Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_San87_ schreef:Ik heb als klant überhaupt geen bezwaar. Ik vind t nogal kortzichtig en dacht eigenlijk dat het stigma op tattoo's wel aardig over was.
Maar goed, een longsleeve is te doen.
Mijn man kwam later naar Amsterdam en toen hebben we daar nog overheerlijk gegeten in de buurt en toen met de trein weer naar huis. Oh ja....opvliegers en second skin vind ik niet zo fijn
Had er van die zweetplekken onder, maar verder had ze het goed geplakt dus het bleef wel zitten. Vanmorgen er wel afgehaald en nu smeren met hustle butter. Ben er superblij mee, zulke fijne details en zo netjes. De tekst is weer van Nightwish (liedje heet Amaranth). De uil is de steenuil die bij ons op het erf woont en de H in de uil is het vissen teken. Oh ja, over Foxy, hele lieve meid, komt oorspronkelijk uit Bulgarije en tatoeëert al 10 jaar (ze is 30). Toen we gisteren met de stencils bezig waren hebben we ook al een beetje een idee bedacht voor de opvulling. Kan ik erg waarderen dat ze zo meedenkt.

Kinke schreef:eilleen333 schreef:Ik wil nu ook graag mijn kat. Maar geen idee waar precies en hoe dat vorm moet krijgen.
Zij is grijs, dus dat wordt denk ik erg donker.
Daar heeft Ronald vast wel ideeën over. Op naar een sleeve![]()