Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Winged schreef:Alsof de organisatie zelf niet enorm baalt. Er zit al heel veel eigen geld in. En waarschijnlijk wordt t een najaarseditie.
Zou zelf de marathon lopen van de tt. 1000+km in de benen. Keihard voor getraind. Maar ik kan de keuze wel begrijpen.
Tiggs schreef:Winged schreef:Alsof de organisatie zelf niet enorm baalt. Er zit al heel veel eigen geld in. En waarschijnlijk wordt t een najaarseditie.
Zou zelf de marathon lopen van de tt. 1000+km in de benen. Keihard voor getraind. Maar ik kan de keuze wel begrijpen.
Ik las op de nos dat de voorzitter ook wel ‘wat tranen heeft gelaten’. Vind het ook echt sneu en begrijp niet dat mensen dan meteen zo op het geld zitten. Geef zo’n organisatie ook even de tijd.
Muppet, waar heb je gelopen?
Ik ga vanavond wat sprintjes doen, hopelijk zonder te smelten. Morgen m’n fiets halen!
Winged schreef:Volgende week komt er nieuws over wat ze gaan doen. Dus Germie, ook op Facebook direct lopen roeptoeteren over jouw eisen: kom op zeg. Empathisch vermogen van een cactus?
ieris schreef:Wow, mooi Namiro! Die kleuren echt bijzonder zeg, is dat een korenwolf?
Ja lijkt me gezellig om volgende keer aan te sluiten!