[info] Tattoo's 14!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

denisesilver

Re: [info] Tattoo's 14!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-24 22:20

Hij is zo mooi!

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-24 23:09

Heeeel mooi zeg!

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-24 23:45

Ja ik ben er zo onwijs blij mee! Het voelt ook alsof ze er al jaren opstaat. Hoef er totaal niet aan te wennen.
Alleen op het werk. Ze vinden het bij nader inzien toch beter om hem bedekt te houden… ik had het ook niet verteld, maar de paravet mag ook tattoos, dus ik ging ervan uit dat het kon. Maar ik sta in een andere praktijk, in een dorp, en ben arts, geen paravet, dus de praktijkmanager twijfelt toch een beetje of het gepast is.
Maar goed, de airco staat lekker koud, dus heb gewoon een longsleeve aan :')

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-24 03:42

Een DA met een dierentat, hmm als klant zijnde heb ik daar echt geen bezwaar tegen.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-24 06:31

Ik heb als klant überhaupt geen bezwaar. Ik vind t nogal kortzichtig en dacht eigenlijk dat het stigma op tattoo's wel aardig over was.

Maar goed, een longsleeve is te doen.

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-24 07:14

_San87_ schreef:
Ik heb als klant überhaupt geen bezwaar. Ik vind t nogal kortzichtig en dacht eigenlijk dat het stigma op tattoo's wel aardig over was.

Maar goed, een longsleeve is te doen.

Dat stigma zit er nog steeds op hoor!
Ik heb er een op mijn onderarm en had het laatst met de vrouw van mijn werkgever over mijn plan voor een grote. Die moet of op mijn bovenarm of op mijn kuit komen. Zij zei toen dat ze het niet representatief vond die grote tattoos. Zij heeft zelf ook kleintjes. Ik schrok hier wel van hoor! En twijfel nu dan ook over plaatsing

Eilleen ik vind m erg mooi, mag zeker gezien worden

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-24 07:46

Ik zou daar zo lak aan hebben! Maargoed misschien omdat er bij ons een beperkte keuze is aan personeel, die laten ze echt niet schieten voor wat tattoos. Gezicht vind ik altijd nog wat anders maar ook dat zou je zelf moeten weten

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-24 10:37

Nou ja, ze kunnen me er toch niet uitzetten voor zoiets. Ik werk er 22 jaar inmiddels, lang voor zij er was. En ik weet van veel klanten dat ze liever door mij geholpen worden dan door haar, ze is niet het meest vriendelijke persoon zeg maar. Plus dat ik voor zij er was, het met mijn werkgever overlegd heb. Hij zei toen dat zolang het geen lugubere doodshoofden zijn, hij het wel prima vond.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-24 10:52

Nou ja ergens snap ik het ook wel.
Ik ben blij dat die van mij op mn rug zitten en in principe altijd uit zicht zijn.

Nek en gezicht vind ik echt heel iets anders dan sleeves. Hoewel die laatste ook mijn smaak niet is.

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-24 11:26

mensen moeten gewoon eens ophouden met oordelen. Alsof een tattoo zegt: jij bent niet vriendelijk/aso/dom/vulinnaarbehoefte. Als het al iets zegt is het iets over degene die veroordeelt
Ik mocht gisteren, ik ben bij Inkdistrict in Amsterdam geweest, bij Foxy Fineline. Vond het spannend omdat ik haar nog niet kende. Uiteraard had ik haar werk uitgebreid bestudeerd. Pas 2 dagen van tevoren geboekt omdat ze nog een plekje had gistermiddag. Met het online overleggen dacht ze al heel goed mee. Eigenlijk wou ik hem op de bovenzijde van m'n onderarm, maar dat sloot niet mooi aan bij de rest. Dus is het toch de binnenkant van de onderarm geworden. Dat leek me ook niet al te tof qua gevoeligheid. Eerst viel het reuze mee....maar vooral de zijkanten waren gemeen en hoe verder naar boven hoe gevoeliger. En het laatste half uur/3 kwartier oid....auwwww.... :D Mijn man kwam later naar Amsterdam en toen hebben we daar nog overheerlijk gegeten in de buurt en toen met de trein weer naar huis. Oh ja....opvliegers en second skin vind ik niet zo fijn :D Had er van die zweetplekken onder, maar verder had ze het goed geplakt dus het bleef wel zitten. Vanmorgen er wel afgehaald en nu smeren met hustle butter. Ben er superblij mee, zulke fijne details en zo netjes. De tekst is weer van Nightwish (liedje heet Amaranth). De uil is de steenuil die bij ons op het erf woont en de H in de uil is het vissen teken. Oh ja, over Foxy, hele lieve meid, komt oorspronkelijk uit Bulgarije en tatoeëert al 10 jaar (ze is 30). Toen we gisteren met de stencils bezig waren hebben we ook al een beetje een idee bedacht voor de opvulling. Kan ik erg waarderen dat ze zo meedenkt.
De tekening is voor me ontworpen door Tattoo Art Foxtini uit Zuid-Afrika

Afbeelding

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-24 11:58

Mooi Kinke, heel lieflijk! Totaal niet opvallend lijkt mij.

Ach mensen vinden toch altijd wel ergens wat van. Als ik klanten zie die de hele armen vol hebben, vind ik dat juist heel mooi om te zien. Mijn man vind er ook niks aan, en voor hem hoeft het ook allemaal niet. Maar nee, verder heeft hij geen mening

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-24 13:57

Wat een leukerd Kinke!

Tattoos maken mij ook niet uit, maar ik kan me voorstellen dat er nog generaties zijn die daar anders over denken. Vooral het type tattoo kán in mijn ogen wel wat uitmaken, het is toch anders als iemand dieren of natuur op diens armen heeft staan, of verwijzingen naar motorclubs en het haten van specifieke hulpdiensten bijvoorbeeld. Als mijn dokter ACAB op zijn arm heeft staan, kijk ik er toch anders tegenaan dan wanneer hij daar een plaat van een hond heeft staan :=

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-24 18:05

zo ver dacht ik niet door :)
Ik ga voor het gemak even uit van 'aardige' tattoos

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-24 18:39

Ik ga me er ook niet te druk om maken. Het is mijn keus, en officieel staat er in de regelementen dat je geen zichtbare tattoos mag hebben. Dus ik wist dat het zo zou kunnen gaan.
Mijn familie vind het ook niets. Mijn moeder had de tranen in haar ogen. Dat vind ik dan wel sneu, maar het is mijn lijf, dus ik beslis.
Ik ben er zelf iig super blij mee, en daar gaat het om!

Ik wil hem graag zelf kunnen zien, dus dan is dit de meest handige plek. Op een been kan ook, maar ik heb bijna nooit korte broeken aan, en dat vind ik dan ook weer zonde.

Ik wil nu ook graag mijn kat. Maar geen idee waar precies en hoe dat vorm moet krijgen.
Afbeelding
Zij is grijs, dus dat wordt denk ik erg donker.

Dit is geen mooie foto daarvoor, maar even voor de kleur.

SincereQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-24 18:49

Tof Kinke! Mooi lettertype ook!

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-24 18:56

Heel mooi Kinke.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-24 21:42

Wat ontzettend gaaf Eilleen! Snap dat je hier blij mee bent <3

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-24 17:42

Ik vind die uil echt heel mooi!

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-24 18:15

eilleen333 schreef:
Ik wil nu ook graag mijn kat. Maar geen idee waar precies en hoe dat vorm moet krijgen.

Daar heeft Ronald vast wel ideeën over. Op naar een sleeve ;) :D

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-24 00:11

Kinke schreef:
eilleen333 schreef:

Daar heeft Ronald vast wel ideeën over. Op naar een sleeve ;) :D

Mijn kat en andere pony komen er zeker een keertje bij. Maar eerst even sparen.
Was vandaag op een feest van mijn zus (die dus niets met tattoos heeft), maar mijn pony had veel bekijks en alleen maar positieve reacties. Het viel mensen echt op en ze vonden het tof. Was wel de enige met een zichtbare tattoo op het feest. Dacht dat er nog iemand was met een kuit vol, maar dat bleek onderdeel van zij. Foute outfit, en zo’n nepmauw te zijn :+
Mama is er inmiddels aan gewend en vind het ook wel oké :')
Kwam er achter dat ze op haar vakantie tegen mijn zus letterlijk zei: “ik ben zo blij dat mijn kinderen geen tattoos hebben.” Op dat moment zat ik bij Ronald in de stoel :')

Ik zelf was apetrots op mijn arm <3

IvysToeter

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-24 07:30

Ik snap dat je apetrots bent op je tattoo.
En weet je... uiteindelijk is het jouw arm, jouw lijf, jouw beslissing

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-24 12:12

Ik ben gister geweest om mijn sleeve uit te breiden, de bloemen erboven. Ik had dus verdovende creme en wat een uitvinding, jammer dat het maar een uurtje werkt haha.

Het onderste gedeelde staat er dus al een poos, maar zo zie je amper verschil moet ik toe geven, loopt weinig uit

Fotos bij jezelf maken is wel lastig

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Hanneke137

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-24 13:22

Heel mooi Jester!! Inderdaad lastig te zien welke de oude en nieuwe zijn, op wat glinstering en dikke lijnen na bij 1 foto :D

maar hele mooie sleeve <3

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-24 14:48

mooi Jester!

Lukasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-24 16:14

Mmm, hoe ik tegenover een tattoo sta hangt toch sterk af van het plaatje. Een doodskop of specifieke symbolen zijn voor mij echt not done.