mooie wandeltocht van gisteren (met rugzak) wordt nu weer afgestraft met knallende koppijn.
scooby09 schreef:Gelukkig goede uitslag dus...
Best zwaar fietsen zo he over het strand.
MuSLi schreef:Het was weer fantastisch![]()
![]()
[ [url=m/cVswqB.jpg]Afbeelding[/url] ]
culaccino schreef:Pfff, ik wilde vandaag ook lekker fietsen, maar de mooie wandeltocht van gisteren (met rugzak) wordt nu weer afgestraft met knallende koppijn. Heb het steeds een dag na fysieke inspanning. Zo frustrerend! Morgen maar weer proberen
scooby09 schreef:Rijden jullie ook nog paard erbij...?
Of ligt de meeste aandacht op fietsen..
Ik pak vandaag mijn levende ros voor een rondje bos..
En als ik vanavond nog zin heb trek ik de hardloop schoenen aan...
Blijft zo de tijd verdelen tussen wat ik leuk vind om te doen.
Time2Tri schreef:Nou , ik ben vandaag op de Veluwe geweest .
Heb mijn auto geparkeerd op parkeerplaats de lappendeken .
En zonder route planning gestart![]()
Uiteindelijk kwam ik iets van 20 minuten te vroeg onverwacht
daar uit waar mijn auto stond .
Maar het was echt heerlijk eens een andere omgeving te zien .
Mijn loopje van 20 minuten heb ik daar ook gedaan .
Is zeker voor herhaling vatbaar .